A più grande centrale solare di Turchia serà messa in opera à piena capacità in 2022

U più grande centralinu di Turchia serà ancu cumandatu à piena capacità
U più grande centralinu di Turchia serà ancu cumandatu à piena capacità

A fundazione di u Centru SCADA Karapınar Solar Power Plant (YEKA GES-1) hè stata stabilita cù a participazione di u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez è u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum. A centrale elettrica, chì cumminciarà à funziunà à piena capacità à a fine di u 2022, serà una di e 5 più grandi centrali di energia in u mondu.

MISSIONE CENTRU TECHNOLOGY

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Varank hà dettu chì u centru serà u "cervellu" di a Centrale Solare di Karapınar è hà dettu: "Mentre ottene a so energia da u sole cù pannelli in una zona sterile enormi, per un'altra banda, tutta sta tecnulugia serà seguita è intervenzioni seranu fatte in stu centru. Cù un approcciu di cuntrollu è monitoraghju basatu in dati, ci sarà una struttura chì domina tutti i sistemi da u cuntrollu di l'equipaggiu à a pianificazione di a produzzione, da l'unità di cuntrollu ambientale à l'imprese ausiliari. Stu locu assumerà ancu u rolu di un centru tecnologicu cù l'equipaggiu chì hà ". disse.

SUPPORTEI L'INDUSTRIA

Nutendu chì continuanu à elevà a pusizione di u paese in u mondu ogni annu cù i so investimenti à grande scala, Varank hà dettu: "Continuemu à sustene u settore in l'energia rinnuvevule in coordinazione cù i nostri altri ministeri è aghjunghje forza à u so putere. Mentre furniscemu esenzioni impurtanti per aumentà l'appetite di l'investitori, furniscemu ancu un supportu seriu per a stallazione di l'infrastruttura. In u campu di l'energia rinnuvevule, avemu supportatu 13 imprese per stabilisce centri di R&D è di cuncepimentu finu à avà. Avemu trasferitu risorse di 229 milioni di TL à prughjetti di energia rinnuvevuli attraversu e nostre agenzie di sviluppu. TÜBİTAK hà creatu un bilanciu di 930 milioni di TL per 710 prughjetti in u scopu di e tecnulugia di l'energia rinnuvevule. Cuntinuemu à realizà prughjetti di R&D chì sustenenu u settore in i centri di ricerca di l'istituzioni pubbliche ". disse.

DA ESSERE COMPLETE À A FINI DI 2022

Enfatizendu chì a perspettiva olistica, a pianificazione integrata è u cuncettu di produzzione d'alta tecnulugia di u Prughjettu Kalyon YEKA SPP hè unu di l'esempii più magnifichi in u mondu, Varank hà dettu: "L'annu passatu, inseme à u nostru presidente, avemu apertu a cellula è u pannellu solare. fabbrica di Kalyon Holding, chì costa 400 milioni di dollari. Ddu fabbrica pruduce ancu i pannelli solari utilizati in stu prughjettu integratu, è hè un fornitore quì. A stallazione di u pannellu cù una putenza tutale di 227 megawatts hè stata finita finu à avà, vale à dì, a generazione di l'electricità hà cuminciatu quì. U restu, sperendu esse finitu à a fine di u 2022. In questu modu, Karapınar SPP diventerà una di e centrali elettriche evidenziate in u mondu. disse.

Pò esse vistu da u spaziu

Nutendu chì a centrale elettrica hè una di e rari centrali putenziali chì ponu esse vistu da u spaziu, Varank hà dichjaratu chì pigliaranu ritratti di a centrale elettrica da u spaziu cù i satelliti Göktürk è İMECE. Esprimendu chì volenu chì Turchia diventerà un attore impurtante cù i prughjetti SPP è a produzzione tecnologica daretu à questi prughjetti, Varank hà dettu: "Cù l'investimenti supplementari chì seranu attivati ​​in i mesi à vene, a fabbrica di pannelli solari in Ankara ùn furnisce micca solu u solar. pannelli in Turchia, ma ancu per cumincià à exportà. vulemu ". disse.

APRIMU E PORTI PER L'INVESTIMENTI

Spieghendu chì anu iniziatu una mobilizazione di produzzione in ogni campu in tutta a Turchia, Varank hà dettu: "Nove strutture è novi investimenti sò entrati in ghjocu per u futuru di Turchia in i nostri zoni industriali organizzati è e zone industriali induve avemu basi di produzzione d'alta tecnulugia. Apermu porte à mega investimenti cum'è Karapınar SPP à ogni opportunità. Stu stabilimentu fa un ochju à a rivoluzione di l'energia pulita cù a so massiccia centrale solare è u centru SCADA mudernu. Stu locu riceve a so energia da u sole, è avemu a nostra energia da serve a nostra nazione. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, à a luce di a Mossa Naziunale di Tecnulugia, u nostru approcciu d'investimentu, di produzzione, di u travagliu è di l'esportazione ùn rallenta, cuntinuemu à curriri ". usatu e frasi.

TIMBRO "MADE IN TURKEY".

U Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, Fatih Dönmez, hà sottolineatu chì l'installazione di Karapınar SPP hè stata finita da 20 per centu è hà cuminciatu à generà elettricità, è hà dettu: "A prima è l'unica fabbrica di pannelli solari integrata in Europa, Karapınar SPP, risponde à i bisogni di pannelli risorse domestiche. A facilità, cù una quantità d'investimentu di 400 milioni di dollari, hà una capacità di produzzione annuale di 500 megawatt di pannelli solari. U tassu di domesticità di i pannelli pruduciuti in a facilità, chì impediscenu l'impurtazione di pannelli di circa 100 milioni di dollari annu cù a pruduzzione chì hà da esse realizatu, hè più di 70 per centu. Cù Karapınar SPP, fabbrica di pannelli solari integrati è facilità di R&D, chì hè unu di i migliori esempi di i passi chì avemu fattu dicendu chì Turchia cum'è u paese centru in tecnulugia energetica, mettemu u timbru di a tecnulugia domestica è "Made In Turkey". energia rinnuvevule ". disse.

Amichevule à u clima

U Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Murat Kurum, hà dettu chì l'investimenti di l'energia rinnuvevuli di Turchia sò d'impurtanza vitale cum'è investimenti favurevuli à u clima in quantu à riduce l'usu di carburanti fossili. Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, sustenenu tutti l'investimenti energetichi favurevuli di u clima, l'Autorità hà dettu: "Avemu immediatamente attribuitu questa zona di 27 milioni di metri quadrati à u nostru Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia. Oghje, a stallazione di u pannellu di a sezione PHASE-I di 267 milioni di metri quadrati di a nostra facilità, cù una putenza di pannellu di 4 megawatts, hè stata cumpletata. Spergu chì Karapınar SPP serà incaricatu à piena capacità à a fine di u 2022. Quì, una zona di 20 milioni di metri quadrati, a dimensione di 2 campi di football, serà dotata di pannelli solari. L'usu di 600 milioni di tunnellate di carburanti fossili ogni annu serà ancu impeditu ". disse.

1,4 BILLION DOLLARS INVESTMENT

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Kalyon Holding, Cemal Kalyoncu, hà dichjaratu chì compie un investimentu di 19 miliardi di dollari in u settore energeticu à a fine di u 2022, malgradu e cundizioni di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-1,4).

A cerimonia hà assistitu u presidente di a Cummissione di l'AK Party Konya è l'Industria Parlamentare, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, l'Informazione è a Tecnulugia, Ziya Altunyaldız, u Vicepresidentu di u Partitu AK Mustafa Elitaş, i parlamentari di Konya di u Partitu AK Ahmet Sorgun, Orhan Erdem, Vicepresidente di u Partitu AK. Leyla Şahin Usta. , u presidente di l'Autorità Reguladora di u Mercatu Energeticu (EMRA) Mustafa Yılmaz, u guvernatore di Konya Vahdettin Özkan, u sindaco metropolitanu Uğur İbrahim Altay è i funzionari di a cumpagnia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*