Eskişehir hè u megliu postu per a carica aerea in Turchia

Eskisehir hè u megliu postu per a carica aerea
Eskisehir hè u megliu postu per a carica aerea

Nadir Küpeli, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Eskişehir OSB (EOSB), hà dettu: "Eskişehir hà a capacità di diventà u centru di merci aeree di Turchia cù i so numerosi vantaghji unichi. Se pudemu fà un bonu usu di sta opportunità, pudemu purtà un novu settore à a nostra cità chì rinfurzà l'ecunumia di Eskişehir. "Ùn perdemu micca sta opportunità", disse.

In l'ecunumia mundialisazione di u mercatu liberu, a logistica di l'aria è u trasportu diventanu più impurtanti è strategichi ogni ghjornu. Ancu s'è u so costu hè più altu ch'è u trasportu di terra, ferrovia è marittima, i so grandi vantaghji in termini di rapidità è sicurezza aumentanu rapidamente a necessità di trasportu aereu per parechje imprese, in particulare l'imprese impegnati in a produzzione strategica. In particulare cù a recente pandemia, l'impurtanza di u trasportu di carichi aerei hè diventata più prominente.

Air Cargo aghjunghjera assai à Eskişehir

U presidente di Eskişehir OIZ, Nadir Küpeli, hà dichjaratu chì Eskişehir hà l'industria di l'aviazione più stabilita è sviluppata in u nostru paese è chì hà assai vantaghji unichi è ancu avè un aeroportu chì cunforme cù i normi internaziunali. Pensemu chì a nostra cità hà una infrastruttura impurtante è potenziale in quantu l'Air Logistics Base per piglià a so impurtanza à una altra dimensione. Se facemu un bonu usu di sta opportunità, purteremu un multiplicatore di putenza assai impurtante à l'ecunumia di Eskişehir. Se usemu u nostru aeroportu inattivu in questu modu, furniremu un afflussu seriu di risorse à l'ecunumia di a cità è à l'ecunumia di u nostru paese. Pensu chì pudemu fà un prugressu significativu in pocu tempu, se tutta a gestione burocratica di a nostra cità è noi cum'è u mondu di l'affari travaglianu inseme nantu à sta questione. "Se facemu Eskişehir u centru di merci aeree di Turchia, ci saranu novi investimenti è opportunità di cummerciale in a nostra industria di l'aviazione esistente, è e novi opportunità di cummerciale create da u settore logisticu permetteranu ancu novi investimenti à vene in a nostra cità", disse.

Eskişehir hè assai convenientu in parechji rispetti

In a so dichjarazione, u presidente Küpeli hà dettu: "Pudemu elencu e caratteristiche prominenti di Eskişehir in quantu à esse u centru "Air Cargo" di Turchia cusì;

  • U vantaghju di u locu geograficu di Eskişehir
  • Volume di produzzione industriale chì copre Eskişehir è i so circondi
  • Eskişehir hè facilmente raggiungibile da u 50% di a pupulazione è u 60% di u voluminu ecunomicu in e pruvince circundante.
  • Eskişehir hè vicinu à e basi logistiche chì ponu esse ghjunghje per via di l'integrazione stradale, ferroviaria è portu.
  • Un aeroportu chì ùn hè micca spessu usatu per u trasportu di passageri è pò esse cunsideratu semi-inattivu
    A distanza accessibile trà Hasan Bey, unu di i principali Centri Logistici di Turchia, è l'Aeroportu in quantu à u voluminu
  • A distanza trà e ferrovie esistenti è u centru logisticu è l'aeroportu è u vantaghju di custruisce strade supplementari à pocu costu
  • Studii sustenibili cù l'Università Tecnica di Eskişehir per l'impiegu di a squadra tecnica è a furmazione in quantu à a Base Logistica Aria è u trasportu
  • Stabbilimentu di u centru in Eskişehir face una cuntribuzione significativa à a riduzione di u trafficu di carichi aerei assai occupati in Istanbul, mentre chì à u stessu tempu, riduce ancu u trafficu urbanu in Istanbul, postu chì u trasportu di carichi chì vene in u nostru paese in aereo è dopu da Istanbul in altre pruvince per strada si trasfererà in Eskişehir.
  • Ci sò parechje cumpagnie chì producenu in l'industria di difesa è aerospaziale in Eskişehir è a produzzione cù cuntenutu strategicu è sensibile hè realizata.
  • Esistenza di investimenti publichi chì ponu sustene publicamente a Base Logistica Aria è incuragisce accordi di consegna garantita
  • U voluminu logisticu è e preferenze chì l'industria di a cità hà bisognu cù una perspettiva di 10-20-30 anni
  • "I primi chì Eskişehir hà ottenutu in quantu à l'industria, l'agricultura, a produzzione domestica da u periodu di a Republica è l'esperienza genetica di a cità in questu sensu emergenu cum'è e nostre caratteristiche assai impurtanti".

Una infrastruttura integrata deve esse stabilita

In l'ultima parte di a so dichjarazione, u presidente di l'EOSB Küpeli hà dettu: "In più di queste caratteristiche, in l'eventu chì una Zona Libera hè stata custruita vicinu à l'Aeroportu Eskişehir Hasan Polatkan, furnisce l'integrazione ferroviaria trà u centru Logisticu Hasanbey è Eskişehir OSB, Zona Libera è L'aeroportu Hasan Polatkan, e persone di tuttu u mondu saranu mandati à Eskişehir via aereo." I prudutti chì venenu in Turchia ponu esse trasferiti à a zona franca o cunsegnati à e pruvince desiderate per ferrovia o strada in pocu tempu. "Se stu investimentu hè stabilitu in Eskişehir in una struttura integrata cù e qualifiche desiderate, purteremu un settore assai forte à l'ecunumia di a nostra cità, sia in termini di impieghi, sia di novi investimenti è di volumi di cummerciale", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*