Erdogan hà esaminatu l'aeroportu Rize-Artvin da l'aria

Erdogan hà vistu l'aeroportu di Rize Artvin da l'aria
Erdogan hà vistu l'aeroportu di Rize Artvin da l'aria

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà vistu l'aeroportu Rize-Artvin, chì hè in custruzzione, da l'aria.

U presidente Erdoğan hà ricevutu infurmazioni da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, nantu à l'aeroportu in custruzzione in u distrittu di Pazar, dopu à e so ispezioni in Rize, induve l'inundazioni è i sfondate sò accaduti per via di una forte pioggia.

Apertura à a fine di l'annu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu in una dichjarazione in ferraghju, "L'aeroportu di Rize-Artvin mostra unu di i pochi esempi di ingegneria in u mondu nantu à u Mari Neru. Puderemu u nostru aeroportu, custruitu nantu à 2,8 milioni di metri quadrati di riempimentu di mare, in serviziu à a fine di l'annu, cù una capacità di 3 milioni di passageri. L'Aeroportu Rize-Artvin, chì i travaglii sò stati finiti à un ritmu di 70 per centu, purterà a necessità turistica di sviluppu di u Mari Neru à u prossimu livellu cù a so forte infrastruttura. Infrastruttura forte, ingegneria in armunia cù a natura ".

A fundazione hè stata posta in aprile 2017

U fundamentu di l'aeroportu, chì servirà a regione orientale di u Mari Neru trà e pruvince di Rize è Artvin, hè stata stabilita da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 3 d'aprile di u 2017.

In u prughjettu di l'Aeroportu Rize-Artvin, a custruzzione di l'infrastruttura è di a superstruttura, cumpresu l'edificiu di a terminal, a pista è i grembiuli, cuntinueghja rapidamente. I sforzi cuntinueghjanu intensamente per chì l'aeroportu sia messu in serviziu in u tempu previstu.

Avarà una capacità di 3 milioni di passageri.

L'aeroportu di Rize-Artvin serà à 34 chilometri da Rize, à 54 chilometri da Hopa è à 125 chilometri da Artvin. Ci sarà un grembiule di 31 metri di larghezza è una superficie interna tutale di 350 mila 448 metri quadrati.

fonte: news.aero

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*