Quandu finiscinu i divieti ? Quandu finiscinu u Curfew è altre pruibizioni ?

quandu finiscinu i pruibizioni, quandu finiscinu u curfew è altri pruibizioni ?
quandu finiscinu i pruibizioni, quandu finiscinu u curfew è altri pruibizioni ?

U prucessu di normalizazione graduali, chì hà iniziatu u 1 di ghjugnu, cuntinueghja. À l'ultima riunione di u Cabinet, u statutu di tutte e restrizioni applicate, cum'è palestre, cinema, piscine, curfews di fine settimana, hè stata lasciata à a prossima decisione. Milioni di persone cercanu risposte à e dumande di quandu i pruibizioni finiscinu, equivalenti à u numeru cadutu di casi di coronavirus, è se i pruibizioni seranu alzati u 10 di ghjugnu. Cù a riunione chì si terrà sta settimana, quandu finiscinu i pruibizioni, seranu alzati u 10 di ghjugnu ? Hè previstu chì e risposte à e dumande di quandu i pruibizioni finiscinu cù u calendariu di Normalizazione 2021 truveranu risposte.

Comu parte di a normalizazione graduale in a vita suciale, mentre u curfew cuntinueghja i ghjorni di a settimana è i weekend, hè statu decisu di liberà u viaghju trà e cità durante i periodi è i ghjorni chì u curfew ùn hè micca applicatu. Mentre l'ochji è l'arechje di a Turchia sò rivolti à e decisioni è i risultati di a Reunione di u Gabinettu, si aspetterà chì e dumande seranu risposti quandu i pruibizioni sò alzati.

ore di curfew
In a seconda tappa di u periodu di normalizazione graduali; Trà 22.00-05.00 u luni, marti, marcuri, ghjovi, vennari è sabbatu; A dumenica, un curfew serà applicatu, à partesi di 22.00:05.00 u sabbatu, chì copre tutta a dumenica è finisce à XNUMX:XNUMX u luni.

NORMALIZZAZIONE DOPU 1 GIUGNU, NUOVE DECISIONI PIGLIATE À L'AFFARI - 31 MAY 2021

Durante u mese di ghjugnu, e restrizioni di curfew continueranu à esse applicate in a settimana è u sabbatu trà 22.00:05.00 di sera è XNUMX:XNUMX di a mattina.

Sta limitazione serà applicata u weekend trà 22.00:05.00 u sabbatu è XNUMX:XNUMX u luni matina, vale à dì chì copre tutta a dumenica.

In lugliu, sti periodi di restrizioni è ghjorni seranu rideterminati secondu u cambiamentu in u numeru di casi è morti, è a distanza coperta in a vaccinazione.

I posti per manghjà è beie puderanu serve à a tavola secondu e regule stabilite trà 07.00 è 21.00 ore, è puderanu cuntinuà u serviziu di pacchettu finu à 24.00.

L'imprese cum'è i caffè, i caffè, i giardini di tè, i campi di moquette, i palazzi sportivi è i parchi di divertimentu puderanu travaglià trà 07.00:21.00 è XNUMX:XNUMX, eccettu dumenica, in u quadru di e regule.

I matrimonii è i cerimonii di matrimoniu in i spazii aperti è chjusi puderanu principià da u 1 di ghjugnu in cunfurmità cù e cundizioni determinate.

RESTRIZIONE CURRENT
In a seconda tappa di u periodu di normalizazione graduali; Trà 22.00-05.00 u luni, marti, marcuri, ghjovi, vennari è sabbatu; A dumenica, un curfew serà applicatu, à partesi di 22.00:05.00 u sabbatu, chì copre tutta a dumenica è finisce à XNUMX:XNUMX u luni.

1.1- I lochi è e persone specificate in l'Annex seranu esentati da a restrizione per assicurà a continuità di e catene di produzzione, di fabricazione, di furnimentu è di logistica, è per assicurà a continuità di l'attività di salute, agricultura è foresta durante u periodu è i ghjorni quandu u curfew serà applicatu. L'esenzioni accordate per u curfew sò limitate à u mutivu di l'esenzione è in cunseguenza à u tempu è a strada cum'è chjaramente dichjarata in a nostra Circular datata 14.12.2020 è numerata 20799; E persone chì travaglianu in lochi cum'è i posti di travagliu / fabbriche / fabricatori, chì sò esentati da u curfew, sò obbligati à presentà u "documentu di travagliu di permessu di travagliu" ottenutu attraversu u sistema di e-applicazioni di u Ministeru di l'Internu nantu à a piattaforma di e-government in a piattaforma. quadru di a nostra Circular datata 29.04.2021 è numerata 7705. Tuttavia, in casi cum'è l'errore di currispundenza di codice NACE, incapacità à ottene un certificatu di travagliu perchè u subcontractor ùn hè micca in u scopu di l'esenzione malgradu u travagliu in un locu di travagliu in u scopu di l'esenzione, o l'errore d'accessu, l'esempiu di u "permisu di travagliu compitu ", chì u campione hè inclusu in l'annessu di a circular citata è chì hè cumpletu manualmente è firmatu cù a dichjarazione / impegnu di u patronu è di l'impiigatu. certificatu "forma di certificatu" pò ancu esse presentatu durante l'auditu.

1.2- A dumenica, quandu sarà implementatu un curfew à ghjurnata sana, l'alimentarii, i mercati, i fruttiferi, i macellerii, i noci è i pasticcerie puderanu operà trà 10.00-17.00, sempre chì i bisogni obligatorii di i nostri citadini sò soddisfatti è ch'elli. Ùn guidate micca (eccettu per i nostri citadini disabili), a buttrega più vicinu à e so residenze, Puderanu andà à i mercati, fruttifichi, macellerie, noci è dolci.

1.3- I posti di travagliu licenziati di panifici è/o prudutti di panifici induve si produce a pruduzzione di pane è solu i venditori di pani di questi posti di travagliu (solu per a vendita di pani è prudutti di panetteria) seranu aperti durante i ghjorni è i ghjorni chì u curfew hè applicatu. I nostri citadini puderanu andà in a panetteria, chì si trova à poca distanza a piedi da a so residenza, sempre chì sò limitati à risponde à i so bisogni di pane è prudutti di panetteria è chì ùn viaghjanu micca (eccettu i nostri citadini disabili).

U pane pò esse servitu solu à i mercati è l'alimentarii cù i veiculi di distribuzione di pane chì appartenenu à i panifici è i posti di travagliu licenziati di panifici, è ùn ci sarà micca vendita in e strade.

1.4- L'esenzione in quantu à u curfew per i stranieri copre solu i stranieri chì si trovanu in u nostru paese per un tempu tempurale / brevi in ​​u scopu di l'attività turistica; I stranieri in u nostru paese fora di u scopu di l'attività turistica, cumpresi quelli cù permessi di residenza, statutu di prutezzione temporale o richieste di prutezzione internaziunale è titulari di status, sò sottumessi à curfews.

1.5- I bisogni basi di i nostri citadini chì si trovanu in gruppi di età avanzata chì ùn sò micca capaci di risponde à i so bisogni o chì soffrenu di malatie gravi, signalati via i numeri 112, 155 è 156, seranu rispunse da i Gruppi di Supportu Soziale VEFA.

1.6- Per i nostri citadini di 65 anni è più, i ghjovani di menu di 18 anni è i nostri figlioli chì sò stati vaccinati per duie dosi per l'eserciziu di u so dirittu à esse vaccinati, un curfew ùn serà micca applicatu fora di u curfew per tutti.

Malgradu avè u dirittu di vaccinà, i nostri citadini di 65 anni è più chì ùn sò micca vaccinati puderanu esce solu trà 10.00-14.00 l'altri ghjorni fora di dumenica; a dumenica, seranu sottumessi à un curfew di ghjornu sanu.

1.7- Indipendentemente da esse sottumessi à u curfew, i nostri citadini di 65 anni è più, i ghjovani di menu di 18 anni è i nostri figlioli ùn puderanu micca aduprà i veiculi di trasportu publicu (metro, metrobus, bus, minibus, minibus, etc.). .).

I studienti chì sò ritenuti adatti da u Ministeru di l'Educazione Naziunale per fà l'educazione è a furmazione in faccia seranu esentati da sta disposizione.

2 - RESTRIZIONE DI VIAGGI INTERCITÀ
In a seconda tappa di u periodu di normalizazione graduali; A restrizione di viaghju interurbana serà applicata solu durante u periodu è i ghjorni induve u curfew hè applicatu, è ùn ci sarà micca restrizioni à i viaghji intercity durante u periodu quandu u curfew ùn hè micca applicatu.

2.1- Eccezzioni à a restrizione di viaghju intercity;

  • Duranti i periodi è i ghjorni in cui u curfew hè applicatu, i nostri citadini ùn saranu micca richiesti d'ottene un permessu di viaghju separatu per i so viaghji interurbani cù trasportu publicu cum'è aerei, treni, autobus, è ùn anu micca bisognu di ottene un permessu di viaghju, cum'è un bigliettu, codice di riservazione, etc. chì viaghjanu trà e cità. Bastarà à prisintà li A mobilità di tali persone trà i veiculi di trasportu publicu interurbanu è e so residenze serà esente da u curfew, sempre chì sò cumpatibili cù l'ora di partenza-arrivu.
  • I viaghji interurbani di ufficiali publichi (ispettori, ispettori, etc.) assignati da u Ministeru pertinente o l'istituzione publica o l'urganizazione in u scopu di l'esercitu di un duvere publicu obligatoriu, da veiculi privati ​​​​o ufficiali, seranu permessi sempre chì presentanu a so impresa. carta d'identità è documentu d'assignazione.
  • Applicazioni da esse fatte da ogni parente mortu via i sistemi E-APPLICATION o ALO ​​199 di u Ministeru di l'Affari Interni à a porta di l'e-government per assiste à i funerali di ellu stessu o di a so sposa, parente di primu gradu o fratellu chì hè mortu ( sin'à 9 persone chì sò parenti vicinu à elli) seranu automaticamente appruvati da u sistema senza ritardu, è u documentu di permessu di viaghju necessariu serà creatu per i parenti di u mortu per pudè viaghjà cù i so veiculi privati.

I nostri citadini chì applicàranu in u scopu di u trasportu funebre è e prucedure di sepultura ùn saranu micca dumandati à presentà alcun documentu, è l'inchiesta necessaria serà fatta automaticamente prima chì u documentu di permessu di viaghju sia emessu attraversu l'integrazione furnita cù u Ministeru di a Salute.

2.2- Hè essenziale chì i nostri citadini ùn viaghjanu micca trà cità cù i so veiculi privati ​​durante u periodu è i ghjorni chì u curfew hè appiicatu.

Tuttavia, in presenza di e seguenti cundizioni obligatorii, i nostri citadini devenu documentà sta situazione; Puderanu ancu viaghjà cù i so veiculi privati, basta ch'elli uttenenu permessu da i Cunsiglii di Permessi di Viaghju stabiliti in u Governatore / Distrettu di u Distrettu nantu à i sistemi E-APPLICATION è ALO 199 di u Ministeru di l'Interior via e-government. E persone chì ricevenu un permessu di viaghju seranu esentati da u curfew durante u so periodu di viaghju.

SITUAZIONI DA ESSERE CONSIDATE OBBLIGATORIE
Avè statu liberatu da l'uspidale induve hè statu trattatu è vulendu vultà à a so residenza originale, riferitu cù un rapportu di un duttore è / o avè un appuntamentu / cuntrollu di u duttore precedente,

Accumpagnà ellu stessu o u so parente di primu gradu o fratellu chì hè trattatu in l'uspidale (massimu 2 persone),

Quelli chì sò ghjunti in a cità in cui si trovanu in l'ultimi 5 ghjorni, ma ùn anu micca un locu per stà è volenu vultà in u so locu di residenza (quelli chì presentanu un bigliettu di viaghju chì sò ghjunti in 5 ghjorni, a so licenza di veiculu). piastra, altri documenti chì mostranu u so viaghju, è infurmazioni),

Quelli chì participeranu à l'esami annunziati da ÖSYM è l'esami previsti à u livellu centrale,

  • Quelli chì volenu vultà in i so stabilimenti dopu avè finitu u so serviziu militare,
  • Cù una lettera d'invitu da privatu o publicu à un cuntrattu di ogni ghjornu,
  • E persone liberate da l'istituzioni penitenziarie seranu cunsiderate cum'è in un statu ubligatoriu.

3. ATTIVITÀ DI LOCALI DI TRAVAIL
3.1- Lochi per manghjà è beie (cum'è ristoranti, ristoranti, caffetterie, pasticcerie);

  • Cumplementu di tutte e regule specificate in a Guida di Gestione di l'Epidemie è di Travagliu di u Ministeru di a Salute, lascendu una distanza di 2 metri in tutte e direzzione trà e tavule è 60 cm trà e sedie vicinu à l'altru,
  • Lunedì, marti, mercuri, ghjovi, vennari è sabbatu, trà 07.00 è 21.00, serviziu à a tavola, pick-up è takeaway, 21.00-24.00, sempre chì ùn sò micca più di trè clienti accettati à a listessa tavola à u stessu tempu in i spazii aperti è dui in i spazii interni à u stessu tempu, solu à asportu,
  • -A dumenica, trà 07.00-24.00, puderanu operà solu in forma di serviziu di pacchettu.

3.2- E so attività sò state sospese da u 14 d'aprile di u 2021;

  • cinema,
  • Lochi cum'è caffè, caffè, caffè, taverne d'associu, giardini di tè,
  • Internet café/lounge, posti di ghjocu elettroni, sale di biliardo,
  • Piatti per tappeti, palestre, piscine all'aperto,
  • Parchi di divertimenti è parchi à tema,

Imprese in u campu di attività;

  • Cumplementu cumpletu cù e regule stabilite separatamente per ogni linea di attività / attività in a Guida di Gestione di l'Epidemie è di u travagliu di u Ministeru di a Salute,
  • Ùn ghjucà micca ghjoculi (cumpresi paper-okey, backgammon) in lochi cum'è caffè, caffè, caffè, taverne d'associu, giardini di tè, case di tè, è micca accettà più di trè clienti à a listessa tavola in spazii aperti è dui. i clienti in spazii interni à u stessu tempu,
  • Puderanu operà trà 50:1 è 2021:07.00 da u 21.00 di ghjugnu XNUMX (eccettu a dumenica), basta chì u limitu di capacità di XNUMX% (un postu occupatu è un postu viotu) hè osservatu in i cinema.

Per d 'altra banda, l'attività di i posti di travagliu cum'è piscine indoor, bagni turchi, saune è saloni di massaggi, narghilè / caffè, è casinò, taverne è birrerie cuntinueghjanu à esse suspesi finu à chì una nova decisione hè presa.

3.3- Cummercii cum'è vestiti, merceria, vetru, ferreteria, sarti, barbieri, uffizii è uffizii, ecc., in u settore di u cumerciu è di i servizii, fora di i posti di travagliu elencati sopra. i posti di travagliu è i centri commerciali;

- Puderanu operà trà 07.00 è 21.00 (eccettu a dumenica), sempre chì rispetteanu tutte e misure di lotta epidemica determinate per a linea di cummerciale in cui si trovanu, in a Guida di Gestione è di Travagliu di l'Epidemie di u Ministeru di a Salute.

3.4- Per prevene l'intensità di l'apertura o l'applicazioni di scontu generale specifiche à certi ghjorni o ore da diverse imprese, in particulare i mercati di a catena, l'applicazioni di scontu devenu esse fatte per longu periodi, durà almenu una settimana.

3.5- A dumenica, quandu un curfew full-day serà applicatu; In più di i prudutti in u scopu di i bisogni basi obligatorii in i mercati (cumprese catene è supermercati), merchenzie elettroniche, ghjoculi, cartoleria, vestiti è accessori, alcolu, tessili per a casa, accessori auto, materiali di giardinu, hardware, vetru, etc. I prudutti ùn saranu micca permessi di vende.

3.6- I mercati puderanu funziunà trà 07.00:20.00 è XNUMX:XNUMX (eccettu a dumenica), sempre chì rispettu e regule stabilite in a Guida di gestione è di travagliu di l'epidemie di u Ministeru di a Salute.

3.7- L'imprese in linea di l'alimentarii è l'ordine di l'alimentariu puderanu travaglià cum'è serviziu di domiciliu / indirizzu trà 07.00-24.00 i ghjorni di settimana è u weekend.

4. ATTIVITÀ EDUCATIVA
I kindergartens è i kindergartens chì sò attualmente in opera cuntinueghjanu a so attività in a seconda fase di a normalizazione graduale, è l'implementazione cuntinuerà cum'è annunziatu à u publicu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale per tutti l'altri livelli di scola è di classe.

5. TRAVAILU IN ISTITUZIONI PUBBLICHE È URRGANIZZAZIONI
In cunfurmità cù a Circular di a Presidenza datata 14.04.2021 è numerata 2021/8 è a lettera di a Presidenza di l'Affari Amministrativi datata u 27.04.2021 è numerata 17665, a normalizazione graduale di l'implementazione di u metudu di travagliu flessibile cum'è remota / alternante è u ore di travagliu trà 10.00-16.00 ore in l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, continuerà in a seconda fase di u mandatu.

6. REUNIONI/AVVENIMENTI È MATRIMONI/ MATRIMONI È VISITE
6.1- Eccettu per l'assemblee generale di i club sportivi, chì sò ubligatorie periodicamente, ogni tipu d'avvenimenti cù una larga participazione, cumpresa l'assemblea generale, di l'urganisazioni non governamentali, i sindicati, l'urganisazioni prufessiunali publiche è i so urganisazioni superiori, sindicati è cooperative. esse rinviatu finu à u 15 di ghjugnu 2021.

L'assemblea generale di i club sportivi, chì deve esse tenuta periodicamente; A distanza fisica è e regule di pulizia / maschera / distanza sò seguite è un minimu di 4 m2 per persona hè lasciatu in spazi aperti è un minimu di 6 m2 per persona in spazii chjusi.

Da u marti 15 di ghjugnu 2021, attività cù una larga participazione, cumpresa l'assemblea generale, da esse tenute da urganisazioni non governamentali, sindacati, urganisazioni prufessiunali publiche, sindicati è cooperative; A distanza fisica è e regule di maschera / distanza / pulizia seranu seguite, è un minimu di 4 m2 per persona in spazi aperti è un minimu di 6 m2 per persona in spazii chjusi.

6.2- Matrimoni in forma di cerimonii di matrimoniu è cerimonii di matrimoniu;

- in spazii aperti;

- Cumplementu di tutte e regule riguardanti cerimonie di matrimoniu è matrimonii in a Guida di Gestione di l'Epidemie è di Travagliu di u Ministeru di a Salute,

- Mantene a distanza necessaria trà tavule è sedie è rispettendu e regule di pulizia, maschere è distanza,

- Nisuna offerta di cibo è bevande,

- In i lochi chjusi, in più di e regule sopra;

- Lascià un minimu di 6 m2 per persona,

- Limità à un massimu di 100 invitati pò esse fattu da u marti 01 di ghjugnu 2021, basta chì hè limitatu.

- E restrizioni à a ristorazione è u numeru massimu di invitati in spazii chjusi finiscinu u marti 15 di ghjugnu 2021. L'alimentu è a bevanda ponu esse servuti in cerimonii di matrimoniu è matrimonii dopu à sta data, è u limitu massimu di participanti ùn serà micca applicatu, basta chì almenu 6 m2 di spaziu hè lasciatu per persona in spazii chjusi.

- Avvenimenti cum'è l'ingaghjamentu è l'henné seranu permessi dopu u 01 di lugliu 2021.

6.3- A visita à quelli chì stanu in centri di prutezzione suciale / di cura cum'è case di anziani, case di anziani, centri di riabilitazione, è case di zitelli seranu permesse per un massimu di una visita à settimana per ogni persona chì stà in questi lochi.

7. MISURE DI TRASPORTU PUBLICU
7.1- Veiculi di trasportu publicu interurbanu (senza l'aviò); Puderanu accettà i passageri à a tarifa di 50% di a capacità di trasportu di passageri specificata in a licenza di u veiculu, è a sedia di i passageri in u veiculu serà in una manera chì impedisce à i passageri di cuntattate l'un l'altru (1 pienu è 1 viotu).

Bus, trenu ecc. Durante a determinazione di a limitazione di capacità in i veiculi di trasportu publicu interurbanu, e persone chì residenu à u stessu indirizzu è sò da a stessa famiglia nucleare (coniuge, genitori, fratelli) ùn saranu micca inclusi in u calculu è seranu permessi di viaghjà fiancu à fiancu. .

8. MISURE RIGUARDU À L’INSTALLAZIONI DI L’ALLOGGIU
8.1- Strutture di riposu (esclusu quelli chì si trovanu in l'area di u stabilimentu) nantu à l'autostrade interurbani è i lochi di manghjà è di beie (limitati solu à i clienti cù alloghju) in strutture d'alloghju (hotel, motel, apart hotel, hostel, etc.); Puderanu serve à a listessa tavola à u stessu tempu, basta chì micca più di trè clienti sò accettati in i spazii aperti è più di dui clienti in i spazii chjusi.

8.2- I centri di divertimentu in i spazii chjusi di e strutture di l'alloghju seranu manteni chjusi è ùn sò micca accettati clienti in questi spazii.

8.3- L'attività di divertimentu cullettivu ùn serà micca permessa in i spazii aperti di l'alloghju, è a massima attenzione serà pagata à e regule di distanza fisica per impedisce a cuncentrazione in questi lochi.

8.4- Avè una riservazione in l'alloghju durante u periodu è i ghjorni chì u curfew serà applicatu (furnì chì u prezzu hè statu pagatu in tuttu) darà esenzione da u curfew è / o restrizioni di viaghju interurbani per i nostri citadini, è serà esse abbastanza per i nostri citadini chì viaghjanu per questu scopu per presentà i so documenti di riservazione è pagamentu durante l'ispezioni.

8.5- In cunfurmità cù e nostre Circulari datate 30.09.2020 è numerate 16007 è datate 28.11.2020 è numerate 19986, l'ispezioni di e strutture di l'alloghju seranu realizate in modu efficace, è ogni tipu di abusu, in particulare e riservazioni falsi, seranu prevenuti.

Inoltre, in l'autobus di trasportu publicu interurbanu cù 2 + 1 posti, i passageri ponu esse accettati à i sedi da e duie finestre (i sedili mediani seranu lasciati vioti), è a capacità di trasportu di i passageri serà determinata in cunseguenza.

7.2- I veiculi di trasportu publicu urbanu (minibus, midibus, etc.) puderanu operare sottumessu à una limitazione di a capacità di 14.04.2021% è à a regula di ùn accettà i passageri in piedi, in u quadru di i principii introdotti da a nostra Circular datata 6638 è numeratu 50.

9. PRINCIPI GENERALI
9.1- Da i guvernatori è i guvernatori di u distrittu; L'attività d'infurmazione seranu cuncentrate nantu à ricurdà à i funzionari è l'impiegati pertinenti di u locu di travagliu e misure, e prucedure è i principii per luttà contra l'epidemie di coronavirus, chì sò determinate separatamente per ogni linea di attività / attività in a Guida di Gestione di l'Epidemie è di u travagliu di u Ministeru di a Salute.

9.2- In u quadru di e misure, prucedure è principii determinati sia in e Circulari di u nostru Ministeru è in a Guida di Gestione di l'Epidemie è di Travagliu di u Ministeru di a Salute, l'ispezioni intensificate seranu realizate sottu a coordinazione di i nostri Governatori è Governatori di District, in chì l'ufficiali di l'ordine participanu cù a capacità massima (rinfurzata da u persunale / ufficiali di altre istituzioni è urganisazioni).

9.3- In ogni tipu d'attività di audit da esse realizatu, serà aduttatu un approcciu di guida chì invita gentilmente i pruprietarii / impiegati di l'imprese è i nostri citadini à rispettà e regule / cumportanu in modu rispunsevule. A facilità di trasfurmazioni ùn serà micca evitata.

In cunfurmità cù i principii sopra citati, in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge Generale di Salute Publica, e decisioni di i Cunsiglii di Salute Publica Pruvinciale / Distrettuale deve esse pigliate prontamente, per ùn pruvucà alcuna disrupzioni in a pratica è per causà trattamentu inghjustu;

Per piacè dumandate è dumandate informazioni è informazioni.

QUANDU SERRANU RILASCIATI I BINS ? FINISCERANU I BUIDI DOPU U 10 GIUGNU ?

A circular chì cuntene e decisioni in quantu à a nova fase di a normalizazione graduale ùn hè ancu stata publicata. Cù u novu calendariu di nurmalizazione, a quistione di quandu finiscinu i pruibizioni hè prevista per truvà una risposta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*