Martiri Ferroviari Macellati da PKK Commemorati à a Stazione Ferroviaria Malatya Demiriz

L'impiegati di a ferrovia chì sò stati martirizzati in a stazione di Malatya Demiriz sò stati cummemorati
L'impiegati di a ferrovia chì sò stati martirizzati in a stazione di Malatya Demiriz sò stati cummemorati

U Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, è a so delegazione accumpagnata anu assistitu à a ceremonia di commemorazione tenuta per i travagliadori ferroviari chì sò stati martirizzati da l'urganizazione terrorista PKK in 1996 à a stazione Malatya Demiriz in u quadru di u prugramma "Cultura di Sicurezza è Sensibilizazione".

U 12 d'aostu di u 1996, ottu terroristi, duie donne, chì sò membri di l'urganisazione terrorista separatista pkk, attaccò a Demiriz Station versu 23:00 è eranu in turnu; U nostru persunale chjamatu Kubilay Fidan, Aziz Ekici, İsmail Berber, Abuzer Sağnak, Bedrettin Gümüstepe è İsmail Erygit, è i citadini chjamati Halil İbrahim Yavan è Cuma Çiçek, chì eranu in a stazione, sò stati assassinati.

U Qur'an hè statu lettu in memoria di u martire, un sapling hè stata piantata per ogni martire è hè stata creata una nursery.

À a ceremonia di commemorazione di i martiri, u missaghju di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hè statu lettu. In u so missaghju, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Cummemorate cù misericòrdia i nostri 12 fratelli chì sò stati martirizzati in l'attaccu perfidu à a nostra Stazione Ferroviaria Demiriz in u Distrittu Kangal di Sivas, Akçaşehir Village u 1996 di ghjugnu 8.

Malgradu i vinticinqui anni chì sò passati, u nostru dulore hè frescu cum'è u primu ghjornu.

Attaccà una grande impurtanza à questa urganizazione di piantazione di sapling urganizata da a Republica di Turchia State Railways per mantene a memoria è i nomi di i nostri martiri.

U fattu chì site piantatu saplings in nome di i nostri martiri hè a megliu risposta chì pò esse datu à l'urganisazioni traditori.

Sapemu bè chì dapoi 165 anni, avemu datu u nostru sangue è a vita per sta terra cù u nostru sudore.

Traversà e muntagne impassibile cù tunnelli, valli prufonde cù ponti è viadutti, è riunite a ghjente cù i so amati, inseme à i nostri fratelli chì anu custruitu reti di ferru in tuttu u nostru paese, ci dà l'entusiasmu per novi sforzi.

I Ferrovii, oltre à cuntribuisce à l'ecunumia è a vita suciale di queste terre, hè un sistema di trasportu chì hà una impurtanza storica, strategica è vitale.

Ancu s'è l'urganisazioni terroristi traditori volenu piglià azzione contr'à u sviluppu di u nostru paese, avemu dichjaratu una mubilizazione per u sviluppu è u sviluppu di u nostru paese è cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte.

In questa occasione, mi commemorate una volta di più i nostri martiri di Demiriz, veterani è veterani cun gratitudine è gratitudine, inseme cù i nostri martiri 22 di ferrovia chì anu persu a vita in tali attacchi traditori. "dissi.

Facendu un discorsu in a ceremonia di commemorazione di i martiri, u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu: "U 12 d'Aostu di u 1996, ottu banditi, duie donne, membri di l'urganisazione terrorista separatista pkk, anu attaccatu a nostra Stazione Demiriz versu 23:00 è eranu in turnu; U nostru persunale chjamatu Kubilay Fidan, Aziz Ekici, İsmail Berber, Abuzer Sağnak, Bedrettin Gümüstepe è İsmail Erygit, è i nostri citadini chjamati Halil İbrahim Yavan è Cuma Çiçek, chì eranu in a stazione, sò stati assassinati. Semu inseme per cummemurà è ricurdà i nostri eroi chì sò morti in u fiore di a so vita, ma chì ci anu fattu tene a testa alta perchè eranu martiri.

Questa ostilità, chì ùn hà micca cessatu da u primu ghjornu chì avemu ghjuntu in Anatolia, cuntinueghja cum'è una minaccia per noi malgradu u passatu di mille anni, è l'armata di traditori cum'è l'urganisazione terrorista separatista PKK è Fetö hè ancu un servitore di u i nemici.

Cari fratelli è soru, u terrurismu hè u nemicu di a Turchia forte. I ferroviari eroici chì anu travagliatu da 165 anni per fà di sti terri una patria, sguassate sudore è cadutu martiri quandu vene u tempu, sò i nemici di tutte l'urganisazioni terroriste, in particulare di u PKK traditore. Hè per quessa chì 24 di i nostri ferrovieri sò stati uccisi da l'urganisazione terrorista pkk in parechji tempi.

Sta nazione, ognunu di i quali hè Mehmetçik, dà a so vita per u so paese, da i so maestri, ingegneri, cummercianti, travagliadori, ma ùn lascianu micca a so bandiera in terra. I nostri fratelli d'Akçaşehir, chì ci accoglienu in u mumentu, ùn anu micca lasciatu a nostra gloriosa bandiera è detti à u PKK traditore a risposta chì meritava. Dopu à i fucili intesu in u paese quella notte, i zitelli di a patria d'Akçaşehir si precipitonu per aiutà cù i so fucili di caccia, è i traditori chì anu uccisu i zitelli fughjenu a scena cum'è di solitu. Vogliu coglie l'occasione per sprime a mo gratitudine à i mo eroici compatrioti di Akçaşehir, chì anu risicatu a so vita per u so paese.

Avemu u duvere di riunite a nostra amata nazione cù i so amati aumentendu a dumanda di ferrovie. I sprimà stu duvere, sapendu lu cum'è sacru; Calchì volta mettimu rails, perforemu muntagne, apremu tunnel, custruimu ponti per chilometri, purtamu terri anatoliani inseme cù un trenu d'alta velocità, qualchì volta corremu à u martiriu per difende a nostra stazione è a nostra strada.

Cari amichi, vulemu crià quì un picculu boscu in memoria di i nostri Martiri Demiriz. Chì l'arbureti, chì riunitemu prestu cù a terra, sia u cuntrattu di u nostru amore per voi è u nostru paese. Cum'è u nostru onorevoli presidente hà dichjaratu: "Cellu chì ama è corre ùn si stanche micca"

Vogliu ringrazià vi, i mo stimati fratelli, chì anu assistitu à a nostra ceremonia cù questi sentimenti, cummemurà tutti i nostri martiri cù misericordia in a persona di i nostri Martiri di a Stazione Ferroviaria di Demiriz, è sprimu a mo gratitudine sincera à i nostri veterani è e so famiglie stimate. " disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*