100 Mila Omini Cargo Army à Eid-al-Adha Overtime

L'armata di carica di mille persone hè in u turnu Eid al-Adha
L'armata di carica di mille persone hè in u turnu Eid al-Adha

L'industria turca di carichi cuntinua u so ritmu intensu, chì hè aumentatu durante u periodu Covid-19, aumentendu a so attrezzatura durante l'Eid al-Adha. L'armata di carica di più di 100 mila persone travaglia senza stop, ghjornu è notte, in modu di furnisce u megliu serviziu à u settore di vendita è u mondu di shopping online, chì hè animatu prima di e vacanze.

Gökhan Akyürek, presidente di u Cunsigliu di GKN Cargo, una di e principali cumpagnie di logistica di Turchia, hà dettu chì u settore hà da cuntinuà à cresce durante l'Eid al-Adha. Spieghendu chì u settore, chì dà un esempiu à u mondu cù u so ritmu di crescita, cuntinueghja i so investimenti, Akyürek hà dettu: "L'attività di l'Eid-al-Adha portarà i miri di crescita di u settore di a carica, chì supera 520 miliardi TL, assai più luntanu. Per i roti ecunomichi à vultà; Hè assai impurtante chì a logistica funziona bè cum'è e parti di una macchina. Avemu travagliatu per assicurà a satisfaczione di u cliente 100%, soprattuttu in questi tempi di intensità aumentata. À questu puntu, applichemu u nostru mudellu di "serviziu boutique", focu annantu à i bisogni speciali di l'istituzioni è di l'individui. U mudellu di serviziu boutique hè una applicazione induve mantenemu in cumunicazione constante cù i nostri clienti è facemu spedizioni cù zero prublemi. Cusì, simu assai piacè di esse una sucietà esemplare in furnisce una satisfaczione di i clienti sustinibili in u settore di a carica ".

À l'occasione di l'Eid al-Adha, i picchi di vendita sò stati vistuti in u settore di vendita è in Internet; Cusì, i roti di l'ecunumia, chì stagnavanu durante i periodi di chjusi, cuminciaru à vultà rapidamente. Stu voluminu cummerciale di decine di miliardi di TL hè realizatu grazia à u settore di a carica, chì furnisce servizii cù devozione, è u travagliu 100/7 non-stop di i so più di 24 mila impiegati. In questu periodu quandu l'ordini sò cuncentrati in i siti corporativi, l'impiegati di carichi camminanu per e strade travagliendu l'ora extra per a consegna.

I BAGGI SONO CONSEGNATI PRIMA DI VACAZIONI

Partitu à cambià u sistema di carica in Turchia; Cuntinuendu a so strada cun 100 per centu di satisfaczione di i clienti è zero lagnanze finu à oghje, GKN Cargo travaglia senza stop durante l'Eid al-Adha. Dichjarà chì u settore di carica, chì face una grande cuntribuzione à l'ecunumia turca superendu 520 miliardi TL, furnisce servizii intensivi durante e vacanze, Gökhan Akyürek, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di GKN Cargo, hà dettu: "Avemu travagliatu duru durante u Ramadan. Festa ancu. Duranti u periodu di nurmalizazione, tutti volenu passà a festa cù i so amati. E persone chì portanu manciari in i so bagaglii per u viaghju o chì ùn volenu micca affruntà u risicu di perda i so sacchetti in l'aviò, affidanu e so valige è i rigali à i so anziani à a so destinazione. Semu felici di purtà valigie è pacchetti prima ch'elli ghjunghjenu à a so destinazione. Pensemu chì sta intensità continuerà finu à a fine di e vacanze ", disse.

U TRAVAILU PIACE 7 DAYS 24 HOURS PER SUPERÀ A DENSITÀ

Spieghendu chì furnisce servizii logistichi à 81 cità è 220 paesi in Turchia, u presidente di u Cunsigliu di GKN Cargo Gökhan Akyürek hà dettu: "L'abitudine di e-commerce chì hà iniziatu durante u periodu Covid-19 cuntinueghja à u listessu ritmu in u novu periodu normale. I nostri corrieri travaglianu senza distanza per trasmette l'ordine chì esce da i magazzini di e cumpagnie di e-commerce à i clienti. Spieghendu chì a compra di e cumpagnie di e-commerce hà sappiutu prima di l'Eid al-Adha, Akyürek hà dettu: "Travagliemu 7 ore à 24, 100 ghjorni à ghjornu in i nostri centri logistichi in Istanbul, Ankara, Izmir, Bursa, Gaziantep, Trabzon è Konya per furnisce i prudutti acquistati à i so cumpagni. indirizzi prima di a festa. Puderaghju dì chì a consegna di carichi durante l'Eid al-Adha hè 1 per centu più chè durante l'Eid al-Fitr. Cunsegnamu a carica à u so indirizzu in 3 ghjornu in e zone metropolitane è in XNUMX ghjorni in i zoni remoti. Quandu a nostra carica hè in strada, in strada è prima di ghjunghje, avemu sempre infurmatu à i nostri clienti per testu o telefonu; In cunfurmità cù a nostra pulitica di satisfaczione, ùn rompemu micca u nostru cuntattu cù i nostri clienti finu à chì u pacchettu-cargo ghjunghje à i nostri clienti.

U NUMERU DI VEHICULI È IMPUGNI AUMENTARÀ

Ricordendu chì sicondu i dati di l'Associazione di l'Industria Automotive, a vendita di camioni pickup hè aumentata di 2021 per centu è e vendite di camioni di 49 per centu in u periodu di ghjennaghju à ghjugnu 150 in Turchia, Gökhan Akyürek hà dichjaratu chì u settore di a carica hà avutu una grande parte in questu aumentu. Akyürek hà dettu: "A maiò parte di i veiculi cummirciali sò stati acquistati da cumpagnie di carica. Perchè, cù l'aumentu di u cummerciu elettronicu finu à u 19 per centu durante u periodu Covid-400, a nostra industria hà registratu una crescita significativa. L'investimenti di i veiculi di i rapprisentanti di u settore, in particulare GKN Cargo, cuntinueghjanu senza rallentà. Cunsiderendu cumu l'industria di l'automobile face una grande cuntribuzione à l'impieghi, diventa più chjaru chì l'industria di i carichi travaglia per l'economia turca ". Enfatizendu chì a crescita in u settore di a carica aumenterà rapidamente in parallelu cù u cummerciu elettronicu, Akyürek hà dettu: "Cum'è cumpagnia, avemu ottenutu una crescita di 2019 per centu trà 2020-230. In 2021, avemu ottinutu 6% di crescita in i primi 100 mesi. Prevemu una crescita di 150 per centu à a fine di l'annu. Cume l'imprese di carica cresce, l'impieghi cresce. I tassi di compra di veiculi o di affittu di flotta aumenteranu. Cusì, sperimenteremu l'orgogliu ghjustificatu di fà una grande cuntribuzione à l'ecunumia turca ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*