Cumu deve manghjà i malati di cancru è chì anu da cunsumà?

Cumu deve manghjà i malati di cancru è chì deve manghjà?
Cumu deve manghjà i malati di cancru è chì deve manghjà?

Unu di i prublemi più impurtanti in u trattamentu di u cancer hè a dieta di u paci. E formule di nutrimentu propiu ùn guariscenu micca u cancer, ma sti formule sustene u trattamentu di u cancer è aiutanu à mantene a resistenza di u paziente alta.

Chì duveranu cunsumà i malati di cancru?

U primu postu in a nostra lista appartene à l'alimentazione naturali. Preferiremu i prudutti biologichi quantu pussibule. Pudemu l'agliu è u limone in u centru di a nostra cucina cù spezie cum'è curcuma è ginger. Pudemu piglià cumin neru, un cure-all, cum'è cold-pressed è beie una cucchiara à a matina, meziornu è sera. Pudemu cunsumà una cucchiara d'oliu d'aliva originale dopu ogni manghjà, hè ancu perfetta per a digestioni. Pudemu beie a zuppa di trottu di testa chì stimula l'immunità ogni ghjornu, pudemu aghjunghje assai limone è agliu. Chì i noci esse una parte impurtante di a nostra vita, una piccula ciotola di noci freschi misti ogni ghjornu serà utile. Cunsumemu 3 amanduli amari à ghjornu, troppu pò esse dannusu. Cunsumemu assai ligumi di stagione, in particulare u broccoli. Chì u iogurtu in casa è u kefir fatti in casa sò u nostru megliu amicu. Pudemu cunsumà 3 tazzi di tè verde à ghjornu.

Questa lista nutrizionale hè solu un suggerimentu. Hè necessariu di creà una lista nutrizionale più selettiva secondu i vostri rapporti senza interrompe u vostru trattamentu esistente.

Chì duveranu evità i malati di cancru?

  • L'alcolu è i sigaretti, chì sò una di e cause principali di u cancer, sò in cima di a lista di e cose chì ùn deve mai esse usatu dopu avè cuntratu sta malatia.
  • Duvemu evità u zuccheru quantu pussibule, ma ùn l'avemu micca tagliatu cumpletamente. Ùn ci scurdemu chì u nostru cervellu hè alimentatu cù u zuccheru, sempre chì cunsumemu zuccaru naturali.
  • Stammi luntanu da l'alimenti grassi, in particulare in i pazienti chì ricevenu a chimioterapia, pò causà nausea aumentata.
  • Dicemu addiu à i prudutti di panetteria. Facemu una pausa da u pane, a pasta, a pasticceria, a pasticceria è a muffin finu à a fine di u nostru trattamentu. Sè avemu da cunsumà pane, ricumandemu u granu einkorn o u pane integrale.
  • Staremu luntanu da i grassi solidi cum'è a margarina, a nostra preferenza deve esse l'oliu d'aliva.
  • Presteremu attenzione à a nostra spesa. Ùn cumprà micca un pruduttu chì cuntene additivi per allargà a vita di conservazione.
  • Staremu luntanu da i frutti è ligumi hormonali, cunsumemu frutti è ligumi naturali pruduciuti in a stagione.
  • Preferiremu i bolliti invece di i fritti.
  • Ùn cunsumemu micca prudutti chì cuntenenu OGM. Questu hè veramente applicà à e persone sane.
  • Elimineremu e bevande acide cum'è cola da a nostra vita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*