Cafe Pleasure nant'à u Ferry Aspetta Istanbuliti

U piacè di u caffè aspetta i Istanbuliti nantu à u battellu
U piacè di u caffè aspetta i Istanbuliti nantu à u battellu

ŞEHİR HATLARI, una filiale di IMM, chì hà pigliatu passi impurtanti per aumentà a parte di u mare in u trasportu publicu, hà ancu rinnuvatu i caffè nantu à i battelli per aumentà a qualità di serviziu. I primi 8 di i Ferry Cafes, chì sò stati riprogettati in cunfurmità cù u cuncettu di ferry per aumentà u piacè di u viaghju, seranu messi in serviziu u 16 di lugliu.

ŞEHİR HATLARI AŞ, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), chì hà u scopu di furnisce un viaghju sicuru, còmode è piacevule in u trasportu marittimu, cuntinueghja à pruduce servizii cuncentrati in a satisfaczione di i passageri. I caffè, chì servenu nantu à i battelli ŞEHİR HATLARI dapoi anni, sò stati mudernizzati cù u novu prughjettu è preparati cun un disignu speciale in cunfurmità cù a struttura storica. In u menù determinatu à furnisce u listessu serviziu di qualità à Istanbulites in ogni battellu; In più di caffè macinatu da fagioli preparati apposta, tè è pane tostu, bevande friddi è prudutti imballati di snack seranu venduti.

SERÀ ANCHE PRODOTTI SENZA GLUTEN È VEGANI

I Ferry Cafes, chì includeranu ancu prudutti senza glutine è vegani adatti à e preferenze è à i gusti, anu u scopu di ghjunghje à tutti i citadini aumentendu u piacè di viaghjà cù a larga gamma di prudutti chì offrenu.

Un cuscino d'ancora doppia rossu, un portapenne di caminu, un set di taccuini apposta per ŞEHİR HATLARI, è u libru "Istanbul cù i so battelli", preparatu in copertina rigida è in brossura, aspittàranu i so passageri à i Ferry Cafes.

 SERVIRÀ SU 25 NAVI

I Ferry Cafes, chì saranu aperti nantu à 16 battelli in a prima fase u 8 di lugliu, seranu dispunibuli per i citadini nantu à tutte e 25 navi in ​​u viaghju cum'è u prucessu di stallazione hè cumpletu. ŞEHİR HATLARI hà ancu firmatu accordi di sponsorizazione per a prima volta per i Ferry Cafes, chì sò stati rinnuvati cunservendu a struttura di i battelli. Paşabahçe (Şişecam) hè diventatu u sponsor di i tazzi di tè Vapur Kafe, è Arzum hè diventatu u sustegnu di a macchina di caffè turca. I navi chì apriranu in lugliu sò: Beşiktaş 1, Fuat Sezgin, Moda, Nurettin Alptoğan, Göksu, Gümüşsu, Durusu, Küçüksu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*