A Fundazione di u Ponte Kanal Istanbul Sazlıdere hè stata stallata

A fundazione di u canale Istanbul ponte sazlidere hè stata pusata
A fundazione di u canale Istanbul ponte sazlidere hè stata pusata

A cerimonia di inaugurazione di u ponte chì deve esse custruitu nantu à a diga di Sazlıdere in u scopu di u Prughjettu Kanal Istanbul hè stata cun a participazione di u presidente Erdoğan è u ministru Karaismailoğlu.

Karaismailoğlu hà dettu: "Quandu u Canal Istanbul hè finitu, assicureremu a salvezza di a vita è a pruprietà di i nostri citadini in u circondu u Bosforu, è ancu prutegge a struttura storica è culturale di u Bosforu; Allevierà a carica di trafficu di u Bosforu. Sicondu e nostre simulazioni, Kanal Istanbul serà 13 volte più sicura chè u Bosforu in quantu à a sicurità di navigazione.

A cerimonia di inaugurazione di u ponte, chì serà custruitu nantu à a Diga di Sazlıdere, l'ultimu ligame di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, in parte di u prughjettu Kanal Istanbul, hè stata realizata cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil. Karaismailoğlu. U vicepresidentu Fuat Oktay, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Mustafa Şentop, u vicepresidentu di u Partitu AK Binali Yıldırım è i funzionari statali anu accumpagnatu a cerimonia.

Mentre u presidente Erdoğan hà dichjaratu, "Avemu u scopu di compie Kanal Istanbul cù un costu di circa 15 miliardi di dollari in 6 anni"; U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Cù Kanal Istanbul, u rolu di a Turchia in u trasportu marittimu serà rinfurzatu. L'aeroportu di Istanbul, l'autostrada di Marmara di u Nordu, i porti, e cunnessione ferroviaria è Kanal Istanbul, unu di i più grandi prughjetti in u mondu, cunnettaranu u mondu à a Turchia ", disse.

L'aumentu di u trafficu di navi in ​​u Bosforu crea una grande pressione è minaccia nantu à Istanbul

Rimarchendu chì l'aumentu di u trafficu di navi in ​​u Bosforu è l'aumentu di u numeru di cisterna chì trasportanu merchenzie periculose chì passanu per u Bosforu ponenu una grande pressione è minaccia nantu à u patrimoniu mundiale Istanbul, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "In l'anni 1930, u numeru di e navi chì passavanu per u Strettu Turcu annu era intornu à 3 45. Oghje, una media di 54 500 navi passanu ogni annu. Ci hè un risicu assai seriu di accidenti in i battelli di a cità è i battelli chì portanu 25 mila passageri à ghjornu à 45 pier. Cunsiderendu chì a capacità annuale per u passaghju sicuru di i navi chì utilizanu u Bosforu hè di 78 mila; Hè megliu capitu cumu a carica di u trafficu di navi, chì hè di circa XNUMX mila oghje è cresce à XNUMX mila in l'anni à vene, minaccia a navigazione, a vita, a pruprietà è a sicurità ambientale di u Bosforu. Quessi mostranu chjaramente quantu ci hè bisognu di una strada di transitu alternativa in u Bosforu ", disse.

"U Canale Istanbul serà 13 volte più sicuru ch'è u Bosforu in quantu à a sicurità di navigazione"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 204 scientisti eranu implicati in l'opere di ingegneria di Kanal Istanbul è hà parlatu cusì:

"Quandu u Canal Istanbul hè finitu, assicurerà a salvezza di a vita è a pruprietà di i nostri citadini in u Bosforu è intornu, è ancu a prutezzione di a struttura storica è culturale di u Bosforu; Allevierà a carica di trafficu di u Bosforu. Sicondu e nostre simulazioni, Kanal Istanbul serà 13 volte più sicura ch'è u Bosforu in quantu à a sicurità di navigazione. Dunque, i scopi ecunomichi di u nostru paese per ghjunghje; Avemu u scopu di custruisce Kanal Istanbul in modu efficace, efficiente è rapidu cù u scopu di aumentà u livellu di benessere di a sucetà ".

"U Mari Neru diventerà un lavu cummerciale"

Enfatizendu chì cù u Prughjettu Kanal Istanbul, Turchia pigliarà una parte più grande da i corridori di trasportu è logistica internaziunale è ghjucà un rolu più attivu in u cummerciu glubale, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì u Mari Neru diventerà un Lagu di Cummerciu cù u prugettu.

Karaismailoğlu, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u ponte chì a so fundazione hè stata stallata, hà dettu: "U nostru ponte, chì a fundazione avemu stabilitu oghje, hè una parte di a strada 45 km Başakşehir-Bahçeşehir-Hadımköy, è furnisce ancu u passaghju di a sezione Sazlıdere. di u Canal Istanbul. U span principalu di u nostru ponte, chì hè in u tipu di ponte di sospensione inclinatu taut, hè di 440 metri, è u ponte di ponte di sospensione inclinatu hè 46 metri di larghezza è 2 × 4 corsie di larghezza. Inseme cù i viadutti di avvicinamentu, a durata tutale di u nostru ponte serà di 1618 metri. Sta mossa strategica chì emerge in cunfurmità cù i sviluppi tecnologichi è ecunomichi in u mondu è in u nostru paese, i tendenzi ecunomichi cambianti è i bisogni crescente di u nostru paese in termini di infrastrutture di trasportu; Facendu di u nostru paese una basa logistica glubale, avarà voce sia in a so regione sia in e rotte di u cummerciu mundiale è di u trasportu ".

 Stu prughjettu hè ancu necessariu per assicurà a struttura storica è culturale di u Bosforu.

Enfatizendu chì u scopu di u Prughjettu Kanal Istanbul hè di assicurà a sicurità di a vita è di a pruprietà di i citadini in u Bosforu è intornu, u presidente Erdoğan hà dettu: "Stu prughjettu hè ancu necessariu per assicurà a struttura storica è culturale di u Bosforu. Solu 11 scientisti da 51 diverse università è un totale di 204 esperti anu travagliatu nantu à u prugettu. A riduzzione di a carica di u trafficu di navi, i tempi d'attesa à l'entrata è l'uscita di u strettu, è l'eliminazione di i prublemi causati da a difficultà di navigazione in u strettu sò trà i scopi di u prugettu. Cridemu chì i zoni residenziali cù una populazione di 500 mila previsti da i dui lati di u canali eliminà ancu a pressione in u centru di Istanbul. Vogliu sottolineare una volta di più chì tutti i studii di l'ingegneria è di l'EIA di Kanal Istanbul, chì ognuna richiede un sforzu separatu, sò realizati à a luce di a scienza è a tecnica, è in i passi di a lege. Vogliu sprime a mo gratitudine à i nostri ministri, merri, cumpagnie, ingegneri, sperti è tutti quelli chì anu participatu à tuttu stu prucessu, hà pigliatu rispunsabilità è cuntribuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*