Demirağ OIZ Cuntribuiscerà à l'Impiegazione Quandu Cumpleta

Demirag OSB cuntribuisce à l'impieghi
Demirag OSB cuntribuisce à l'impieghi

In a so dichjarazione à a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale, u presidente di STSO, Mustafa Eken, hà dettu chì quandu Demirağ OIZ hè finitu, 25-30 mila disoccupati cumincianu à travaglià in e fabbriche da esse aperte quì.

U presidente di a Sivas Chamber of Commerce and Industry (STSO) Mustafa Eken hà assistitu à a 3a Reunione di u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale tenuta sottu a presidenza di u guvernatore Salih Ayhan è hà datu infurmazioni nantu à i travaglii di a camera.

U presidente di STSO, Mustafa Eken, hà valutatu a riunione induve u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà scontru cù u mondu cummerciale è hà dettu: "U nostru Ministru è u nostru mondu cummerciale si sò riuniti in a nostra Camera. U nostru mondu cummerciale hà trasmessu e so dumande, prublemi è richieste à u nostru Ministru stessu. Avemu ripetutu u prublema chì Sivas hè inclusu in u scopu di l'incentivi, chì avemu spessu citatu à u nostru Ministru. U nostru presidente avia prumessu incuragimentu, è aghju ricurdatu à u Ministru di novu. U Ministru hà dettu ancu chì simu daretu à a nostra parolla, sperendu chì e cose boni succederanu à a fine di l'annu, basta à finisce a vostra infrastruttura. Spergu chì, quandu Demirağ OIZ hè finitu, 25-30 mila disoccupati cumincianu à travaglià in e fabbriche per esse aperte quì. Altrimenti, ùn avemu micca pussibilità di finisce u disoccupazione. Sivas hà un vantaghju assai bonu. Ci hè una assai bona unità è sulidarità in Sivas. Avemu vistu i nostri guvernatori, sindaci è ONG ", disse.

"Avemu da assicurà chì i voli sò ripartiti"

U presidente Eken hà ancu espresu e so reazioni à i voli da u mondu cummerciale è hà dettu: "I voli à Izmir sò stati annullati di novu. I voli per Izmir sò stati sospesi in 2019, avemu parlatu cù u Direttore Generale di Pegasus è sò stati riavviati in un mese. Ma avà hè stata fermata di novu. Avemu da creà una opinione publica rapida nantu à questu tema è assicurà a ripresa di i voli. Mentri tali cose boni sò accaduti, mentri Sivas hè in crescita, fabbriche sò ghjunti, incentive sò ghjunti, infrastrutture sò custruiti, treni d'alta velocità sò ghjunti, è a seconda università hè aperta, ùn hè micca ghjustu à abulisce i voli. Hè per quessa chì avemu bisognu di fà Sivas un locu induve l'aviò ponu vene da tutte e direzzione, micca solu da Izmir, ma ancu da Antalya è Ankara. Aghju fattu l'entrevista. Se tenemu e nostre riunioni inseme, speremu, i voli seranu cuminciati di novu in Aostu, se micca questu mese. Cum'è un mondu cummerciale, aspittemu u sustegnu di u nostru guvernatore, sindaco è soprattuttu i nostri pulitici nantu à questu tema.

Esprimendu chì a parte di rapportu di u Workshop di u Trenu d'Alta Velocità, urganizata da a Càmera di Cummerciu è Industria di Sivas, hè stata cumpletata è hè stata publicata cum'è librettu, u presidente Eken hà dettu; "Avemu tenutu un Atelier di Treni à Alta Velocità da a nostra camera. Cù a participazione di 25 di i nostri prufessori, avemu fattu un bellu attellu urganizatu sottu a guida di u nostru guvernatore è sindaco. I nostri 200 stakeholders riuniti intornu à e tavule create è meditate. I risultati seranu annunziati à u publicu cù u nostru Press Launch. I nostri libretti sò in stampa è manderemu stu librettu à voi è à tutti i nostri attori. Di sicuru, ci sò i travaglii in casa. Avemu da travaglià nantu à sta missione. Spergu chì u Trenu d'Alta Velocità vene u 4 di Settembre. Avemu fattu questu per vede s'ellu eramu pronti, avemu vistu ancu chì ùn eramu micca pronti per qualchi cose. Quì avemu pigliatu precautions prima di u ghjornu per fà a preparazione. Ùn aspitteremu micca tuttu da u statu. Cum'è u mondu cummerciale, faremu a nostra parte. I risultati di l'attellu vi saranu consegnati dopu a festa. Ci hè unità è sulidarità in Sivas. Nimu hà da pudè rompe sta unità è sulidarità. Semu cù u nostru statu, u nostru statu hè cun noi. Noi, cum'è a Càmera di Cummerciu è Industria di Sivas, facemu a nostra parte è continueremu à fà. Chì u mo Signore facia sempre a nostra unità è sulidarità, è ùn dete micca uccasioni à i nemici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*