Tour Eco-Friendly in u Santuariu di u Bird

passeggiata ecologica in u paradisu di l'uccelli
passeggiata ecologica in u paradisu di l'uccelli

Pruvate di prumove u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta, una di e zone umide più preziose di Turchia, a Municipalità Metropolitana di Samsun hà offertu veiculi elettrici à emissioni zero à l'usu di i visitatori.

U Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta, chì hè nantu à a Lista Tentativa di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, aspetta i so visitatori. In u delta, induve si trovanu 420 di e 340 spezie d'uccelli veduti in Turchia, chì includenu assai ricchezze, hè pussibule di viaghjà cù veiculi è biciclette à batterie. A Municipalità Metropolitana, chì dà una grande impurtanza à u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak Delta, chì hè chjusu à u trafficu di veiculi, assicura a continuità di a vita naturale cù i so prughjetti ambientali. A Municipalità Metropolitana, chì hà acquistatu veiculi alimentati da batterie per i so visitatori in u scopu di u prughjettu realizatu in cunghjunzione cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, hà furnitu un serviziu esemplare in tutta a Turchia. In u Santuariu d'uccelli di u Delta di Kızılırmak, chì rispettu a fauna salvatica, hè luntanu da u rumore è a contaminazione di l'aria, è attribuisce impurtanza à zero rifiuti, i visitatori ponu fà sport in i camini di caminata in l'area prutetta, è camminate cù bicicletta o veiculi elettrici.

A Municipalità Metropolitana, chì mette 18 veiculi alimentati da batterie per 5 persone cù zero emissioni à u serviziu di i visitatori, hà ancu aumentatu u numeru di biciclette esistenti rinnuvenduli. Esprimendu chì u prugettu darà una cuntribuzione significativa in quantu à a candidatura à l'UNESCO, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà ringraziatu u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum è u presidente di u Partitu AK Ambiente, Città è Cultura è Vicepresidente di u Deputatu Samsun Çiğdem Karaaslan, chì cuntribuitu à a realizazione di u prugettu.

Enfatizendu chì u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak hà una missione impurtante in a prumuzione è u turismu di Samsun, u presidente Mustafa Demir hà dettu: "Avemu pruibitu à i veiculi motori cù emissioni elevate è rumore di entre in u delta. Perchè in u nostru delta, induve a vita naturali, biologica è ecologica domina, l'animali chì vivenu in natura sò stati affettati è ancu dannuti. Avemu avutu davanti à questu. Demu biciclette à e persone chì volenu visità per pudè piglià un passaghju. Puderanu vaghjime cum'è volenu, vede l'animali salvatichi, piglià ritratti è avè mumenti eccitanti. Avemu compru 5 veiculi alimentati da batterie cù u prugettu chì avemu realizatu in cunghjunzione cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Organizemu visite turistiche cù guide in i nostri veiculi chì ponu purtà 18 persone. Fora di l'area naturale, i nostri centri di visitori aspettanu quelli chì volenu vede e bellezze uniche. Cum'è l'amministrazione municipale, continueremu à serve a nostra cità cù una qualità chì darà un esempiu per u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*