L'esportazioni di frutti secchi anu guadagnatu 798 milioni di dollari

l'esportazioni di frutti secchi anu fattu milioni di dollari
l'esportazioni di frutti secchi anu fattu milioni di dollari

Super foods cun altu valore nutrizionale, di quale Turchia hè u capu mundiale in a produzzione è l'esportazione; l'uvetta senza sementi, l'albicocca secca è i fichi secchi si avvicinanu à $ 1 miliardi versu a fine di a stagione.

L'esportazione di uvetta senza sementi, chì hà iniziatu a stagione 2020-21 u 1 di settembre di u 2020, hà righjuntu 8 paesi in 93 mesi è hà totalizatu 332 milioni di dollari.

Trà l'1 d'aostu di u 2020 è u 29 di maghju di u 2021, l'albicocca secca hè entrata in l'ultimu trimestre in un periudu di 9 mesi, è un totale di 78 milioni di dollari di ingressu in valuta straniera hè stata ottenuta cù una accelerazione di 13,7% in cambiu per un totale di 258. milla tunnillati di albicocca secca.

Turchia hà esportatu un totale di 30 mila 2020 tunnellate di fichi secchi in u periodu da u 29 di settembre di u 2021 à u 57 di maghju di u 143, purtendu e so esportazioni à un totale di 2 milioni di dollari cù un aumentu di 207 per centu.

Tutti l'albicocchi secchi, chì sò stati esportati per 2019 mila 20 dollari in a stagione 2-779, anu truvatu cumpratori per 2020 mila 21 dollari in 114 paesi in u periodu 3-470.

U prezzu mediu di l'esportazione di tutti i fichi secchi mandati à 2020 paesi in a stagione 21-104 hè aumentatu da 4 mila 52 dollari à 4 mila 261 dollari.

Turchia un fornitore chjave di alimentazione sana

U presidente di l'Associazione esportatori di frutti secchi è prudutti di l'Egeu, Birol Celep, hà dettu chì, mentri dui terzi di a stagione di fichi secchi, albicocchi secchi è uvetta, chì custituiscenu a parte di u leone di 2020 miliardi di dollari di esportazioni di frutti secchi in 1,4, cù 1 miliardi di dollari. , anu righjuntu una figura d'esportazione di 798 milioni di dollari.

"U mercatu glubale di l'alimentariu è di e bevande biulogica hè previstu di ghjunghje à $ 2026 miliardi per u 620, cusì sta tendenza di cunsumu cuntinuerà à cresce più forte in u periodu à vene. Turchia, chì hè di granu u capu mundiale in fichi secchi, uvetta è albicocchi secchi, hè un fornitore chjave di alimentazione sana. Pudemu u nostru nome in u primu postu in u mondu branding cù l'imaghjini di l'alimentu sanu, cù e tecniche di pruduzzione ghjustificate, una pulitica pianificata è sustinevule chì dà priorità à a sicurezza di l'alimentariu, in a catena da a splutazioni à a forchetta è da a tavula à l'esportazione. Esportemu in 162 paesi diffirenti in u mondu. L'esportazione di uvetta, di quale 95 per centu hè stata realizata da a nostra regione, hà righjuntu 8 milioni di dollari in 332 mesi. Cù una parte di 80 per centu, avemu esportatu 273 milioni di dollari à i paesi europei, chì sò i nostri principali partenarii cummerciale. U Regnu Unitu hè in u primu locu cù $ 96 milioni. Avemu un scopu di 450 milioni di dollari in uvetta à a fine di a stagione ".

L'USA hè u primu postu in l'albicocca secca, a Germania hè u primu in i fichi secchi

Dichjarà chì l'esportazioni di albicocche secche anu aumentatu da 13,7 per centu è righjuntu 258 milioni di dollari, Celep hà dettu: "Avemu sperimentatu aumenti di 27 per centu à i nostri mercati tradiziunali, l'USA, è finu à u 40 per centu à i paesi europei. E nostre esportazioni anu aumentatu da 49 per centu à l'Olanda, 41 per centu à l'Italia è 43 per centu à a Pulonia. U Regnu Unitu 29 per centu, Egittu 19 per centu, UAE 16 per centu, u Brasile 8 per centu sò i paesi induve avemu guadagnatu impulsu. Avemu u scopu di ghjunghje à 300 milioni di dollari in l'esportazioni di albicocca secca. In l'espurtazioni di fichi secchi, a Germania mantene u so postu in u primu locu cù un incrementu di 4 per centu è 30 milioni di dollari. E nostre esportazioni à l'Olanda, a Finlandia è l'Austria anu aumentatu da 40 per centu. Avemu aumentatu e nostre esportazioni di fichi secchi in i Stati Uniti da 8 per centu è righjuntu 28 milioni di dollari. L'Eggittu hè 32 per centu, u Regnu Unitu hè induve avemu dimustratu un aumentu di 25 per centu. Avemu da ghjunghje à 207 milioni di dollari in fichi secchi, chì era 250 milioni di dollari finu à u periodu attuale, è ghjunghje à 1 miliardi di dollari in l'esportazione di uvetta senza sementi, albicocche secche è fichi secchi.

43 per centu aumentu à u Giappone, 44 per centu à l'India, 19 per centu à a Cina

Indittendu chì u pesu di l'Asia hè aumentatu in l'esportazioni di frutti secchi da u principiu di a stagione à questu tempu, Celep hà dettu: "Avemu sperimentatu aumenti significativi di uvetta in Filippine, Corea di u Sud, India, Pakistan è Singapore. Avemu aumentatu e nostre esportazioni di albicocca secca à i paesi asiatichi è di l'Oceania da 19 per centu. Australia 3 per centu, Cina 19 per centu, India è Hong Kong 44 per centu, Giappone 43 per centu induve avemu fattu prugressu. In i fichi secchi, u Giappone hè u primu cun un incrementu di 7 per centu, cù 6 milioni di dollari. Inoltre, avemu avanzatu 25 per centu in Corea di u Sud, 44 per centu in Malasia, 28 per centu in Nova Zelanda è 19 per centu in Singapore. Turchia hè unu di i più grandi fornitori di alimenti biologichi. U nostru paese hè cunnisciutu in u mondu cum'è un esportatore affidabile di tutti i so prudutti. Travagliemu per mantene stu titulu. A stampa pusitiva in i nostri mercati di destinazione, chì mantenemu in prima linea, hè un indicazione chì avemu fattu una longa strada ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*