U presidente Soyer parla di u fiume Gediz chì contamina a baia di Izmir

U presidente Soyer hà parlatu di u fiumu Gediz chì contamina a Baia di Izmir.
U presidente Soyer hà parlatu di u fiumu Gediz chì contamina a Baia di Izmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà parlatu di u fiumu Gediz chì contamina a Baia di Izmir in a riunione ordinaria di l'Assemblea in lugliu. Dichjarà chì anu investigatu a fonte di a contaminazione in u fiumu Gediz da a so origine à u locu induve scorri in a Baia di Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Hè u mo travagliu? Sò u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione ? Innò, ma a mo cuscenza ùn hè micca disposta à esse un spettatore di questu ", disse.

Cunsigliu ordinariu di a municipalità metropolitana di Izmir di lugliu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer fattu sottu a so gestione. Ministru Tunç Soyer Ellu disse chì anu da fà investigazioni da u locu induve u fiume nasce à u locu induve scorri in a Baia di Izmir per determinà a fonte di a contaminazione in u fiumu Gediz chì scorri in u Golfu. Soyer continuò:

"Dicemu chì u golfu hè avvelenatu, contaminatu. Siccomu l'acqua di piova è i canali di drenaje ùn sò micca siparati in u passatu, ci sò parechje carenze, parechji sbagli sò stati fatti, ma se a calamità chjamata mucillagine ùn si prisenta micca in a Baia di Izmir, u Grand Canal Project, chì hè statu custruitu 20-25 anni fà. , hà una parte in questu. Induve hè sempri avvelenatu u Golfu ? Da Gediz... Ci sò amici chì sò arrabbiati chì andaraghju fora di a cità, iè, andaraghju à Kütahya. Beie l'acqua da a cima di a muntagna Murat, da u locu induve Gediz hè natu. Dopu quì, viaghjàraghju cù i mo amichi burocrati finu à u puntu chì Gediz si sbocca in u mare. Hè questu u mo travagliu? Sò u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione ? Innò, ma a mo cuscenza ùn hè micca disposta à fighjà questu. Se quellu velenu cuntinueghja à flussu, travaglià cù Kütahya, Uşak, Manisa, municipalità è burocrati. Prestu qualcosa à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Forse offre soluzioni chì anu mancatu o ùn anu micca cunnisciutu. ùn duvemu micca? Gediz, Ergene hè avvelenatu. Questi disastri entranti ùn sò micca u prublema di l'ultimi anni 3-5. Hè u risultatu di e pulitiche sbagliate implementate dapoi anni ", disse.

Aghju da fà una cura

Esprimendu ch'ellu hà assistitu à l'asciugatura di i laghi durante e so visite in Burdur, u presidente Tunç Soyer"Ùn vi rallegrate quandu piove. A siccità ùn finisce micca. U risultatu di anni di pulitiche sbagliate, cumminati cù u cambiamentu climaticu, è simu sottu una grande minaccia oghje. Ùn avete micca esse u Ministru di l'Agricultura per questu. Ùn hè micca u mo duvere, u Ministeru di l'Agricultura. Ma cum'è un amministratore lucale elettu, aghju da circà una suluzione à questu. Venarà à u nostru Izmir dumane, hè ghjuntu. L'amichi ùn ponu micca piglià l'acqua à 300 metri in Kiraz. A siccità hè à a nostra porta è eiu, cum'è un amministratore elettu lucale, aghju da truvà una suluzione cù i mo culleghi cunsiglieri ".

Facciu a pulitica per chì a corruzzione è a miseria ùn esistanu micca.

Dichjarà chì si batteranu contr'à a miseria è a corruzzione, Soyer hà dettu: "A rispunsabilità di stu paese è di a cità hè nantu à noi. A Municipalità Metropolitana di Izmir hè u più grande corpu elettu di Izmir, a so capacità istituzionale. Avemu da sente sta rispunsabilità nantu à e nostre spalle. Hè per quessa chì facciu a pulitica. A curruzzione, a miseria, per ch’elli ùn esistanu micca in queste terre. Cumbatteraghju ancu cun quellu chì provoca questu è l'ignora. Hè a mo sola preoccupazione. U populu di sta terra merita megliu. Avemu solu una linea, latri è ladri. Cum'è sapemu chì e belle ghjente di stu paese si meritanu cose megliu, truveremu suluzioni inseme. En continuant à lutter contre la pauvreté et la corruption », a-t-il déclaré.

Demolizione suggerita invece di rinforzu

À a riunione, induve u futuru di l'Edificiu di a Municipalità Metropolitana, chì hè statu danatu dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre di Izmir, era nantu à l'agenda, u Dr. Barış Erkuş hà fattu una presentazione. Dà infurmazione nantu à i studii è esami nantu à l'Edificiu di a Municipalità Metropolitana, chì hè stata dannata dopu à u terrimotu, u Dr. Barış Erkuş hà dichjaratu chì l'edificiu hè custituitu da 5 blocchi è a forza di cimentu hè debule. Nutendu chì a struttura di a terra hè ancu micca bona, Erkuş hà dichjaratu chì a corrosione hè stata osservata in e sezioni di u latu di u mare è chì ci sò sintomi simili in u sistema di pilatu. Erkuş a déclaré qu'il serait plus correct de démolir l'édifice plutôt que de le renforcer. Eser Atak, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Avemu agitu assai meticulosamente. In u risultatu, avemu cuntinuatu i nostri sforzi per evità di piglià a decisione sbagliata ". Atak hà datu ancu infurmazioni nantu à i studii è investigazioni nantu à l'edifiziu municipale prima è dopu à u terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*