U 15 di lugliu A Democrazia è u Trenu di Unità Naziunale hè stata addiu da Ankara

a demucrazia di lugliu è u trenu di unità naziunale ugurlanded da Ankara
a demucrazia di lugliu è u trenu di unità naziunale ugurlanded da Ankara

U Trenu di Democrazia è Unità Naziunale di u 15 di lugliu hè statu mandatu da ATG à Istanbul u 14 di lugliu di u 2021 à 09.55:XNUMX cù una cerimonia assistita da u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ Hasan Pezük.

Dà un discorsu prima di l'addiu di u trenu d'alta veloce (YHT), chì era vistutu cù l'imaghjini di u 15 di lugliu cù u tema di u 15 di lugliu di a Democrazia è u ghjornu di l'Unità Naziunale da a Direzzione Generale di TCDD Tasimacilik AS, Pezuk hà dettu: "In u 5. annu di u tentativu di colpu traditore di l'Organizazione Terrurista Fetullah (FETO), u set YHT hè statu distruttu.Avemu appiccicatu i manifesti preparati da l'Uffiziu di Comunicazioni Presidenziali nantu à i treni, mentre i vestiti cù ritratti chì sò diventati u simbulu di unità è sulidarità. Inoltre, i so video seranu mostrati nantu à i nostri treni d'alta velocità. "dissi.

U General Manager Hasan Pezük, chì hà dichjaratu ch'elli vulianu a magnifica vittoria di a vulintà di a nazione è e lezioni amparate da stu colpu traditore per esse ricordati è micca scurdati da e generazioni future, cù u Trenu di u ghjornu di a Democrazia è a Unità Naziunale di u 15 di lugliu, chì era vistutu. per a terza volta questu annu, hà dettu, hà dichjaratu chì anu u scopu di ricurdà a magnifica vittoria di a vulintà di a nazione è e lezioni amparate da stu colpu traditore, è micca esse scurdate da e generazioni future.

Cum'è TCDD Tasimacilik, chì hà 165 anni di cultura di ferrovia, Pezuk hà u spiritu di a lotta per l'indipendenza, chì ùn mori mai è ùn mori mai, in u "15 di lugliu di a Democrazia è u ghjornu di l'Unità Naziunale", essendu cuscenti di u fattu chì assai amaru. è i dolci ricordi di a storia, soprattuttu l'eroisimu di a lotta per l'indipendenza, sò i tesori più preziosi, esprimendu ch'elli sò fieri di esce, disse :

Cridemu chì a prutezzione di u nostru bellu paese finu à a fine, travaglià, pruduce è serve a nazione hè u sintimu più altu.

"U nostru trenu di u 15 di lugliu di a Democrazia è u ghjornu di l'Unità Naziunale purterà 56 mila passageri mentre viaghja per circa 60 mila chilometri nantu à a linea Ankara-Istanbul-Ankara per dui mesi, è farà sente à tutti quellu spiritu una volta di più.

Cum'è a famiglia di i ferrovieri, chì servenu cù l'amore di u paese in ogni angulu di u nostru paese, mentre chì s'inchina cun rispettu davanti à i ricordi cari di tutti i nostri martiri, credemu chì hè u più altu sintimu per prutege, travaglià, pruduce è serve a nazione finu à a fine di a nostra bella patria ch'elli ci anu affidatu.

Vulemu a misericòrdia di Diu nantu à i nostri 251 martiri chì anu messu a so vita in questa guerra contr'à a vulintà naziunale, a libertà è l'indipendenza, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hà salvatu è affidatu sta patria amata à noi cù a Guerra di l'Indipendenza, è tutti i nostri martiri. Sò grati à u nostru veteranu.

Chì a strada di u nostru Trenu di u 15 di Lugliu per a Democrazia è u ghjornu di l'Unità Naziunale sia chjaru.

Cum'è a famiglia TCDD Tasimacilik, avemu da travaglià per purtà i nostri citadini à i so amati cù i nostri treni d'alta velocità, mainline, regiunale, Marmaray è Başkentray, inseme cù stu trenu, nantu à l'Eid al-Adha.

In questa occasione, felicitaraghju i stimati participanti, i passageri, tutti i nostri citadini, u Munnu Islamicu, è vi auguru assai boni vacanze. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*