Documenti d'utilizazione di a strada di 397 Taxi Suspendenu à l'aeroportu di Istanbul

I documenti di usu di u rotta di u taxi in l'aeroportu di Istanbul sò stati sospesi
I documenti di usu di u rotta di u taxi in l'aeroportu di Istanbul sò stati sospesi

A Direzzione di i servizii di trasportu publicu di l'IMM (TUHİM) hà sospesu i permessi d'utilizazione di e rotte di 397 veiculi per via di u so fallimentu di cumpiendu e cundizioni UKOME stabilite prima. In u risultatu di l'inchiesta riguardanti i reclami ricevuti da i citadini à l'IMM, hè statu determinatu chì i veiculi in quistione ùn anu micca realizatu l'integrazione necessaria di u taximetru. I funzionari di l'IMM si scontranu cù a Camera di i Taxi Drivers d'Istanbul è a Cooperativa di Taxi Drivers di l'Aeroportu di Istanbul u luni, dopu a festa, per risolve u prublema.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), per prevene parechji prublemi cronichi cum'è i prezzi esorbitanti, a frode à longa distanza è a carica di i passageri di più; Hà suspesu i permessi d'utilizazione di e rotte di 397 veiculi perchè ùn anu micca implementatu e cundizioni stabilite prima da UKOME. I veiculi pertinenti sò stati previamente avvisati per cumpiendu e so responsabilità legali. Tuttavia, i veiculi cuntinueghjanu à aduprà u sistema di taximetru, chì ùn era micca integratu.

A DECISIONE FATA FATTA DA UKOME

Ci sò e cundizioni per i veiculi in Istanbul chì sò determinate da e decisioni di UKOME è devenu esse soddisfatte. Sti cundizioni; Include u culore di u veiculu, e dimensioni (segmentu), u schedariu di tariffu è l'integrazione cù u dispusitivu di u Taxi Management Center. L'obbligazione riguardu à sta integrazione hè statu introduttu cù a decisione UKOME datata 25 May 2017 è numerata 2017/4-6, è a decisione di suspende i documenti di i veiculi chì ùn anu micca integrazione finu à chì sta situazione hè corretta hè stata presa cù a decisione UKOME datata 09. Maghju 2018 è numeratu 2018/3-6.

I DISPOSITIVI DONATI GRATIS DA IMM sò stati disassemblati

Trè di e quattru cumpagnie di taximetri chì operanu in Istanbul oghje, chì rapprisentanu circa u 96 per centu di tutti i taxi, anu cooperatu cù l'IMM per fà sta integrazione. Tuttavia, sta integrazione necessaria ùn hè stata implementata in i taximetri di i veiculi in l'aeroportu di Istanbul. Inoltre, hè statu ancu determinatu chì i dispositi furniti completamente gratuiti da IMM sò stati smantellati.

L'AVVERTENZE sò stati fatti in ghjennaghju 2020

Hè statu determinatu chì i sistemi, cumpresi i sistemi di càmera in-car installati cù a circular di u Ministeru di l'Affari Interni è a Direzzione Generale di Sicurezza, sò stati smantellati. Inoltre, ancu s'ellu ùn ci era micca integrazione cù u Centru di Gestione di Taxi hè statu fattu cù una lettera ufficiale u 23 di ghjennaghju di u 2020, è più tardi da e squadre d'ispezione è l'IMM, ùn ci era micca prugressu.

UNA ALTRA INVESTIGAZIONE SIA FATTA SULLA RECLAMI

In u ghjugnu, i citadini cuminciaru à ghjunghje à l'IMM cun lagnanza chì i tassimetri chì operanu in l'area in questione calculavanu tariffi più altu ch'è altri tassimetri. Dopu, IMM hà iniziatu un novu prucessu di rivisione.

In questu cuntestu, queste applicazioni sò state sparte cù l'istituzione pertinente, a Direzzione Pruvinciale di u Ministeru di a Scienza è di l'Industria, è i tassimetri pertinenti sò stati richiesti per esse inspeccionati. In più di sta ispezione, IMM hà ancu iniziatu investigazioni nantu à i so sistemi. U risultatu di a rivista; Hè statu determinatu chì una parte significativa di i veiculi chì utilizanu i taximetri in questione avianu caricatu documenti in u sistema di Licenza IMM in quantu à un altru taximetru chì avianu usatu prima di cumincià à aduprà stu taximetru.

397 VEHICULI SUSPENDI ÙN FAI FATTU L'AVVERTENZE

Dopu chì sta determinazione hè stata fatta, IMM hà infurmatu à i cummercianti pertinenti via SMS; Tuttavia, malgradu i cinque ghjorni chì sò passati, hè statu osservatu chì nisuna mudificazione hè stata fatta à i veiculi di i cummercianti in u sistema in linea, chì hè apertu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Allora, IMM hà attivatu a disposizione definita in l'Articulu 145 di u Sistema di Valutazione di Qualità di u Serviziu di Trasportu Pùblicu (TUDES), "In casu chì l'infurmazioni inserite in u sistema E-Tuhim sò dichjarate sbagliate o incomplete, u permessu pertinente hè sospesu finu à chì l'infurmazione hè verificata. ." Dunque, in cunfurmità cù a disposizione UKOME, e squadre d'ispezione di TUHİM anu sospesu i permessi di usu di u percorsu di i veiculi 397 pertinenti.

I PARTITI S'ASSUNU LUNI

Per risolve stu prublema, chì vittimizza a ghjente di Istanbul è i turisti, IMM, Camera di Taxi Drivers è Tradesmen di Istanbul, Cooperative Taxi Drivers di l'Aeroportu di Istanbul si riuniscenu, discuteranu a prublema in dettagliu è discuterà e prucedure necessarie per l'integrazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*