U Festival di Teatru di Bergama principia u 26 d'Aostu

U festival di teatru bergama principia in aostu
U festival di teatru bergama principia in aostu

U Festival di Teatru di Bergama si ferà trà u 26 è u 29 d'aostu di questu annu. "Railroad Storytellers" di Kumabaracı50 è a coproduzione "Distant" di Mekan Artı Berlin sarà in anteprima à u festival.

U Festival di Teatru di Bergama, chì hè statu tenutu per a prima volta in u 2018, riuniscerà dinò gruppi naziunali è internaziunali in Bergama trà u 26-29 d'Aostu di questu annu. U prugramma naziunale di u festivale include "God of Wildness" di DasDas, "Railroad Storytellers" di Kumabaracı50 è a coproduzzione Mekan Artı Berlin "Uzak".

'STORYISTI FERROVIARI' E 'LUNTANU' SERÀ IN PREMIERA

A festa, chì si ferà per a siconda volta quist’annu, apre ancu u spaziu à e squadre amatoriali prufessiunali di Bergama è di u circondu.

U prugramma naziunale di u festival, chì u direttore hè Eren Arıkan, mette in scena drammi cum'è DasDas play The God of Wildness, Kumabaracı50 produzzione 'Railroad Stories', chì sarà prima in u festival, è a pruduzzione cumuna di Mekan Artı Berlin coproduction. 'Uzak', chì sarà ancu in premiere à u festival.

CEVDET EREK PARTICIPARA ANCHE

Invitati di diverse discipline participeranu ancu à u festival. Cevdet Erek, chì hà reinterpretatu u Gran Altare di Pergamu, chì hà pigliatu cum'è u so puntu di partenza, cù l'architettura di u sonu è i spettaculi, hà mostratu a prima di queste interpretazioni, Bergama Stereo, in u 2019 in parte di a Ruhrtrienale in Bochum è in u Hamburger Bahnhof Museum. in Berlinu. L'artista mostrarà i primi passi di a continuazione à longu andà di u prugettu, chì si ferà in Bergama, à u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*