Supervisione di Taxi Pirate è Minibus da a Municipalità Metropolitana di Izmir!

Supervisione di taxi pirati è minibus da a municipalità metropolitana di Izmir
Supervisione di taxi pirati è minibus da a municipalità metropolitana di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so ispezioni per u trasportu pirate per u trasportu sicuru. In l'ispezioni realizate da a Direzzione di u Trafficu di a Pulizia cù u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale di Izmir è e squadre di Comando di Gendarmeria Pruvinciale, cinque veiculi senza certificatu di travagliu sò stati pruibiti da u trafficu, è un totale di 22 mila 218 lira ammende sò state imposte à i cunduttori chì eranu. trovu micca à cunfurmà cù e regule.

I squadre di a Direzzione di u Trafficu di a Pulizzia affiliata à u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir, e squadre di trafficu di u Dipartimentu di a Pulizia Pruvinciale di Izmir è u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale anu realizatu ispezioni in parechje parte di a cità per prevene a pirateria è per assicurà u trasportu sicuru. Çiğli, induve u trasportu di u persunale hè intensu in a cità, Karşıyaka, Menemen, Buca, Menderes, Torbalı, è ancu i veiculi cummirciali cum'è taxi è minibus, sò stati meticulosamente inspeccionati da e squadre. Un ufficiale da a Càmera Izmir di Conduttori è Artigiani di l'Automobile hà participatu ancu à u travagliu.

E squadre anu verificatu se u numeru di passageri, licenze di guida, permessi di rotte, permessi di travagliu, carta d'identità di u cunduttore, cintura di sicurezza è criteri Covid-19 sò stati rispettati. 5 veiculi chì ùn anu micca un certificatu di travagliu durante l'ispezioni sò stati pruibiti da u trafficu. Un totale di 22 mila 218 lire hè statu amminatu per i veiculi chì ùn anu micca rispettu di e regule è anu truvatu documenti mancanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*