A Quota per u Documentu di Transizione Uniforme trà Turchia è Azerbaijan hè stata aumentata

A quota per un unicu tipu di documentu di transitu trà Turchia è Azerbaijan hè stata aumentata.
A quota per un unicu tipu di documentu di transitu trà Turchia è Azerbaijan hè stata aumentata.

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà dettu chì a Reunione di a Cummissione Mixta di Trasportu Terrestre Türkiye-Azerbaijan (KUKK) hè stata in Istanbul. U Ministeru hà spartutu l'infurmazioni chì a quota per i documenti di transitu uniformi per u trasportu bilaterale è di transitu trà Azerbaijan è Turchia hà aumentatu da 31 per centu, da 35 mila à 46 mila. U Ministeru hà ancu nutatu chì una nova era hè iniziata in u trasportu stradale cù u paese fratellu Azerbaijan.

E delegazioni di a Cummissione Mixta di Trasportu Terrestre di Turchia è Azerbaigian si sò riunite in Istanbul u 24-25 di ghjugnu 2021. A riunione hè stata presieduta da Murat Baştor, Direttore Generale di u Regolamentu di i Trasporti di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, in nome di a delegazione turca, è Habib Hasanov, Capu di l'Amministrazione di u Trasportu Stradale di u Ministeru di Trasporti, Comunicazioni è High Technologies, in nome di a Delegazione Azerbaigiana. U Ministeru hà infurmatu chì i prublemi di u trasportu stradale internaziunale è l'attraversu Caspian trà i dui paesi sò stati discututi in a riunione è chì u travagliu hè statu cuminciatu per u Novu Trasportu Stradale trà Turchia è Azerbaijan.

A quota di documenti di passaghju uniforme di l'Azerbaijan è a Turchia hè aumentata da 35 mila à 46 mila

U Ministeru hà dettu chì l'aumentu di a quota per 2021 hè statu fattu durante a riunione trà e delegazioni. Rimarchendu chì anu aumentatu a quota di documentu di pass unicu per u trasportu bilaterale è di transitu trà u paese fraternu Azerbaijan è Turchia da 31 per centu da 35 mila à 46 mila, u Ministeru hà enfatizatu chì a quota di documenti di passaggiu di u terzu paese hè aumentata da 3 mila 2 à 500. milla. U Ministeru hà ancu dichjaratu chì un totale di 3 mila documenti di passaghju supplementari per esse utilizati da i trasportatori turchi per u 2021 sò stati ricevuti durante a riunione è mandati à e porte di fruntiera.

U travagliu hè cuminciatu per u Novu Trasportu Stradale trà Türkiye è Azerbaijan

U Ministeru hà nutatu chì dopu à a riunione, e delegazioni cuminciaru à travaglià nantu à un novu accordu per rimpiazzà l'accordu bilaterale di trasportu stradale firmatu trà Turchia è Azerbaijan in Ankara in nuvembre 1992. Dichjarà chì durante a riunione, a parte azerbaigiana hà datu infurmazioni nantu à i tariffi cullati per e merchenzie periculose è u trasportu fora di calibre è e migliorie da esse realizate in a tassa d'entrata di a cità, u Ministeru hà sottolineatu chì s'aspittavanu à u prugettu mandatu à u parlamentu azerbaijan. per esse appruvatu è entre in vigore prestu. Dichjarà chì u trasportu Ro-Ro hè statu ancu discutitu in a riunione, u Ministeru hà enfatizatu chì i studii da esse realizatu per l'ottimisazione di i costi sò stati discututi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*