I voli YHT suspesi per via di l'inundazione sò tornati à u normale

I voli YHT, chì sò stati fermati per via di inundazioni, sò tornati à a normale
I voli YHT, chì sò stati fermati per via di inundazioni, sò tornati à a normale

A causa di a precipitazione eccessiva in Ankara è e pruvince circundante, a linea Ankara-Konya High Speed ​​​​Train (YHT) hè diventata inutilizabile. Mentre i culverts nantu à a linea eranu trabordati è i rails sò stati inundati, TCDD hà annunziatu chì i servizii di treni Ankara-Istanbul-Konya sò stati annullati.

A forte tempesta, chì era efficace in Ankara è pruvince vicine da meziornu, hà dannatu a linea ferroviaria.

A causa di a pioggia, i culverts nantu à a linea YHT in u distrittu di Sarayönü di Konya anu sbulicatu è a ferrovia hè stata lasciata sottu fangu è pozza. Dopu, i servizii di treni sò stati annullati.

E squadre TCDD anu iniziatu u travagliu di mantenimentu è di riparazione in a regione per rinvià a linea in usu.

Hè statu dichjaratu chì i voli Ankara-Konya è Istanbul-Konya sò stati annullati reciprocamente è i tariffi di u bigliettu sò stati rimborsati à i passageri senza alcuna interruzzione.

Ankara konya yht voli annullati per via di inundazioni

L'espedizioni YHT Ankara-Istanbul-Konya sò tornate à u normale

In a nova dichjarazione da TCDD; "I travaglii di mantenimentu è riparazione realizati in a zona di inundazione in u locu di Konya Sarayönü sò stati cumpletati è a linea Konya - Ankara YHT hè stata aperta à u trasportu ferroviariu è l'operazione YHT.

Da u 04.07.2021, tutti i YHT operanu in l'ore normale trà Ankara-Konya-Ankara è Istanbul-Konya-Istanbul. L'espressioni sò stati usati

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*