20 Milioni di Supportu da Folkart à İzmir Sports

milioni di supportu da folkart à izmir sports
milioni di supportu da folkart à izmir sports

Folkart, a cumpagnia pioniera è leader di l'industria cù i spazii di vita innovativi, estetici, muderni, tecnologichi è ambientalisti chì hà custruitu finu à avà, hà aghjustatu un altru sustegnu à u so sustegnu in i campi di a cultura, l'arte è u sport.

Folkart, chì face parte di u Gruppu Saya, hè diventatu u sponsor di u pettu di e squadre di football di 7 club sportivi in ​​Izmir, chì cumpetenu in e lighe di a Federazione Turca di Football (TFF), in u scopu di u prughjettu di supportu chjamatu "I culori di Izmir". cun un core".

Göztepe è Altay, chì cumpete in a Super League, Menemenspor in a 1a Liga, Bucaspor in a 2a Liga 1928, in a 3a Liga in u scopu di u prugettu furmatu da a cooperazione di a Fundazione Izmir Sports Clubs Association (İZVAK). Karşıyaka è Bergama Belediyespor è İzmirspor, chì sò in a Liga Dilettante Regiunale, anu "FOLKART" scrittu nantu à u so pettu. Folkart sponsorizà simultaneamente Göztepe è Altay, chì cumpetenu in a Super League. In 2015, Folkart, i dui squadre forti di a cità, Göztepe è Karşıyakaavia sponsorizatu. In 2017, hà ancu sustinutu i squadre di football in Izmir.

U sustegnu di sponsorizazione di Folkart hè statu annunziatu à u publicu in una cunferenza di stampa tenuta à u Swissotel Büyük Efes İzmir Congress Center. U Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport di İzmir Murat Eskici, U presidente İZVAK Eli Erten, u presidente di Göztepe Mehmet Sepil, u presidente di Altay Özgür Ekmekçioğlu, u presidente di Menemenspor Tahir Şahin, u membru di u cunsigliu di Bucaspor Okan Bulut, Karşıyaka U presidente Turgay Büyükkarcı, u presidente di Bergama Belediyespor Hasan Canoğlu, u presidente di İzmirspor Nedim Topaloğlu è parechji invitati anu assistitu.

MESUT SANDAK: "UNA FONTE D'ORGOGLIO PER NOI"

U presidente di Folkart di u Cunsigliu di Amministrazione, Mesut Sancak, hà dettu: "Finu à avà, avemu pruduttu prughjetti assai populari è pionieri in u nostru campu per a nostra bella İzmir. Ma certamenti ùn simu cuntentu di questu. Noi, u settore privatu è e cumpagnie in a nostra pusizioni sottumettenu prughjetti di rispunsabilità suciale corporativa è filantropia corporativa chì benefiziu a cità è u paese in quale sò; Pensemu chì hè assai preziosu è impurtante per elli à sustene a cultura, l'arti è u sport.

Dichjarà chì sustenenu İzmir è i club sportivi in ​​cuuperazione cù a Fundazione di l'Associazione Sportiva İzmir (İZVAK), Sancak hà dettu: "Bella İzmir; esattamente 144 anni fà; In altre parolle, hè a cità induve u primu partitu di football hè statu fattu in Turchia in u 1877. Oghje, avemu firmatu un prughjettu assai impurtante chì si adatta à sta stampa passata. Scopremu novi terreni sia in Izmir sia in Turchia. Semu assai orgogliosi di esse u "sponsor principale di l'uniforme" per 7 squadre chì operanu in İzmir, duie di e quali sò in a superliga, in stu prughjettu, chì hè statu ancu furmatu cù u sustegnu di a Fundazione di l'Associazione Sportiva di İzmir (İZVAK). ).

"U nostru scopu hè di cresce IZMIR"

"U nostru solu scopu hè di glurificà a nostra bella İzmir; Dicendu chì per spalla a lotta è a determinazione di e nostre squadre di football, Mesut Sancak hà dettu:

"Göztepe, Altay, Menemenspor, Bucaspor 1928, Karşıyaka Semu fieri di i nostri sforzi per cuntribuisce à i viaghji di football di Bergama Belediyespor è İzmirspor. Per abbraccià i sentimenti di l'amicizia, a pace è l'amore in u football, a bella ghjente di Izmir; Dicemu "Culori di İzmir, un core". Hè per quessa chì simu cusì cuntenti. Speremu chì e nostre squadre, chì dannu culore à İzmir, enfatizaranu u valore è u veru putere di e nostre squadre, ottenenu novi successi è purtanu un novu soffiu à u football. In questa occasione, augu successu à tutte e nostre squadre, tutti i fan, atleti è dirigenti di a liga ".

Dopu una quistione, Mesut Sancak hà annunziatu chì u prugettu di supportu hà avutu un budgetu di circa 20 milioni di TL.

GRAZIE A FOLKART

U presidente di u Cunsigliu di İZVAK, Ali Erten, è i presidenti di u club anu ringraziatu u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Folkart, Mesut Sancak. U presidente di İZVAK, Ali Erten, hà dettu: "Cumu a Fundazione di l'Associazione Sportiva İZVAK-İzmir, per via di i nostri sforzi per furnisce risorse finanziarie à i nostri clubs, "Folkart" serà prisentatu in i maglie di 2021 di i nostri club İzmir in u 2022- stagione 7. Semu assai cuntenti di questu. Pensemu chì cunvene assai bè à u nostru Izmir è face assai sensu per i clubs da Izmir per esce in u campu cù u patronu di l'uniforme cumuni. Cridemu in u putere di unità è sulidarità. In nome di i nostri club, vogliu ringrazià Folkart, u nostru sponsor di maglia cumuna, è u Signore Mesut Sancak per u so sustegnu.

A riunione hè stata a scena di imagine culurite. U presidente di Altay, Özgür Ekmekçioğlu, hà presentatu u presidente di Folkart Board Mesut Sancak è i so figlioli Kerem è Fırat Sancak, chì sò manager in Altay, a maglia bianca è nera, è u presidente di Göztepe, Mehmet Sepil, hà presentatu à Mesut Sancak a maglia di a nova stagione di a so squadra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*