A Direzzione Generale di Foresta avvisa "Ùn accendemu micca un barbecue in a furesta"

A Direzzione Generale di Foresta avvirta annantu à l'incendii forestali
A Direzzione Generale di Foresta avvirta annantu à l'incendii forestali

Prima di a Festa di u Sacrificiu, a Direzzione Generale di Foresta hà avvirtutu i citadini nantu à l'incendi di furesta. Prima di a Festa di u Sacrificiu, a Direzzione Generale di Foresta hà avvirtutu i citadini nantu à l'incendi di furesta. Facendu una dichjarazione scritta nantu à u sughjettu, u Direttore Generale Forestale, Bekir Karacabey, hà dettu: "Tutti e temperature sopra à e norme staggione è u fattu chì i nostri citadini vanu à i boschi per i picnics durante e vacanze invitanu u focu. Hè strettamente pruibitu di accende u focu in fureste, salvu induve permessu da a Legge Forestale. Cum'è OGM, pigliamu tutte e nostre misure per prevene incendi. Tuttavia, à questu puntu, i nostri citadini anu ancu una grande rispunsabilità. Ùn accendemu micca un barbecue in a furesta, ùn lancemu micca i mozzi di sigaretta ", disse.

L'OGM, chì predice chì a fuga à a natura aumenterà cù u prucessu di pandemia è chì questu serà sperimentatu più intensamente cù a festa di l'Eid al-Adha, hà avvistatu una volta i citadini annantu à l'incendi di furesta prima di a festa. U 70% di l'incendii di fureste in Turchia si trovanu in e regioni di Marmara, Egeu è Mediterraniu, chì si trovanu in a zona climatica mediterranea. Intensi incendi di u boscu trà maghju è uttrovi ogni annu sò causati da 90 per centu di negligenza umana cum'è picnic, u focu di pastori è cacciatori, a pulizia di u giardinu è di a serra, a brucia di stubble è i mozzi di sigaretta.

A pena per accende un focu in a furesta hè a prigiò

U direttore generale di a foresta, Bekir Karacabey, hà dichjaratu chì sia e temperature sopra à i normali staggione è u fattu chì i citadini vanu à i fureste per picnics durante e vacanze invitanu u focu è hà dettu: "Hè strettamente pruibitu di accende u focu in i boschi salvu induve permessu in cunfurmità cù a lege forestale. L'accensione di u focu in i zoni pruibiti, lassannu u focu senza spegnimentu, scaccià i cigarette in u boscu, accende u focu di stubble sò sottumessi à prigiò da 1 annu à 3 anni è una multa ghjudiziaria. Cum'è OGM, pigliamu tutte e nostre misure per prevene incendi. Tuttavia, à questu puntu, i nostri citadini anu ancu una grande rispunsabilità. Ùn accendemu micca un barbecue in a furesta, ùn lancemu micca i mozzi di sigaretta ", disse.

I barbecue sò rilevati da i UAV

Karacabey hà ancu datu infurmazioni nantu à i Veiculi Aerei Unmanned (UAV), chì hè stata utilizata per a prima volta l'annu passatu è hà furnitu un grande benefiziu in a rilevazione è a prevenzione di incendi, è hà annunziatu chì parechji picnic incendii illuminati in spazii pruibiti da UAV sò stati rilevati. finu à oghje. Nutendu chì ognunu di i 4 UAV in Adana, Muğla / Milas, İzmir / Akhisar è Denizli scannò una zona di 3 chilometri, Bekir Karacabey hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì; "Grazie à l'UAV, monitoremu tutte e zone sensibili à u focu è e fureste TRNC 500 ore à ghjornu. Questu annu, 24 incendi sò stati rilevati grazia à i UAV.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*