L'elevatore hè custruitu per i passaggi in Trabzon

Ascensori sò stati custruiti à i passaggi sopra à trabzon
Ascensori sò stati custruiti à i passaggi sopra à trabzon

A Municipalità Metropolitana di Trabzon cuntinueghja à travaglià sensibilmente per fà a vita di ogni ghjornu più faciule. U sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu, chì mette u cunfortu di e persone disabili prima in tutti i so travaglii, implementa i so prughjetti unu dopu l'altru. In cunfurmità cù l'istruzzioni di u sindaco Zorluoğlu, e squadre metropolitane facenu un travagliu di ascensore in passaghji per prevene i prublemi per i disabili, i pazienti è i citadini anziani.

U travagliu realizatu sottu a dirigenza di u sindaco di a municipalità metropolitana Murat Zorluoğlu, chì hà dettu "Avemu da pensà à i nostri fratelli è sorelle disabili prima in ogni prughjettu" da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu, cuntinueghja senza rallentà. U sindaco Zorluoğlu, chì hà fattu un novu terrenu in Trabzon per e persone disabili, risolve ancu u prublema sperimentatu per andà in l'aeroportu di Trabzon in u distrittu di Ortahisar. Individui disabili, pazienti è anziani chì anu avutu prublemi cù u passaghju trà l'Università Tecnica di Karadeniz Porta C è l'Aeroportu di Trabzon anu trasmessu a situazione à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu. U sindaco Zorluoğlu, chì hà pigliatu l'azzione immediata nantu à a dumanda di i so concittadini, hà tenutu e cunsultazioni necessarie cù a Direzzione Regionale di l'Autostrade in quantu à u prublema.

I DISCABILITÀ, I MALATI È L’AVANTI

Mentre l'assemblea di pede di u cavalcavia, a custruzzione di quale hè stata iniziata da a Direzzione Regionale di l'Autostrade à a dumanda di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Murat Zorluoğlu, hè stata realizata, e linee elettriche sò simultaneamente sotterrate da l'istituzione elettrica pertinente. L'elevatori di u passaghju seranu custruiti da a Municipalità Metropolitana di Trabzon. Dopu à a fine di u travagliu, i persone disabili, i pazienti è i citadini anziani puderanu avà attraversà facilmente l'altra parte di a strada.

INIZIATI CU I OVERPASSS PIÙ USATI

In a dichjarazione fatta da a municipalità metropolitana di Trabzon nantu à u sughjettu, "Cumu a municipalità metropolitana di Trabzon, cuntinuemu u nostru travagliu per fà a vita di i nostri citadini più faciule. In questu sensu, avemu cuminciatu à travaglià nantu à a custruzione di ascensori nantu à i passaggi. Ci era una grande difficultà per andà in l'aeroportu di Trabzon da a Porta C di l'Università Tecnica di Karadeniz. In cunfurmità cù e lagnanze presentate nantu à sta questione, avemu pigliatu l'azzione per a custruzzione di u passaghju in cunsultazione cù l'istituzioni pertinenti, secondu l'urdinazioni di u nostru sindaco, u sgiò Murat Zorluoğlu. I gammi di u passaghju sò attualmente assemblati. Simultaneamente cù stu prucessu, e linee elettriche sò disposte in terra da a cumpagnia di l'electricità pertinente. Allora, cum'è a Municipalità Metropolitana, stallaremu l'elevatore. Cuntinueremu u nostru travagliu, chì avemu principiatu nantu à i passaggi più utilizati, cù u tempu. "Credemu chì stu travagliu, chì credemu furnisce una grande cunvenzione à i nostri citadini, serà benefica per Trabzon".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*