Petlas 2021 Turchinu Campionatu Off-Road Completatu

gloriosu principiu di a stagione offroad
gloriosu principiu di a stagione offroad

A prima corsa di u Petlas 34 Turkey Offroad Championship, urganizata da l'Ankara Outdoor Sports and Offroad Club (ANDOFF) in Kızılcahamam cù a participazione di 68 veiculi è 2021 atleti, hà risultatu in u primu postu di a squadra Engin Başkurt-Şükrü Mindiloğlu.

In a corsa chì u squadra Kenan Özsoy-Harun Deynek hà finitu in u sicondu postu, Mustafa Saray - Samet Zurnacı hè vinutu terzu, mentri Bitci Racing Team hà vintu u primu postu di e squadre.

Zafer Durmaz-Onur Altan Tan cun Can-Am hà finitu primu in Classe SSV, mentre Suzuki Grand Vitara è Şehmuz Oğuz-Selman Aybar in Classe 1, Suzuki Samurai è Nihat Keskin-Tankur Toker in Classe 2 in Classe 3. Mitsubishi Pajero è Ergün Çirkin -Soner Öztürk è in a Classe 4, u vincitore di a corsa Başkurt-Mindiloğlu, hà spartutu i primi posti.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia di a Turchia Mustafa Varank, Anzianu Vice Primu Ministru, U Diputatu di u Partitu AK Emrullah İşler, u Comandante di a Gendarmeria Provinciale di Ankara, u General Brigadier Cemil Lütfi Özkul, u Governatore di u Distrettu di Kızılcahamam Can Aksoy, u Sindaco di Kızılcahamam, u Sindaco di Kızılcahamam Süleyman Açarı, u presidente di TOSFEDtoçarı è parechji sporti. fans. A corsa, chì hà seguitu cun entusiasmu, hè stata abbandunata cù una urganizazione successu.

Petlas 2021 Turkey Offroad Championship continuerà cù a seconda corsa di tappa chì si terrà in Denizli Merkezefendi da Denizli Outdoor Sports and Offroad Club (DENDOFF) u 21-22 d'Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*