MXGP di Turchia serà in Turchia da u 4 à u 5 di settembre

mxgp di turchia settembre in turchia
mxgp di turchia settembre in turchia

Mentre chì i più grandi avvenimenti di u turismu sportivu seranu annullati unu à unu, a tappa Turchia di u Campionatu Mundiale di Motocross (MXGP) chì si terrà in Afyonkarahisar sottu l'auspici di a Presidenza di a Republica di Turchia è Turkey MotoFest ùn cambia micca.

U mondu passa per un grande cambiamentu per via di a pandemia. Cum'è in parechji paesi di u mondu, assai avvenimenti ùn puderanu micca esse realizatu in Turchia per circa 2 anni. Dopu à u recente bloccu è a diffusione di a vacuna, u sollievu graduale hè cuminciatu. Ricertamenti, dopu l'annullamentu di a finale di a Champions League chì si terrà in Istanbul è dopu l'annunziu chì a tappa turca di Formula 1 hè stata annullata, a tappa turca di u Campionatu Mondiale di Motocross (MXGP) si terrà u 4-5 di settembre di u 2021. è a tappa turca da u 1 à u 5 di settembre di u 2021 hè stata annunziata. Hè stata annunziata chì Turkey MotoFest si ferà in Turchia.

A razza è a festa, chì hè u futuru di l'amatori di motociclette da parechje parte di u mondu, à quale i ghjovani è in particulare i gruppi di ricchezza alta mostranu interessu, diventenu a speranza di u turismu sportivu. Sutta l'auspice di a Presidenza di a Republica di Turchia, a corsa, chì serà assistita da atleti è spettatori di parechje parte di u mondu, hè trà l'avvenimenti più visti in 180 paesi di u mondu. I trasmissioni televisive di ogni tappa di MXGP righjunghjenu circa 3.5 miliardi di telespettatori.

100 di ogni 15 veiculi sò motociclette

L'industria di a motocicletta, chì cresce in modu esponenziale ogni annu, face una grande cuntribuzione à l'ecunumia turca. U numaru di motociclette, chì conta 100 da ogni 15 veiculi registrati in Turchia, cresce in modu esponenziale ogni annu. Cù u crescente interessu in a mobilità per via di a pandemia, i giganti di l'industria di a motocicletta vedenu a Turchia cum'è unu di i principali mercati. Parechje marche di motociclette impurtanti sò travagliendu in a produzzione in Turchia.

MXGP di Turchia si terrà à tempu

Indicà chì u turismu sportivu hà patitu grandi perdite in l'ultimi 2 anni in u mondu, u vicepresidentu di a Federazione Turca di Motocicletta (TMF) Mahmut Nedim Akulke hà dettu: "Mentre e gare sportive internaziunali sò annullate una per una in Turchia durante stu periodu, urganizeremu. a nostra urganizazione cù u vantaghju di u timing. I migliori motocrossers di u mondu venenu in Turchia. Hè un'indicazione di a forza di l'ecunumia di a motocicletta in Turchia, chì cresce più rapidamente in questa pandemia, è u so potenziale incredibile in u campu di u turismu sportivu. Molte più corse di motociclette in u mondu si preparanu à vene in Turchia ", disse.

L'audienza di a motocicletta aumenta a marca di supportu

Mustafa Özcan, presidente di Yeniletişim, l'agenzia di sponsorizazione di MXGP di Turchia è MotoFest di Turchia, chì hà dettu chì a cuntribuzione di a corsa è u festival, chì offre vantaghji unichi per i sponsor, à u nostru paese chì supera i 5 miliardi di lire, aumenterà questu annu. L'amatori di a motocicletta sò un gruppu speciale chì ùn si scurda mai di l'investimentu è u sustegnu fattu in u settore. U ritornu di l'investimentu, l'incredibile sensu d'appartenenza è a lealtà di marca à e marche identificate cù e motociclette furnisce ritorni più forti cà l'altri spazii. Cù l'impurtanza crescente di a mobilità, vedemu chì e marche cumincianu à investisce di più in u campu di e motociclette ".

5 corse in un weekend

A tappa turca di u Campionatu Mundiale di Motocross (MXGP), chì serà custituita da un totale di 20 tappe, si terrà in Afyonkarahisar u 4-5 di settembre di u 2021. A tappa turca di 2 corse, MXGP (Campiunamentu Mondiale di Motocross), MX2 (Campionatu Mondiale di Motocross Junior), MXWomen (Campiunamentu Mondiale di Motocross Femminile), MX5T è MXOPEN (Campiunamentu Europeu di Motocross), si terrà in u stessu weekend. Durante a settimana di corsa, chì offre una festa di motocross per i spettatori, Turkey MotoFest (Festival Turcu di Sport di Motocicletta) trà 1-5 settembre 2021, cuncerti di e stelle di Turchia, avvenimenti divertenti chì riuniscenu diverse discipline sportive, caravane è campeggi da parechje parte di u mondu è Turchia, riuniscerà a ghjente.

I kit di fabbrica di motociclette venenu

E squadre di fabbrica di e cumpagnie principali di motociclette participanu à a tappa Turchia di MXGP, una di e razzii più impurtanti in u mondu. MXGP, induve squadre di fabbrica di i principali produttori di motociclette in u mondu cum'è Yamaha, KTM, Kawasaki, Husqvarna, Honda, GasGas, Beta compete, offre l'uppurtunità di fighjà inseme i campioni di motocross di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*