Stelle di Motocross in Turchia in settembre

e stelle di motocross sò in Turchia in settembre
e stelle di motocross sò in Turchia in settembre

Unu di i più grandi avvenimenti di u turismu sportivu, MXGP di TURCHIA è Turkey MotoFest, induve i motocrossers più impurtanti di u mondu cumpetenu, si terrà in Afyonkarahisar in a prima settimana di settembre sottu l'auspice di a Presidenza di a Republica di Turchia.

A tappa di Turchia di u Campionatu Mondiale di Motocross (MXGP), induve i motocrossers più impurtanti di u mondu cumpetenu, si terrà u 4-5 di settembre di u 2021, è u più grande avvenimentu di Turchia in 2021, Turkey MotoFest, si terrà u 1-5 di settembre. 2021 in Afyonkarahisar.

A riunione di lanciamentu di a razza è u festival, chì attrae l'attenzione di i ghjovani è soprattuttu di u gruppu d'altu redditu, è u futuru di l'amatori di motociclette da parechje parte di u mondu, hè stata in Afyonkarahisar.

Parlendu à a riunione introduttiva tenuta in NG Hotels Afyon, u guvernatore di Afyonkarahisar, Gökmen Çiçek, hà dettu chì anu iniziatu urganisazioni internaziunali inseme cù u sport di motocross, è chì u campiunatu in quistione era u primu dolore à l'ochji.

Esprimendu chì u nome di Afyonkarahisar serà intesu più micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu sanu, Çiçek hà dettu: "A motocross hè avà una questione d'onore per noi, hè a nostra corona. Motocross hè veramente adattatu à Afyonkarahisar, hè diventatu sinonimu.

Enfatizendu chì Afyonkarahisar hè una di e migliori piste in u mondu per u motocross è ancu esse una cità gastronomica, u sindaco d'Afyonkarahisar, Mehmet Zeybek, hà ancu ricurdatu chì Afyonkarahisar hè ghjuntu in prima linea cù a so dichjarazione cum'è cità gastronomica, è hà dettu chì questu annu, in più di corsa chì hè stata rinviata l'annu passatu, urganizeranu a festa inseme sparghjendula in cinque ghjorni.

U deputatu di u Partitu AK Afyonkarahisar, İbrahim Yurdunuseven, hà dichjaratu chì Afyonkarahisar hà dimustratu esse a capitale di u sport cù e strutture sportive chì anu custruitu è ​​l'urganisazioni quì, è hà spressione chì aspettanu tutti l'atleti è i turisti di l'esteru chì anu interessatu in stu sport.

Sottulineendu chì u sport di motocicletta hè in crescita rapida in Turchia è chì l'atleti turchi cumincianu à parlà di u so successu in u mondu, u presidente di a Federazione Turca di Motocicletta (TMF) Bekir Yunus Uçar hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Avemu sempre sunniatu di fà grandi cose è avemu perseguitu stu sognu. Cunnoscemu i nostri limiti, ma grazia à l'urganisazione chì urganisemu, attraversemu e fruntiere cù l'atleti chì furmà, chì cantanu l'Innu Naziunale in u mondu sanu. disse.

Nutendu chì 5 razzi in u formatu di u campiunatu mundiale seranu tenuti in a prima settimana di settembre, Uçar hà dichjaratu chì Afyonkarahisar serà riflessu è mantenutu vivu cù tutte e so caratteristiche è bellezza attraversu emissioni in 180 paesi.

Uçar hà dichjaratu ch'elli aspettanu d'ospitu 100 mila spettatori per 5 ghjorni in u scopu di l'avvenimenti citati è anu annunziatu chì aspettanu quasi 10 mila participanti stranieri.

Parechji atleti di Turchia participanu ancu à e gare di Motocross Mundiale è Europea. Unu di l'atleti chì participanu à u lanciamentu farà per a prima volta questu annu. Un cumpetitore di Turchia participà à u Campionatu Mondiale di Motocross Femminile per a prima volta. Irmak Yıldırım, un atleta di motocross di 16 anni, hà dettu chì hà iniziatu stu sport à l'età di 14 è chì cuntinueghja à travaglià per ottene u successu cù a furmazione chì hà ricevutu cù u sustegnu di a so famiglia.

A corsa, chì si tinia sottu à l'auspici di a Presidenza di a Republica di Turchia, si terrà in Afyonkarahisar Motorsports Track, chì hè premiatu u megliu traccia in u mondu. Cum'è Turchia hè un "paese affidabile", atleti è spettatori di parechje parte di u mondu venenu in Turchia per fighjà e razzii.

U 4-5 di settembre di u 2021, 5 corse si svolgeranu simultaneamente in classificazione mundiale è europea:

  • Campionatu Mondiale di Motocross Senior (MXGP),
  • Campionatu Mondiale di Motocross Femminile (MXWOMEN),
  • Campionatu Mondiale di Motocross Junior (MX2),
  • Campionatu Europeu di Motocross (MX2T),
  • Campionatu Europeu di Motocross (MXOPEN)

Quasi 25 piloti cù più di 150 squadre, cumprese squadre di fabbrica cum'è Yamaha, Honda, Kawasaki, KTM, Husqvarna, GasGas, TM è Fantic, sò previsti per participà à e gare chì si teranu in Turchia.

MXGP di TURCHIA, chì hè a tappa Turchia di a razza più impurtante di e gare di motocross più populari in u mondu, righjunghji quasi 7.3 miliardi di telespettatori in 180 paesi induve campanu 3.5 miliardi di persone. E gare induve e stelle di motocross di u mondu cumpetenu, questu annu MXGP è MX18 custituiti da 2 tappe, MXWOMEN custituiti da tappe 6, MX13T è MXOPEN custituiti da 2 tappe sudanu per u podium.

Turkey MotoFest, chì hè previstu di esse u più grande avvenimentu di Turchia in 2021, cuntinueghja à 5 ghjorni questu annu. U festival, chì si terrà trà l'1 è u 5 di settembre di u 2021, riunisce l'amatori di motociclette da diverse parti di Turchia è di u mondu. Quasi 100 mila visitatori sò previsti per assistisce à Turkey MotoFest questu annu.

U prugramma di cuncerti di u festivale, chì includerà diverse attività è avvenimenti sportivi di parechje marche per cinque ghjorni, hè cusì:

  • Mercuri 1u sittembre 2021 : Mustafa Ceceli
  • Ghjovi 2 settembre 2021 : Cem Adrian
  • Venneri 3 settembre 2021: Haluk Levent
  • Sabbatu 4 di settembre di u 2021: Merve Özbey - Kıraç
  • Dumenica 5 settembre 2021: İrem Derici - Cenk Eren

A tappa di Turchia di MXGP, a corsa di motocross più impurtante in u mondu, hè tenuta per a terza volta questu annu. In 2019, quandu a corsa, chì ùn pudia esse tenuta l'annu passatu per via di a pandemia, hè stata tenuta per l'ultima volta, hè statu annunziatu chì MXGP di TURCHIA hà cuntribuitu vicinu à 5 miliardi TL à l'ecunumia turca solu in a settimana di a corsa. . A cuntribuzione di MXGP di Turchia, chì hè l'avvenimentu più impurtante per l'ecunumia sportiva è u turismu di Turchia, è Turkey MotoFest, à l'ecunumia turca hè prevista per aumentà questu annu.

I trasmissioni in u mondu di MXGP di TURCHIA è e nutizie da Turchia MotoFest cuntribuiscenu assai à a prumuzione di Turchia. U valore di publicità di solu e nutizie è emissioni di MXGP di TURCHIA è Turchia MotoFest tenuta in 2019 hà righjuntu 200 milioni d'euros.

L'interessu in Turchia, chì hè un "paese sicuru" cù e misure pigliate dopu à a pandemia, cresce ogni ghjornu. A corsa è a festa chì si feranu quist'annu serà seguita da publicazioni impurtanti da Turchia è di u mondu. Cusì, farà una cuntribuzione più grande à a prumuzione di Turchia.

L'industria di a motocicletta, chì cresce in modu esponenziale ogni annu, face una grande cuntribuzione à l'ecunumia turca. U numaru di motociclisti, chì custituiscenu 100 per ogni 15 veiculi registrati in Turchia, cresce in modu esponenziale ogni annu. Cù u crescente interessu in a mobilità per via di a pandemia, i giganti di l'industria di a motocicletta vedenu a Turchia cum'è unu di i principali mercati. Parechje marche di motociclette impurtanti sò travagliendu in a produzzione in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*