İzmir hè diventata a prima metropoli di Cittaslow in u mondu

Izmir divintò a prima metropoli cittaslow di u mondu
Izmir divintò a prima metropoli cittaslow di u mondu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU scopu di purtà Izmir à u titulu di "Cittaslow Metropolis" hè statu rializatu. Izmir hè stata dichjarata a prima cità pilotu di Cittaslow Metropolis in u mondu à l'Assemblea Generale Cittaslow 2021. U sindaco Soyer hà dettu: "Cittaslow Metropol hè un longu viaghju chì include micca solu cambià a struttura fisica di a cità, ma ancu toccu a sucetà".

Izmir hà vintu u titulu di a prima cità pilotu Cittaslow Metropol in u mondu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà presentatu u cuncettu di Cittaslow Metropol è hà fattu sforzi per portà Izmir cù stu titulu. Tunç Soyer Esprimendu a so felicità, disse: "Cittaslow Metropol hè un longu viaghju chì include micca solu cambià a struttura fisica di a cità, ma ancu toccu a sucità".

L'Assemblea Generale di Cittaslow 2021 hè stata tenuta in linea oghje cù a participazione di sindaci di 30 cità da 276 paesi. Ministru Tunç Soyer Hà assistitu à l'Assemblea Generale da a cità surella di Izmir, Ardahan, induve andò per migliurà a cooperazione trà elli. U sindaco Soyer hà dettu chì l'epidemie di Covid-19 hà cambiatu parechje cose è hà dettu:

"Mentre eramu seduti in casa in quarantena durante u curfew, assai persone anu cuminciatu à fà dumande cum'è perchè ùn avemu micca più spazii verdi, quandu avemu diventatu cusì dipendente da e vitture, perchè ùn avemu micca più spazii camminabili nantu à i nostri. strade? A pandemia di Covid-19 ci hà fattu dà ancu più impurtanza à i studii Cittaslow Metropol chì avemu principiatu l'annu passatu. Avemu cercatu risposte à a quistione di cumu pudemu furnisce una vita megliu in cità metropolitane cù i nostri 60 stakeholder da Izmir è u nostru gruppu di travagliu internaziunale. In questu periodu di un annu, noi, cum'è a cità pilotu di Cittaslow Metropol, implementeremu i nostri prughjetti chì svilupperemu cù i nostri stakeholders è a participazione di a cumunità. Semu assai entusiasmati di vede chì stu novu mudellu di cità sustenibile, chì hà iniziatu in Izmir, serà implementatu in cità metropolitane in diverse parti di u mondu in l'anni à vene. A pandemia di Covid-19 hà dimustratu chjaramente chì u nostru modu di vita è e cità anu da cambià. Credu chì a filusufia Cittaslow, chì hè autosufficiente, produtiva è chì dà priorità à e relazioni umane, serà u centru di stu cambiamentu in e cità.

Sensu cumune

Per più di un annu, Izmir hà travagliatu annantu à u prughjettu Cittaslow Metropol cù rapprisentanti di a sucità civile, accademichi, esperti è capi d'opinioni per creà un mudellu di gestione metropolitana chì principiarà in Izmir è serà implementatu in u mondu sanu. In u scopu di u prugettu, e prospettive di vita urbana è bona in u mondu sò state analizate è riunite cù a filusufia di a "vita lenta". U mudellu di cità metropolitana di Cittaslow hà u scopu di una qualità di vita di alta qualità, sustenibile, orientata à e persone, chì prutege i valori di a cità.

Sei temi principali

U mudellu Cittaslow Metropolis hà 6 temi principali: "Società", "Resilienza urbana", "Food for All", "Good Governance", "Mobility" è "Cittaslow Neighborhoods". Diversi criterii sò stati determinati sottu à sti temi. In u scopu di sti criteri, i prughjetti seranu sviluppati è implementati in Izmir per un annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*