Un toccu di vita à a Stazione di Buca da i Candidati à l'Architettu

toccu chì dà vita à a stazione di trenu di buca da i candidati à l'architettu
toccu chì dà vita à a stazione di trenu di buca da i candidati à l'architettu

I studienti anziani di a Facultà di Architettura di l'Università di Yaşar, u Dipartimentu di l'Architettura di l'Internu è u Disegnu Ambientale, anu sviluppatu pruposte di riutilizazione per a storica stazione ferroviaria di Buca inattiva è cuncepitu un "Parcu Ferroviario Lineare" nantu à a vechja linea ferroviaria chì unisce Buca è Şirinyer.

In l'anni precedenti, i studienti cuncepì strutture storichi cum'è a Stazione Ferroviaria d'Alsancak, Fabbrica di Elettricità, Silos TMO, Fabbrica Tekel, Fari Süngükaya è Sarpıncık, chì sò diventati una parte di a cità, cù novi funzioni adattendu à e cundizioni d'oghje, sta volta in u Studio d'Interior Design, da u 1872 à u 2006. Hà designatu a storica stazione di Buca Train, chì hè stata in serviziu dapoi 134 anni, ma hè attualmente inattiva. In u studiu realizatu in cuuperazione cù a Facultà d'Architettura di l'Università Yaşar, u Dipartimentu di l'Architettura di l'Internu è u Disegnu Ambientale è l'Università MEF d'Istanbul, un "Parcu Ferroviario Lineare" hè statu ancu cuncepitu nantu à a vechja linea ferroviaria chì unisce Buca è Şirinyer, è ancu a stazione. . Sous la coordination du Docteur Sergio Taddonio, Dr. U membru di a Facultà Ebru Karabağ Aydeniz, Dr. In i studii realizati sottu a dirigenza di u Lecturer Özge Başağaç è di l'Assistente di Ricerca Özüm Karadağ, i studienti anu prima esaminatu esempi di rifunzionamentu di u patrimoniu ferroviariu realizatu in u mondu.

PRESERVANDO A MEMORIA DI U LOCAL

A prima parte di u prugettu fucalizza nantu à a cunnessione trà Şirinyer è Buca, chì hè stata urigginariamente custruita cum'è un ramu di a linea ferroviaria İzmir-Aydın, ma ùn hè micca utilizata oghje. Questa zona hè stata rivalutata cum'è una zona potenziale per creà un "Parcu Ferroviario Linear" per l'attività outdoor è riunioni suciale. Tracce tangibili è immateriali di u patrimoniu ferroviariu sò stati cumminati cù novi disinni esterni è elementi di u paisaghju per creà una seria di suggerimenti per a linea ferroviaria disusu di trè chilometri è l'ambiente. A seconda parte di u prugettu fucalizza nantu à l'edificazioni di a Stazione di Buca. I studienti anu sviluppatu suggerimenti per l'abbandonata di a Stazione Ferroviaria di Buca è a residenza di u chef, chì sò stati indirizzati attraversu un novu prugramma spaziale cù caratteristiche suciali o culturali, cù u scopu di serve a cumunità lucale. Preservà a "memoria" di u locu è cumminendu a funzione cù e tracce esistenti eranu l'ugettivi di cuncepimentu di reutilizazione per e duie strutture.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*