1 Citizen hà persu a so vita in u focu di a furesta di Manavgat

Citizen hè mortu in u focu forestale di Manavgat
Citizen hè mortu in u focu forestale di Manavgat

Un citadinu hà persu a so vita in u focu forestale chì hà iniziatu in 4 punti diffirenti in u distrittu di Manavgat d'Antalya.

Annunziendu a trista nutizia nantu à u so contu di e social media Twitter, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli hà manifestatu e so condolenze à a famiglia di u citadinu chì hà persu a vita. Ministru Pakdemirli in a so dichjarazione; "Sfurtunatamente, avemu persu 1 citatinu in Akseki. Vogliu pacienza à a so famiglia è à i so amati. Scusate per a vostra perdita. Vogliu fà appellu à i nostri citadini quì di novu. Prestemu attenzione à l'avvirtimenti di e nostre forze di sicurezza è ubbidiscemu cù cura à e so chjama ". hà fattu dichjarazioni.

Dichjarà chì a so priorità era l'insediamenti in u focu in Manavgat, Pakdemirli hà dettu:

"A causa di u fattu chì mantenemu l'insediamenti intornu, u focu ùn hè micca statu ancu cuntrullatu cumplettamente in a zona piena di fumu. Ci era i nostri citadini chì sò stati feriti, i nostri citadini affettati da u fume.Anchi se a maiò parte di elli sò stati liberati, avemu ancu visitatu i citadini 5-6 chì sò stati hospitalizzati è trasmette i nostri desideri di ricuperazione. In generale, i pazienti sò di Kalemler Mahallesi. Avemu ancu visitatu Kalemler Mahallesi, piglià una certa quantità di risicu. In generale, di sicuru, sicuru, a nostra prima priorità hè chì ùn ci hè micca perdita di vita, almenu cunsulanti finu à avà ".

Dichjarà chì e valutazioni di danni seranu fatte dopu chì u focu hè purtatu sottu u cuntrollu, Pakdemirli hà nutatu chì, dopu chì e determinazioni sò fatte, i feriti di i citadini seranu fasciati.

Quandu un ghjurnalistu hà dumandatu s'ellu ci hè bisognu in a regione, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "Ùn ci hè micca bisognu di manghjà, cibo, acqua o qualsiasi altra cosa in u campu per u mumentu. Quì, vedemu chì più di u 90 per centu di i dormitori è l'oppurtunità di alloghju offerti à i nostri citadini in quantu à e case chì avemu persu o duvemu evacuà sò stati denegati, è i nostri citadini stanu cù i so mezzi. hà datu a risposta.

Pakdemirli hà dichjaratu chì e misurazioni di quantu zona hè stata dannata in u focu seranu liberate uni pochi settimane dopu à u focu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*