Fitoterapia in casi avanzati di cancro

Fitoterapia in casi avanzati di cancro
Fitoterapia in casi avanzati di cancro

Specialista in fitoterapia Dr. Şenol Şensoy hà indicatu chì i trattamenti medichi ponu esse insufficienti in i casi avanzati di cancro, è ancu in questu casu, boni risultati ponu esse ottenuti cù fitoterapia.

Sicondu i figuri ufficiali, perdemu unu di ogni dui malati di cancro diagnosticati in Turchia. Sfortunatamente, a stampa hè assai peghju in i casi avanzati di cancru. Ebbè, pudemu prufittà di a fitoterapia in i malati di cancro in u stadiu finale ? Per risponde brevemente, iè, ma u paci hà bisognu à cuntinuà à esse alimentatu.

In quale tappa di u cancer duvemu applicà à a fitoterapia?

A fitoterapia hè sfurtunatamenti una pratica chì principia un pocu tardi in u nostru paese. In u 2014, cù u regulamentu di u Ministeru di a Salute, i medichi sò intervenuti è cuminciaru pratiche di fitoterapia. Ma vulemu applicà a fitoterapia appena a malatia hè diagnosticata, inseme cù altri metudi di trattamentu, vale à dì, metudi di trattamentu medicu classicu, per pudè ottene u risultatu chì vulemu. Quandu l'avemu vistu da questa perspettiva, a fitoterapia hà proprietà chì aumentanu l'efficacità di metudi cum'è a chimioterapia è a radioterapia applicata oghje. In novu, scontru effetti secundarii assai serii di a chimioterapia. Una gran parte di i pazienti anu qualchì volta effetti secundari intollerabili à a chimioterapia. Quandu sustenemu questu cù e piante medicinali, avemu a pussibilità di riduce assai l'effetti secundari. In stadi avanzati, a volte ùn pudemu micca applicà trattamenti medichi classici. Se u paci ùn hà micca resistenza à questi trattamenti, ùn pudemu micca dà quimioterapia è altri trattamenti. Pudemu aduprà a fitoterapia ancu in l'ultima tappa, chì chjamemu u periodu terminal. Sempre chì u paci pò piglià l'alimentu per via orale, avemu l'uppurtunità di dà e piante medicinali à u paci è prufittà di i so effetti.

Cumu si faci u cancer?

U cancer hè una malatia chì si trova com'è u risultatu di danni à l'ADN. Chì provoca danni à l'ADN? Certi scarti appariscenu in u nostru corpu. Ci sò miccanismi per eliminà stu rifiutu. Ma qualchì volta i miccanismi di eliminazione diventanu debuli è i rifiuti diventanu dominanti quì è causanu danni à a cellula. In questu casu, se l'ADN hè dannatu, a cellula o perde a so funziunalità, perde a so vitalità, o passa in u stadiu cancerous, chì chjamemu mutagenic. Circa 1 milione di cellule cancerose sò formate in u nostru corpu ogni ghjornu. U nostru sistema immune li distrugge ancu. Quandu u nostru sistema immune hè debilitatu, u cancer si trova in qualunque organu diventa dominante. Quandu u trattamentu si avvicina, a chimioterapia è a radioterapia anu u scopu di tumbà e cellule cancerose. Ma mentre sti trattamenti uccidenu e cellule cancerose, sfurtunatamenti dannu ancu e nostre cellule sane normali. A fitoterapia hà caratteristiche chì sustenenu e tecniche muderne chì usemu quì. E cellule cancerose volte sviluppanu resistenza à a quimioterapia. Hè per quessa chì u trattamentu hè successu per un certu periudu di tempu è poi torna è recidiva. Ma quandu avemu prugressu cù a fitoterapia, i pianti medicinali impediscenu à e cellule di cancru di sviluppà sti miccanismi di resistenza.

Effettu di l'estratti di piante medicinali nantu à u cancer

I pianti medicinali anu proprietà letali (citotossichi) nantu à e cellule cancerose. Ma mentre uccidenu e cellule cancerose, ùn dannu micca e nostre cellule sane è ancu sustene e so funzioni. Per d 'altra banda, ci sò modi di sparghje u cancer. Per esempiu, a nostra cellula di u fegatu ùn pò micca svegliate è dì: Sò stancu quì, lasciate mi pusà in u mo stomacu è travaglià quì, u corpu ùn permette micca una tale situazione. In ogni casu, se a cellula di u cancer hè in u fegatu, pò infettà i nostri altri organi per via di u sangue, di drenaje linfaticu o di u vicinatu, è cuntinueghja a so attività tumorale multiplichendu di novu. I trattamenti muderni utilizati ùn anu micca proprietà anti-metastasi. I pianti medicinali anu ancu proprietà anti-metastasi. In novu, e cellule cancerose anu pruprietà nutrizionale. Ci hè un mecanismu di angiogenesi. Formanu una reta di vena nantu à a so terra. Aumentanu u fornimentu di sangue di quella zona è cusì crescenu è si multiplicanu più veloce. I pianti medicinali anu ancu abolitu stu mecanismu d'angiogenesi. Impedisce a furmazione di navi in ​​u locu induve u tissutu cancerous hè situatu è cuntribuisci à a morte di u tissutu cancerous debilitandu a so nutrizione. In questu modu, a fitoterapia hè un metudu di trattamentu chì hè efficace in tutti i viaghji di u cancer.

Ancu quandu ùn pudemu micca usà a quimioterapia, vedemu chì a fitoterapia hà effetti serii quandu l'utilizamu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*