Cunsiglii per a conservazione di carne di sacrifiziu

Puff points di almacenà carne sacrificale
Puff points di almacenà carne sacrificale

Quandu l'Eid-al-Adha s'avvicina, certi trucchi necessarii per priservà a carne in u modu più sanu si sò dumandati. I sperti avvirtenu per evità pussibuli prublemi cù a sicurezza di l'alimentariu in questu periodu quandu a carne hè di particulari impurtanza per almacenà è cunsuma. Introducendu i prudutti di carne rossa imballata in Turchia, u COO di Bonfilet è l'ingegnere alimentari Kemal Bozkuş sparte in dettaglio i passi da fà per cunsumà carne sacrificale cun tranquillità.

Cum'è ogni annu, tavulini diliziosi seranu posti nantu à Eid-al-Adha. Hè necessariu d'ascoltà i cunsiglii di l'esperti per prevene qualchì problema chì pò esse espertu per l'aumentu di u cunsumu di carne. Bonfilet, chì hè spicializata dapoi u 1905 in l'attività di zootecnia è macelleria, sparte u so sapè fà di carne rossa à a luce di quelli chì s'interruganu prima di l'Aïd al-Adha.

L'ingegnere di l'alimentariu di Bonfilet, Kemal Bozkuş, spiega l'impurtanza di u cunsumu di carne sana è diliziosa durante a Festa di u Sacrificiu, è dà infurmazioni impurtanti nantu à i prucessi di taglio, riposu è imballaggio di carne. Kemal Bozkuş hà dettu: "A carne di sacrificiu calda, chì hè tagliata è tagliuzzata, deve esse prima riposata per 3-4 ore in un locu frescu è pulitu, ventilata, è vultata da volta à l'internu. Avemu cura di stu prucessu per assicurà u rinfrescante di a carne è per rallentà l'attività bacteriana in a carne sacrificale calda. Siccomu u prucessu di deteriorazione di a carne lasciata in u saccu per un bellu pezzu accelerà, a carne posta in i sacchetti deve esse eliminata da u saccu u più prestu pussibule dopu à u prucessu di slaughtering. Se a carne entra in cuntattu cù a superficia brutta, hè un metudu chì preferimu taglià quella parte invece di u prucessu di lavare chì provoca a diffusione bacteriana ". dice.

Bonfilet Food Engineer Kemal Bozkuş, chì hà dettu chì u megliu modu per almacenà a carne di a carne sacrificata hè di guardà in u congelatore in pezzi grossi, hà dettu: "Più chjucu a carne hè tagliata, più corta serà a vita di conservazione. In ogni casu, i cunsumatori chì anu avutu difficultà à priservà grandi quantità di carne in casa ponu sviluppà un metudu di chopping chì serà preferitu in i pranzi. Hè ricumandemu di mantene a carne picata à -18 gradi. Imballà abbastanza carne per esse usata in u prucessu di congelazione pò esse una suluzione pratica. A carne pò esse guardata in u congelatore per 6 mesi dopu avè furnitu cundizioni adattati. Pudemu dì chì rinfriscà a carne dopu à u scongelu hè sconveniente postu chì portarà à a deteriorazione ". dice.

I prucessi cuntrullati applicati in i macelli ponu esse disturbati durante u periodu Eid al-Adha per via di l'intensità. Kemal Bozkuş hà dettu chì a cura deve esse fatta per ùn avè micca prublemi, "Per u sacrifiziu, i mercati d'animali è i lochi di macellazione, chì sò inspeccionati da istituzioni ufficiali, anu da esse preferitu. L'igiene in i spazii di macellazione è se l'animali hà una malatia o micca hè unu di i prublemi più impurtanti per esse sensibili. Un altru sbagliu hè di separà a carne rossa da tuttu u grassu, chì hè riposu è guardatu in u congelatore dopu avè sceltu l'animali ghjustu è a macellazione. Ùn ricumandemu micca stu metudu à i cunsumatori, cum'è una carne completamente magra perderà tuttu u so sapori.

Unu di l'errori più cumuni chì i cunsumatori facenu in a cucina hè di lavà a carne prima di coccia. Bonfilet Food Engineer Kemal Bozkuş, chì hà dettu: "A percepzione basatu annantu à u fattu chì e cundizioni di macellazione di carne scontru in u passatu sò in cundizioni primitive incomparabile cù e tecnulugia d'oghje è chì a carne entra in cuntattu cù sustanzi cum'è polvera, capelli è piume durante a macellazione custituisce a basa di lavà a carne ", disse l'ingegnere di l'alimentariu Bonfilet Kemal Bozkuş. attira l'attenzione. Bozkuş hà dettu ancu: "E mani deve esse lavate dopu avè toccu a carne cruda durante a preparazione di pasti dopu chì u sacrifiziu hè statu fattu, è ùn deve esse fattu micca cuntattu cù vegetali o altri alimenti, postu chì ci hè u risicu di sparghje battìri nantu à a tavola". dice.

Bozkuş dici chì a carne sacrificale, chì hè pianificata per esse trasportata in viaghji interurbani, deve esse prima rinfriscata in a frigorifera è poi trasportata in sacchetti termali resistenti cù batterie di ghiaccio, è chì a carne ùn deve mai entra in cuntattu cù l'aria calda.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*