Dui Premii à u Ministeru di a Salute

dui premii à u Ministeru di a Salute
dui premii à u Ministeru di a Salute

U Ministeru di a Salute hè statu cunsideratu degnu di dui premii per a terza volta consecutiva in a 15a cerimonia di premiazione eTurkey (eTR) organizata da TÜSİAD è a Fundazione di l'informatica turca. Hayat Eve Sığar (HES), l'applicazioni più impurtanti di a lotta contru a pandemia di COVID-19, hà ricivutu u "Premiu per a Best Practice from the Public to the Citizen", è u Sistema di Tracciamentu di Filiazione è Isolamentu (FITAS) hà ricevutu u Premiu Speciale Enocta. .

À a 15a cerimonia di premiazione eTurkey tenuta da TÜSİAD è a Fundazione di l'informatica turca via teleconferenza, sò stati truvati 6 premii è un premiu speciale sottu u titulu di istituzioni è urganisazioni pubbliche è i guverni lucali.

In a categuria di "Servizi elettronichi da u publicu à u citadinu" sottu u titulu di istituzioni pubbliche, u Ministeru di a Salute hà aghjustatu novi premii à i premii precedenti chì avia ricevutu cù u Sistema e-Pulse è u Centru di Comunicazione Sanitaria Accessibile (ESİM).

L'applicazione Hayat Eve Sığar, chì hè stata aduprata cum'è u strumentu più efficau di a vita suciale sicura durante u periodu pandemicu, hà ricevutu u "Premiu per a Best Application da u Publicu à i Cittadini", mentre era premiatu u Premiu Speciale FİTAS Enocta, utilizatu da a filiazione. squadre chì anu pigliatu u rolu più attivu in a lotta contru a pandemia.

Assistendu à a cerimonia, u Vice Ministru di a Salute Dr. Şuayipİlk hà ricevutu i premii da Çağdaş Ergin, Direttore Generale di a Fundazione Informatica, è Faruk Eczacıbaşı, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Fundazione di l'Informatica Turca.

Vice Ministru di a Salute Dr. Şuayipİlk hà dettu: "Una tale applicazione sviluppata in tantu pocu tempu in nome di u nostru paese hè di grande impurtanza in quantu à u livellu tecnologicu chì avemu ghjuntu. Cum'è u Ministeru di a Salute, simu fieri di pruduce prudutti d'alta tecnulugia à u locu è naziunale in nome di u nostru paese. Vogliu riceve sti premii in nome di i nostri cumpagni di squadra chì travaglianu cun noi in cucina, di i nostri squadre di filiazione chì travaglianu in u campu, è in particulare di i nostri prufessiunali di a salute chì anu persu a vita mentre dà guariscenza à i nostri pazienti, in breve, in nome di tutta a famiglia di a salute, chì ùn anu altru scopu ch'è di guarì u nostru populu, indipendentemente da e circustanze ".

L'applicazione Hayat Fits Home

Dopu chì u primu casu COVID-11 hè statu vistu in Turchia l'2020 di marzu di u 19, unu di i metudi di lotta implementati da u Ministeru di a Salute era l'applicazioni digitale.

L'applicazione mobile Hayat Eve Sığar, chì hè stata lanciata u 10 d'aprile di u 2020, un mese dopu chì u primu casu hè statu vistu, hà cuntribuitu à a sensibilizazione di i citadini nantu à COVID-19. Cù l'applicazione, i citadini ponu osservà e regioni induve l'epidemie hè intensa cù a mappa di densità di risichi, è aghjunghje e so famiglie o parenti à e so liste in linea cù l'appruvazioni di i so parenti, grazia à l'algoritmi intelligenti sviluppati. Pudete ancu scaricà a carta di vaccinazione da l'app.

71 milioni di codici HEPP sò stati creati da 73 milioni di persone da l'applicazione Hayat Eve Sığar, chì hè stata scaricata 138 milioni di volte finu à avà. U Codice HEPP hè statu interrugatu 5 miliardi 13 milioni di volte, è 151 mila persone risicate chì utilizanu trasportu publicu sò state identificate durante queste dumande. Per mezu di l'applicazione, 318 mila persone anu cumpletu u questionnaire di valutazione per a squadra di filiazione, 265 mila persone cumpletu u questionnaire di valutazione di u duttore di famiglia è 900 mila persone cumpletu u questionnaire di vaccinazione.

Filiation and Insulation Tracking System

FİTAS hè stata messa in serviziu u 18 d'aprile. E squadre di filiazione anu scansatu 81 pruvince cù i dispositi mobili appena un casu emerge è ghjunghjenu à u casu è i so cuntatti è anu realizatu u prucessu di filiazione cù l'applicazione FITAS. Mentre a diffusione hè stata impedita cù studii di campu, u trattamentu di e persone in u gruppu di risicu puderia esse cuminciatu cù un diagnosi precoce. Da u ghjornu chì u primu casu hè statu annunziatu in Turchia, una mappa di diffusione epidemica hè stata disegnata cù studii di filiazione.

Mentre furnisce infurmazioni di seguimentu cum'è cure intensive, intubazione, è trattamentu di u seguitu di ogni ghjornu di i pazienti internati, e teste d'anticorpi è PCR chì coprenu 153 mila persone sò state realizate cù TURKSTAT per u scopu di stabilisce a mappa immune naziunale. Inoltre, e soluzioni sò state furnite per ispezioni di isolamentu cù l'integrazione di u Ministeru di l'Internu attraversu FİTAS.

Grazie à e misure d'isolazione cumplete offerte da u sistema, ogni casu pusitivu chì infetta 2,6 persone hè statu impeditu isolando queste persone. Finu a data, circa 67 milioni di prucessi di filiazione sò stati realizati cù più di 23 mila squadre custituiti da un totale di 22 mila persone. Mentre chì 114 milioni di ispezioni sò stati realizati cù 32 mila squadre custituiti da 33 mila persone, i citadini sò stati chjamati 14 milioni di volte attraversu u sistema. Hè pussibule di vultà in u mondu 8 volte cù a distanza di 203 milioni di km coperta da e squadre di filiazione in e so visite finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*