U mucillagiu affetta u Mari Egeu? U presidente Soyer hà annunziatu

U musilage affetta u Mari Egeu, spiegò u presidente Soyer
U musilage affetta u Mari Egeu, spiegò u presidente Soyer

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà fattu dichjarazioni à a riunione di BASİFED nantu à a saliva di u mare chì minaccia u Mari di Marmara è hè temutu per u Mari Egeu. U presidente Soyer hà dettu: "Fin chì continuemu à pulizziari è impediscenu a so contaminazione, stu disastru resterà luntanu da noi. Siate assicurati, i primi dati scientifichi mostranu chì stu disastru hè luntanu da noi. disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà assistitu à a riunione di a Federazione di l'Associazioni di l'Industriali è di l'Imprese di l'Anatolia Occidentale (BASİFED). U presidente Soyer hà rispostu à e dumande di i membri nantu à parechje tematiche, da a saliva di mare (mucilage) à u trafficu di Izmir, chì hè nantu à l'agenda in l'ultimi ghjorni. U presidente face dichjarazioni nantu à a saliva di u mare Tunç Soyer, hà dettu chì appena u prublema di u mucilagiu hè ghjuntu, hà dumandatu rapporti da i scientisti di diverse università è chì cuminciaru una ricerca assai rigurosa. Dichjarà chì i primi dati sò strazianti per İzmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Ci hè statu dettu chì se l'acqua di trattamentu datu à i mari esce da e piante di trattamentu biologicu avanzatu, l'equilibriu ecologicu di u mare ùn hè micca affettatu è ùn ci hè micca pussibilità di un ritrattu negativu. Avemu avanzatu impianti di trattamentu biologicu in Narlıdere è Çiğli. Hè statu cunclusu chì l'acqua trattata ùn affetta micca a contaminazione di u golfu. İzmir hè u capu di Turchia in trattamentu biologicu avanzatu. Da una banda, cuntinueghja a custruzzione di canali di separazione di l'acqua di l'acqua di l'acqua di piovana, chì cuntinuemu à pulisce u golfu. A separazione di ogni chilometru, u canali, l'acqua di piova è u canali di trattamentu di l'acqua di l'acqua serve per pulisce u golfu. Ùn hè micca un mare chjusu cum'è Marmara. Ci hè una circulazione naturale. Finu chì ùn avemu micca contaminatu, l'auto-rinuvamentu di a natura è a pulizia di a circulazione aumentanu. Avemu ricevutu a Bandiera Blu per a prima volta in Güzelbahçe. Torpille ùn hè micca qualcosa compru cù un cumpagnu, hè un standard internaziunale. Cuntinuemu à tirà lu in a baia. Mentre cuntinuemu à pulizziallu è impediscenu a so contaminazione, stu flagellu si ferma luntanu da noi. Siate assicurati, i primi dati scientifichi mostranu chì stu disastru hè luntanu da noi. Di sicuru, ùn ci rilassemu micca ", disse.

Scendemu da a rota di gomma

U presidente Soyer hà rimarcatu chì dopu à a chjusa di 17 ghjorni in İzmir, u numeru di veiculi nantu à l'arterie principali hà aumentatu da 111 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente; hà dichjaratu chì u sistema di ferrovia ligera, u metro è u trasportu marittimu deve esse usatu più. Dichjarà chì stanu ancu pruvendu à aumentà u trasportu in bicicletta è pedonale, Soyer hà dettu: "Avemu da sbarazzarsi di roti di gomma quant'è pussibule, incuragisce u metro, u sistema di ferrovia ligera, u trasportu marittimu è di bicicletta, è trasfurmà a carica di u trafficu à queste. lochi." Dicendu chì sò travagliendu in almenu 3 novi rotte di metro, u presidente Tunç Soyerhà ancu attiratu l'attenzione à l'aumentu di l'usu di i battelli.

Semu pronti à esse facilitatori

Toccu à a seconda questione di a strada di u circondu, Soyer hà dettu: "U ministeru ùn face micca un passu in u prughjettu di a seconda strada di u circondu, chì hè nantu à l'agenda di u ministeru. Ancu s'è avemu altre suluzioni, simu pronti à esse un facilitatore riguardu à u circondu in e cundizioni d'oghje. In questu sensu, forse l'iniziativi di l'ONG davanti à u ministeru seranu impurtanti. "Pensu chì u guvernu avarà una iniziativa dopu avè principiatu à dumandà", disse.

senza bacchetta magica

Dichjarà chì anu pruduciutu novi suluzioni per u prublema di u trafficu, Soyer hà dettu: "Sapemu chì u prublema più grande di İzmir hè u trafficu in u mumentu. Pruvemu di rende faciule. Ma aghju ancu apprezzatu chì ùn avemu micca una bacchetta magica. Semu pronti à sente i suggerimenti è riceve idee. Cuntinuemu à travaglià cù u nostru staffu espertu cum'è una prima priorità ". Dichjarà chì ci era un altu costu di 1 billion per u passaghju sotterraneu previstu per esse custruitu in Alsancak, Soyer hà dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca rinunzià à u prugettu è chì cercanu una nova arteria. Ellu hà dettu chì u prughjettu di u passaghju sottumessu à esse custruitu in İnciraltı hè statu architatu in u risultatu di a causa presentata da a Càmera di i Urbanisti.

Ci hè un ordine di a corte

Parlendu di u prugettu chì unirà Üçkuyular è Bostanlı, chì hè ghjuntu à l'agenda di İzmir in u passatu, Soyer hà dettu: "Ci hè una decisione di a corte oltre à esse un sustenitore è un avversariu. Hè per quessa hè impussibile. Avemu principiatu u prucessu di compra di u 6u battellu. Operaremu i battelli assai più frequente ", disse.

380 milioni di compra

Fornendu infurmazioni nantu à l'Agroceria Populare, u presidente Soyer hà dettu chì volenu aumentà u numeru di buttreghi à 20. Facendu dichjarazioni nantu à a visione di "Una altra agricultura hè pussibile", Soyer hà nutatu ch'elli sò luttatu cù a siccità è a miseria. Soyer hà dettu: "L'annu passatu, avemu fattu 144 milioni di compra di lire. Quist'annu è annu dopu, aumenteremu a garanzia di compra à 380 milioni. Facemu pussibule per i nostri pruduttori di pruduce più è vende ciò chì pruducenu ".

Rimarchendu chì u trafficu hè aumentatu in tutte e cità dopu a pandemia, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe hà parlatu di i travaglii tempuranee è permanenti chì facenu in e zone cù trafficu pesante. U presidente di u Cunsigliu di BASİFED, Mehmet Ali Kasalı, hà enfatizatu l'impurtanza di a filusufìa di "Un'altra agricultura hè pussibile" è hà dettu: "Avete ancu impedisce a cuncentrazione di u centru, chì hè un prublema urbanu assai impurtante, mantenendu l'agricultori è i paisani in u so paese. lochi. "Questu ùn hè micca solu un prublema di tomate è pepite, a vecu cum'è una suluzione assai impurtante per l'urbanizazione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*