Rolls-Royce apre u più grande stabilimentu di prova di i motori d'aviò in a so classe

Rolls Royce apre u più grande stabilimentu di teste di mutori d'aviò in a so classe
Rolls Royce apre u più grande stabilimentu di teste di mutori d'aviò in a so classe

Rolls-Royce hà annunziatu chì a so facilità Testbed 80 testerà i mutori di l'aeronautica più efficaci di l'oghje è i futuri sistemi di propulsione più sustenibili.

Rolls-Royce hà inauguratu ufficialmente Testbed 80, u più grande è più intelligente stabilimentu di teste aerospaziali interni in u mondu in Derby, Inghilterra, in una cerimonia à a quale hà assistitu u Ministru di Statu per l'Affari, l'Energia è a Strategia Industriale, Kwasi Alfred Addo Kwarteng.

In a dichjarazione fatta da l'autorità, hè statu dichjaratu chì u prughjettu, chì hè statu finitu dopu un investimentu di 90 milioni di lire è un periodu di custruzzione chì durò circa trè anni, hè un puntu di svolta impurtante per l'industria di l'aviazione. Hè statu dichjaratu chì Testbed 7, chì hà una superficia più grande di un campu di football cù a so zona chjusa di 500 mila 2 m80, hè statu cuncepitu cù tecnulugia è sistemi unichi cù capacità superiori à tutti l'altri impianti di teste di Rolls-Royce. Hè statu annunziatu chì a prima prova in a so facilità in Derby, Inghilterra, hè stata realizata prima di questu annu nantu à u novu mutore Trent XWB di Rolls-Royce.

Enfatizendu chì a nova facilità hè di grande impurtanza per l'industria di l'aviazione, u CEO di Rolls-Royce Warren East hà dettu: "Testbed 80 hè a più grande facilità di u mondu in a so classe. In più di questu, ùn hè micca solu grande, hè una facilità intelligente, è hà a tecnulugia di teste più avanzata chì avemu mai utilizatu. Questa facilità, chì serà u novu hub glubale per a nostra capacità di teste, sustenerà ancu a prossima fase di u nostru prugramma UltraFan quandu avemu principiatu a nostra prima prova di dimostrazione in terra in 2022. Questa infrastruttura eccezziunale hè tistimunianza di i ligami cuntinuati chì avemu furmatu cù a regione Derby durante u sviluppu di u nostru mutore RB1960 à a fini di l'anni 211. Cù sta facilità chì avemu inauguratu, u distrittu di Derby cuntinueghja a so tradizione di accoglie u sviluppu di u mutore maiò in u futuru ".

Kwasi Kwarteng, Ministru di Statu per l'Affari, l'Energia è a Strategia Industriale, hà dichjaratu chì Testbed 80 farà una grande cuntribuzione à a regione è hà dettu: "Questa facilità di prova in Derby hè a prova chì u Regnu Unitu cuntinueghja à esse un capu mundiale in a tecnulugia di i motori di l'aeronautica. . In questu cuntestu, sò fieru di sustene u sviluppu di Rolls-Royce di u so mutore UltraFan d'alta efficienza è questu investimentu in tecnulugia aerospaziale verde è d'avanguardia chì creà opportunità di travagliu altamente qualificate per u Regnu Unitu in u futuru. Cù a ripresa iniziata in u settore di l'aviazione civile, crede chì l'innuvazioni fatte da e grandi cumpagnie britanniche cum'è Rolls-Royce è tuttu u settore di l'aviazione cuntribuiscenu assai à u Regnu Unitu chì esce da a pandemia più forte è a realizazione di i so piani di cuntribuisce à u a lotta contru u cambiamentu climaticu da u 2050 ".

In una dichjarazione fatta da Rolls-Royce, hè statu dichjaratu chì u Testbed 80 sustenerà trè pilastri di e strategie di sustenibilità di a cumpagnia. In u scopu di "cuntinuà à aumentà l'efficienza di e turbine di gas", u primu di sti strategie, hè statu dichjaratu chì a facilità hè stata cuncepita per pruvà i mutori di l'aghjurnamentu, cumpresu u Trent XWB è Trent 1000. Hè statu enfatizatu chì u Testbed 80 avarà ancu a capacità di pruvà u dimostratore UltraFan®, u prototipu di u mutore Rolls-Royce di nova generazione. Hè statu annunziatu chì i testi in terra di UltraFan, chì furnisceranu un'efficienza di 25 per centu cumparatu cù u mutore Trent di prima generazione, accuminciaranu in 2022.

Rolls-Royce hà dettu chì u Testbed 80 hè statu ancu cuncepitu in linea cù a seconda parte di a strategia, "Promozione di l'usu di Carburanti per l'Aviazione Sostenibile (SAF)". In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì Testbed 80 hà un tank di carburante tutale di 140 mila litri per diversi tipi di carburante, cumpresu SAF, chì pò esse digià usatu cum'è carburante "drop-in" in i motori esistenti di a cumpagnia. A cumpagnia hà annunziatu chì pensa à aduprà 100 per centu SAF in a prima prova di u dimostratore UltraFan l'annu prossimu.

Comu parte di l'ultima tappa di a strategia, hè stata annunziata chì a facilità Testbed 80, chì hè stata custruita in linea cù l'ugettivi di a cumpagnia di pioniere di tecnulugii più sustinibili, hè pensata per pruvà sistemi di volu ibridi o all-electric di u futuru.

In a dichjarazione fatta da u squadra di sviluppatori, hè statu dichjaratu chì alcune di e tecnulugia sviluppate per u Testbed 80 sò stati specificamente pensati per UltraFan in u scopu di u prughjettu PACE di ATI.

Rolls-Royce hà dichjaratu chì u prucessu di cuncepimentu è di custruzzione di a stallazione hè statu implementatu in partenariatu cù MDS Aero Test Corporation, basatu in Canada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*