A Gendarmeria hà 182 anni

età di a gendarmeria
età di a gendarmeria

A Gendarmeria di a Republica di Turchia hè a forza generale armata di l'applicazione di a lege affilata à u Ministeru di l'Interior, chì assicura a prutezzione di a sicurità è l'ordine publicu, è cumpiendu e funzioni attribuite da altre lege è Decreti presidenziale.

In a storia vittoriosa di l'Armata Turca, chì a fundazione data di u 209 aC, i servizii per furnisce a sicurità è l'ordine publicu, ancu s'ellu ùn hè micca chjamatu Gendarmerie; Hè stata realizata da l'ufficiali di l'infurzazioni di a lege cù un statutu militare specializatu, chjamatu yargan, subaşı è zaptiye.

Cù u Tanzimat Fermanı dichjarata u 3 di nuvembre di u 1839, u duvere di prutezzione di a vita è a pruprietà di u populu hè statu cumpritatu da l'ufficiali mandati à u cumandamentu di i guvernatori pruvinciali è sanjak.

L'annu 1839, quandu l'Edit Tanzimat hè statu dichjaratu, hè stata cumminata cù a data di u 14 di ghjugnu, quandu l'Asakir-I Zaptiye Nizamnamesi (Regulamentu di l'applicazione di a lege militare) hè entrata in vigore, è u 14 di ghjugnu 1839 hè statu accettatu cum'è a data di fundazione di a Gendarmeria. .

Dopu à a proclamazione di a Siconda Munarchia Custituziunale in u 1908, a Gendarmeria, chì hà avutu un grande successu soprattuttu in Rumeli, hè stata riurganizata in u 2, affilata à u Ministeru di a Guerra, è hà pigliatu u nome di "Cumandamentu di Gendarmeria Generale".

L'unità di Gendarmeria cuntinueghjanu tramindui i so funzioni di sicurezza interna è participà à a difesa di a patria cum'è parte integrante di e forze armate in parechji fronti durante a Prima Guerra Munniali trà 1914-1918 è a Guerra d'Indipendenza trà 1919-1922.

Dopu à a proclamazione di a Republica u 29 ottobre 1923, i sforzi di riforma sò stati iniziati in a Gendarmeria, cum'è in parechje altre istituzioni di u statu.

In questu cuntestu; L'ispettorati regiunali di a gendarmeria è i cumandamenti di u regimentu di gendarmeria pruvinciali sò stati riorganizati è l'unità mobili di gendarmeria sò state rinfurzate.

In u 1937, u "Regulamentu di l'urganizazione di a gendarmeria è di u duvere", chì custituìu a basa legale di l'urganizazione di gendarmeria di u periodu, hè entrata in vigore è cù sta lege, in più di i duveri di sicurità è l'ordine publicu, u compitu di prutezzione di e prigiò hè statu. datu à u Gendarme.

Gendarmeria in u 1939 ; Hè stata riurganizata in quattru gruppi cum'è Unità di Gendarmeria Fissi, Unità di Gendarmeria Mobile, Unità di Formazione di Gendarmeria è Scole.

Cù una lege chì hè entrata in vigore in u 1956, u duvere è a rispunsabilità di a sicurità è a prutezzione di e nostre fruntiere, acque costiere è territuriali, è a prevenzione, u seguimentu è l'inchiesta di u contrabbandu in i zoni doganali, realizatu da u Cumandamentu Generale Doganale. , sò stati dati à u Cumandante Generale di Gendarmeria. Stu compitu hè statu trasferitu à u Cumandante di e Forze Terrestri da u 21 di marzu di u 2013.

U compitu di prutezzione di e nostre acque custiera è territuriale, chì hè stata realizata da a Gendarmeria finu à u 1982, hè stata trasferita à u Cumandamentu di a Guardia Costiera, chì hè stata stabilita in u stessu annu.

In u 1983, a Legge N ° 2803 nantu à l'urganizazione, i duveri è i putenzi di a gendarmeria, chì custituisce a legislazione basica di a gendarmeria d'oghje, hè entrata in vigore.

U Cumandante Generale di Gendarmeria hè diventatu un membru cumpletu di l'Unione Internaziunale di Gendarmi è Forze d'Infurzà a Legge cù Status Militare, chì hè stata creata in u 1994 è chì u nome breve hè FIEP, per furnisce a cooperazione è u scambiu di sperienza trà i paesi europei è i paesi cunfini. u Mari Mediterraniu.

Hè diventatu un membru di a Forza di Gendarmeria Europea, chì hè stata creata in u 2004 per mantene a sicurità generale è l'ordine publicu in e regioni di crisa di u mondu, u 27 di maghju di u 2010, cù u statutu di observatore.

In u 2016, u Cumandante Generale di Gendarmeria hè stata subordinata à u Ministeru di l'Affari Interni cù l'amenda fatta in l'articulu 668 di l'Organizazione di a Gendarmeria, i Obligazioni è l'Autorità Legge N ° 2803 cù u Decretu Lege N ° 4.

A Gendarmeria di a Republica di Turchia, chì hà sempre struitu per a pace è a sicurità di a sucità dapoi a so creazione, hà aduttatu u serviziu di l'ordine publicu sustinutu da a sucetà, induve i diritti di l'individui è l'istituzioni sò osservati in u quadru di a regula di lege, diritti umani è libertà.

A Gendarmeria di a Republica di Turchia, chì cumpleta i so duveri in u quadru di e lege, hà da cuntinuà à travaglià in u futuru per diventà una forza d'applicazione di a lege esemplare chì furnisce un serviziu rispettabile, affidabile è di qualità in l'arena naziunale è internaziunale cù u so mudernu. gestione centrata in l'omu è sensu di u duvere. U Gendarme di a Republica di Turchia, chì deriva a so forza da a credenza è u sustegnu di a nostra amata Nazione, hè fieru di esse à u serviziu di a Nazione Turca per centu anni.

Cum'è Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK, u fundatore di a Republica di Turchia, hà dichjaratu: "A Gendarmeria hè un esercitu di liggi, un esempiu di umiltà, sacrificiu è rinuncia, sempre dedicatu à a patria, a nazione è a repubblica cù amore è lealtà. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*