A strada chì furnisce u trasportu da l'Anatolia Centrale à u centru di sci di Çambaşı hè vicinu à a fine

A strada chì furnisce l'accessu à Cambasi Ski Center da l'Anatolia Centrale hè ghjunta à a fine.
A strada chì furnisce l'accessu à Cambasi Ski Center da l'Anatolia Centrale hè ghjunta à a fine.

I travaglii stradali nantu à a strada chì unisce l'altipiani di i distretti Mesudiye è Kabadüz d'Ordu s'avvicinanu à a finale. Hè destinatu chì a strada custruita cù l'applicazione di strada di cimentu compacted roller, chì hà una vita più longa di l'asfaltu, cuntribuisce à u turismu.

A Municipalità Metropolitana di Ordu prepara a cità per u futuru cù i travaglii chì hà iniziatu in u campu di u turismu. A Municipalità Metropolitana s'avvicinava à a finale in i travaglii nantu à a strada chì permetterà l'integrazione di u distrettu di Kabadüz Plateau Çambaşı è u distrettu di Mesudiye Topçam District cù una strada alternativa. Cù a fine di a strada, a strada più corta serà messa in serviziu per quelli chì volenu ghjunghje à u Çambaşı Ski Center da l'Anatolia Centrale.

TRANSPORT DIRETTA DA A STRADA MAR NERA-MEDITERRANEA

A strada, chì furnisce un accessu direttu à l'altopiano di Çambaşı via a Strada di u Mediterraniu di u Mar Neru, scontra cù una strada di cimentu compactatu à rulli. Quandu i travaglii sò finiti, una strada alternativa serà furnita à a strada trà Altınordu è Çambaşı, chì hè sempre accessibile cù rampe ripide è curve periculose.

25 KM DI STRADA OTTENERU UN EDIFIU CONFORTEVOLE

25 chilometri di a strada di 5 chilomitri di longu avianu prima scontru cù asfaltu caldu. E squadre di a Municipalità Metropolitana, chì anu iniziatu u travagliu di strada di cimentu compactatu à rulli nantu à a strada di 20 chilometri, hà finitu i travaglii di strada di cimentu nantu à a parte di 14 chilometri di a strada. Hè destinatu à compie i 6 chilòmitri restanti à a fine di a stagione è à furnisce una strada alternativa à u turisimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*