Un rolu impurtante per Metro Istanbul in UITP

compitu impurtante in metro istanbul uitp
compitu impurtante in metro istanbul uitp

Özgür Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, hè statu numinatu cum'è Membru di u Cunsigliu Politicu di l'Unione Internaziunale di i Trasportatori Publici (UITP). L'appartenenza di Soy hè stata appruvata in l'Assemblea Generale di l'UITP, chì hà più di 100 membri da 1800 paesi, tenuta in Belgio.

Ozgur Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, hè statu numinatu cum'è Membru di u Cunsigliu Politicu di l'Unione Internaziunale di Trasportatori Publici (UITP), chì hà più di 100 membri da 1800 paesi. Stu duvere di Direttore Generale Özgür Soy hè statu appruvatu in l'Assemblea Generale di l'UITP tenuta in Bruxelles, a capitale di u Belgio, u 18 di ghjugnu è diventa ufficiale.

Özgür Soy, cunsiderata a piattaforma più impurtante di u settore di u trasportu publicu; Servirà cum'è Membru di u Cunsigliu Politicu à l'UITP, l'urganisazione ombrella mundiale chì furnisce u sparte di l'infurmazioni è u dialogu trà l'operatori, l'amministrazioni, l'università, l'urganisazioni industriali è i decisori di u settore. U General Manager Özgür Soy, chì hà una sperienza significativa in u settore di u trasportu è di a logistica, serà a voce di Istanbul è Turchia in questa urganizazione impurtante chì dirige u Settore di u Trasportu Pùblicu Mundiale cù a so sperienza in i campi di terra, mare, aria è ferrovia. trasportu in Turchia è à l'esteru.

"U grande salto in avanti di Istanbul in u campu di u trasportu in l'ultimi dui anni hà attiratu l'attenzione di u mondu"

Enfatizendu chì l'aumentu di l'usu di u trasportu publicu, in particulare u sistema ferroviariu in a mobilità urbana, hè vistu cum'è unu di l'indicatori di u sviluppu in u mondu sanu, u General Manager Soy hà dettu: "Facemu u nostru megliu per implementà a "Fiera,". A visione di Green, Creative City presentata da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul in u campu di u trasportu, simu travagliendu. U trasportu rapidu è ecunomicu hè u dirittu fundamentale di ogni citadinu. Quandu u cunfortu, a puntualità è l'ambientalismu sò aghjuntu à questu, i sistemi ferroviari venenu in prima. Hè per quessa chì a nostra municipalità hà fattu investimenti enormi in u campu di i sistemi ferroviari in l'ultimi dui anni. Tuttavia, i sistemi ferroviari solu ùn anu micca sensu. Un sistema chì hè ben integratu cù tutti i so elementi, da e biciclette à i veiculi di gomma, chì funziona senza saldatura trà i modi di trasportu, è si sparghje à i più remoti di a cità, hè essenziale per a sustenibilità di a mobilità urbana. Frà questi elementi in Istanbul, i battelli City Lines, chì sò trà i simboli di a nostra cità, ùn deve esse micca cuntatu. U prugressu fattu in tutti questi spazii di trasportu in Istanbul hà attiratu l'attenzione di l'industria in u mondu è avemu ricevutu un tali invitu. U Cunsigliu di Politica UITP hè l'urganu più impurtante di sta urganizazione chì determina e pulitiche di trasportu publicu in u mondu. Hè assai fieru di esse nantu à sta piattaforma in nome di u nostru paese ".

"A chjave per lascià una eredità di cità più vivibile à i nostri figlioli hè u sistema di trasportu publicu pulitu è ​​sicuru chì stabiliremu"
Dichjarà chì una forte spina di i sistemi ferroviari hè essenziale per a sustenibilità di e cità, Soy hà dettu: "Per riduce u numeru di veiculi in u trafficu è accelerà u trasportu in a cità, u trasportu publicu deve esse a priorità di e metropoli. Ogni cità hà bisognu di sviluppà suluzioni uniche secondu a so struttura geografica. Faremu questu per Istanbul inseme cù tutti i so partiti, da i fornitori di servizii di tutti i tipi di trasportu publicu, à i cummercianti di trasportu, da i fornitori à l'autorità di pulitica. Facemu u nostru travagliu in u quadru di piani è strategie à longu andà chì avemu creatu cù una mente cumuna. Supportemu questi studii è l'investimenti realizati cù l'analisi di dati è i sistemi di gestione installati cù l'alta tecnulugia in fondo. Avemu bisognu di sistemi di trasportu publicu puliti, sicuri è efficaci, micca solu per riduce u trafficu è accelerà u muvimentu in a cità, ma ancu per riduce l'emissioni di gas di serra è a contaminazione di l'aria, è per lascià una cità respirabile à i nostri figlioli ".

"2020 hè statu un annu duru per tutti, ma un incubo per i trasportatori publichi"

Cù a pandemia, tutti i settori anu focu annantu à a sopravvivenza, ancu s'ellu si riduce. Ma per i trasportatori publichi, questa ùn era micca una opzione. Malgradu e restrizioni pandemiche è u numeru di passageri in diminuzione, era u nostru duvere di assicurà un trasportu sanu è sicuru di i citadini. Hè per quessa chì avemu cuntinuatu i nostri viaghji à tuttu u gasu malgradu tutte e difficultà finanziarie. Avemu pussutu adattà assai rapidamente à e decisioni di chjusura è e misure sempre cambiate. Tuttu u sistema di trasportu d'Istanbul hà cuntinuatu à curriri liscia cum'è un orologio gigante. Ancu s'è avemu avutu ghjorni assai difficiuli, pensemu chì avemu ottinutu una struttura più agile è flessibile è chì rifletteremu stu sviluppu cum'è un aumentu di a qualità di serviziu à i nostri passageri in u periodu à vene.

"Cum'è a cumpagnia di punta di u settore di i Sistemi Ferroviari, hè una rispunsabilità per Metro Istanbul di cuntribuisce à u sviluppu di e tecnulugia domestiche"

Dichjarà chì l'industria di i sistemi ferroviari hà una dipendenza assai alta da l'esteru, Özgür Soy hà dichjaratu chì, cum'è u capu di l'industria, guidanu u sviluppu di e tecnulugia domestica. Dichjarà chì 120 ingegneri è persunali tecnichi travaglianu in u Centru R&D chì anu stabilitu in u campus di Esenler, Soy hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Progettamu centinaie di parti, da signalazione à sistemi d'informazione di i passageri, in a nostra propria struttura è pruducia in casa cù i nostri partenarii cummerciale lucali. Sparteremu i nostri avanzati in attività di R&D cù u publicu assai prestu.

"Semu felici di vede Metro Istanbul rapprisentanu a Turchia"

Kaan Yıldızgöz, Direttore Senior di Membri, Marketing è Servizi UITP, hà dichjaratu chì a Turchia hè di grande impurtanza per l'UITP è hà dettu: "L'amministrazioni di trasportu publicu, l'operatori è l'urganisazioni di l'industria di parechje cità in Turchia sò attivamente implicati in UITP per parechji anni. Attachemu una grande impurtanza à a cuntribuzione di u settore di u trasportu publicu turcu in i prughjetti sviluppati da UITP. In questu cuntestu, simu assai piacè di vede Metro Istanbul chì rapprisenta a Turchia in u Cunsigliu di Politica UITP, u più impurtante corpu di decisione di UITP. Metro Istanbul hà tramindui l'esperienza operativa di una grande rete di sistema ferroviariu è à u stessu tempu attrae una grande attenzione in questu campu in u mondu cù i novi investimenti in metro chì Istanbul hà fattu recentemente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*