Türksat 5A Satellite hà iniziatu u serviziu!

Turksat un satellitu hà iniziatu u serviziu
Turksat un satellitu hà iniziatu u serviziu

Türksat 5A hè statu messu in serviziu in u Campus Türksat A.Ş. Gölbaşı cù una cerimonia à a quale u presidente Erdoğan è u ministru Karaismailoğlu anu assistitu.

Ministru Karaismailoğlu, "Türksat 5A; Furnirà servizii di televisione è di cumunicazione di dati in una larga geografia chì copre 3 cuntinenti, cumprese Turchia, Europa, Mediu Oriente, Africa di u Nordu, Africa Mid-West, Sudafrica, Mediterraniu, Mar Egeu è Mar Neru. Cusì, farà cuntributi significativi à a trasmissione naziunale è naziunale di u nostru paese per avè una presenza più efficace in u mondu, oltre e fruntiere di u paese.

U satellitu Türksat 5A hè statu messu in serviziu in u Campus Türksat A.Ş. Gölbaşı cù una cerimonia à a quale u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Vicepresidente di u Partitu Ak Binali Yıldırım, Vicepresidente di u Partitu AK Efkan Ala, Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk, Presidenza di a Republica di Turchia Sözcüİbrahim Kalın hà participatu ancu.

Mentre u presidente Erdoğan hà dichjaratu, "Cù TÜRKSAT 35-A, chì a so vita di manuvra hè calculata cum'è 5 anni, aumentemu tramindui a nostra capacità di cumunicazione satellitare, sustenemu i nostri satelliti esistenti è guarantiscenu i nostri diritti orbitali"; Ricordendu chì u viaghju di Türksat 5A, chì hà iniziatu l'8 di ghjennaghju di u 2021, hè statu finitu ghjunghjendu à l'orbita di 4 gradi Est u 2021 di maghju di u 31, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru satellitu hè prontu à serve oghje dopu un mesi è mezu di teste. è cummissione. Cuntribuisce à a creazione di l'infrastruttura di cumunicazione in Turchia in modu adattatu per u futuru ".

"Türksat 5A servirà in una vasta geografia chì copre 3 cuntinenti"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì Türksat 5A farà una cuntribuzione significativa à a trasmissione naziunale è naziunale di Turchia è di mostrà una presenza più efficace in u mondu, oltre e fruntiere di u paese, è hà dettu: "Türksat 5A; Furnirà servizii di televisione è di cumunicazione di dati in una larga geografia chì copre 3 cuntinenti, cumprese Turchia, Europa, Mediu Oriente, Africa di u Nordu, Africa Mid-West, Sudafrica, Mediterraniu, Mar Egeu è Mar Neru. U nostru satellitu farà cuntributi significativi à u sviluppu di u settore di a trasmissione TV, in particulare in a regione Mediu Oriente è Africa di u Nordu, chì hè definita cum'è a regione MENA. U valore aghjuntu di i servizii di cumunicazione satellitare aumenterà cù i servizii speciali per esse furnitu nantu à a nova banda Ku, chì serà utilizata per a prima volta. U nostru satellitu, chì averà u sistema di propulsione elettricu, chì hè ancu pruvatu per a prima volta, cuntribuisce à un serviziu di trasmissione di qualità assai più altu è longu. U nostru satellitu di cumunicazione Türksat 5A servirà per 35 anni è prutegerà a nostra orbita è i diritti di frequenza ".

"Türksat 5B serà mandatu in u spaziu in l'ultimu trimestre di questu annu"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e fasi di cuncepimentu è di produzzione di Türksat 5B, un altru di i satelliti di cumunicazione di quinta generazione, sò stati cumpletati cù successu. Cù a messa in servizio di i satelliti di cumunicazione Türksat 5A è Türksat 5B, Türksat A.Ş. Rimarchendu chì u numeru di satelliti attivi in ​​a flotta di satelliti di cumunicazione aumenterà à 7, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U livellu di u sistema, i testi funziunali finali è di u sistema di Türksat 5B sò realizati da esperti di Türksat. Speremu, manderemu Türksat 5B in u spaziu cù u cohete SpaceX Falcon9 in l'ultimu trimestre di questu annu. Türksat 5B, chì serà u satellitu cù a capacità di carica più forte trà i satelliti di cumunicazione di u nostru paese, realicerà a copia di salvezza di i nostri satelliti Türksat 3A è Türksat 4A, chì sò sempre in operazione dopu à l'entrata in orbita, mentre chì à u stessu tempu, i nostri satelliti. A capacità di a banda Ku aumenterà. Cù Türksat 5B, a nostra capacità di trasmissione di dati in banda Ka aumenterà PIÙ DI 15 VOLTE. A vita di u nostru satellitu, chì serve in l'orbita di 42 gradi est, serà più di 35 anni.

"Cù Türksat 6A, Turchia pigliarà u so postu trà i 10 paesi chì ponu pruduce satelliti di cumunicazione"

Nutendu chì l'attività di integrazione di u mudellu di ingegneria di Türksat 2022A, chì hè prevista per esse mandata in u spaziu in u 6, sò state finite è e fasi di teste ambientali cuntinueghjanu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Inoltre, l'assemblea, l'integrazione è a prova di u nostru Satellite Naziunale di Comunicazione Türksat 6A cuntinueghja à u Centru di Test è Integrazione di Sistemi Spaziali in Ankara. Cù Türksat 2022A, chì pensemu di mandà in u spaziu in u 6, u nostru paese hà da piglià u so postu trà i 10 paesi in u mondu chì ponu pruduce satelliti di cumunicazione. L'attività di cuncepimentu, integrazione, lanciamentu è operazione di u satellitu di cumunicazione di Türksat facenu ancu cuntributi significativi à u scopu di "sviluppà risorse umane efficaci è competenti in u campu di u spaziu" in u nostru Programma Spaziale Naziunale. Quandu u nostru populu hè miratu, datu l'uppurtunità è a morale, travaglià dura per a so patria è a nazione è spende tutte e so forza finu à ghjunghje à u risultatu ".

Apuntendu chì u mondu hè intrutu in una nova era è chì questa era, chì hè direttamente implicata in e relazioni di produzzione è hà causatu un cambiamentu radicali in u modu di produzzione, hè chjamata "Era Digitale", u presidente Erdoğan hà fattu e seguenti dichjarazioni discorsu :

"Cù TÜRKSAT 35-A, chì a so vita di manuvra hè calculata cum'è 5 anni, aumentemu tramindui a nostra capacità di cumunicazione satellitare, salvemu i nostri satelliti esistenti è guarantimu i nostri diritti orbitali. Avà hè u tempu per u nostru satellitu TÜRKSAT 5-B. A nostra capacità di trasmissione di dati aumenterà 5 volte cù l'intruduzione di TÜRKSAT 15-B, chì a capacità di carica utile serà più di tutti i satelliti finu à avà. Di sicuru, ùn ci fermemu micca quì. Circa 5 anni fà, avemu principiatu u nostru prughjettu di u satellitu di cumunicazione naziunale assistendu personalmente à a ceremonia di firma. In questu cuntestu, avemu pruduttu u nostru satellitu TÜRKSAT 6-A cù a cuntribuzione di parechje istituzioni è urganisazioni cum'è TÜBİTAK, TÜRKSAT, ASELSAN, TUSAŞ, SÎ-TEK. Cusì, Turchia diventerà unu di i paesi 10 chì ponu pruduce satelliti di cumunicazione in u mondu, Turchia abbraccia fermamente l'era digitale à a luce di e so sperienze in l'ultimi dui seculi. Grazie à Diu, grazie à a forte infrastruttura di opere è servizii chì avemu purtatu à u nostru paese, avemu riesciutu à mette e pussibilità di l'era digitale à a disposizione di a nostra nazione prima di parechji paesi sviluppati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*