U prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara İzmir riducerà u tempu di viaghju à 3,5 ore

U prughjettu di u trenu d'alta velocità ankara izmir riducerà u tempu di viaghju à ore
U prughjettu di u trenu d'alta velocità ankara izmir riducerà u tempu di viaghju à ore

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì a pandemia di Covid-2020 hà affettatu u mondu sanu in 19 à a Reunione di l'Assemblea di a Càmera di Cummerciu di Izmir, à a quale hà assistitu via videoconferenza; Hà enfatizatu chì, ancu s'ellu ci era cuntrazzioni in l'ecunumia di parechji paesi sviluppati, Turchia hà chjusu stu periodu difficiule cù una crescita di 1,8 per centu. Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru paese hà sappiutu minimizzà l'effetti cù e pulitiche chì hà seguitu in questu periodu difficiule. Qualchi ghjorni fà, u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu hà rivisu a so aspettativa di crescita per a Turchia, chì hà annunziatu cum'è 2021 per centu in 5, da a mità di puntu in sopra è l'hà aumentatu à 5,5 per centu. Cù u travagliu ininterrottu in i nostri sistemi di produzzione è u sustegnu di i nostri modi di trasportu avanzati, l'esportazioni di u nostru paese anu aumentatu da 2021 per centu in u primu trimestre di u 42,2; "Hè righjuntu 18 miliardi 985 milioni di dollari".

"Vulemu chì Izmir sia a vetrina di a Turchia"

U Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì Izmir, in più di esse una cità portu, hè una di e cità locomotive di l'ecunumia turca cù a so agricultura, attività industriali, risorse di materia prima, forza di travagliu qualificata è una larga gamma di opportunità di trasportu, è hà dettu: "A merce. pruduciutu in a nostra industria anu una qualità à i standard mundiali. Hà una reputazione in i mercati domestici è stranieri. Izmir hè stata una di e porte più impurtanti di Turchia à u mondu occidentale da u passatu à u presente. Tuttavia, credemu chì Izmir hà un putenziale assai più grande. Vulemu chì Izmir ùn resta micca solu una porta di l'Occidenti. Chì sia a vitrina di Turchia cù tuttu. "Per questu mutivu, prestemu una attenzione particulare à u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Izmir", disse.

"Avemu riduciutu u viaghju Istanbul-Izmir, chì hà pigliatu 8-9 ore, à 3,5 ore"

U Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì in l'ultimi 19 anni, anu spesu circa 13 miliardi di lire per investimenti di trasportu è cumunicazione in Izmir, 190 miliardi 35 milioni di quali eranu in u scopu di u mudellu Build-Operate-Transfer. Enfatizendu chì l'investimenti in Izmir cuntinueghjanu intensamente, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"Avemu aghjustatu 2003 chilometri à a lunghezza di a strada divisa di Izmir, chì era 430 chilometri in 523, è hà righjuntu 953 chilometri in totale. Avemu finitu l'Autostrada Izmir Istanbul, unu di i più grandi Prughjetti BOT di Turchia. Cusì, avemu riduciutu u viaghju Istanbul-Izmir, chì hà pigliatu una media di 8-9 ore, à 3,5 ore è hà fattu Izmir un vicinu vicinu à Istanbul. "Cù i nostri investimenti in autostrade è ancu in l'autostrada, avemu riduttu a distanza di a nostra cità à Bursa à 1 ora, a distanza à Balıkesir à 2 ore, è a distanza à Eskişehir à 2-2,5 ore".

"U Prughjettu di Trenu à Alta Velocità riducerà u tempu trà Ankara è Izmir à 3,5 ore"

Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri investimenti in a nostra cità ùn sò micca limitati à l'autostrade è l'autostrade. Avemu iniziatu u prughjettu Izmir-Ankara HT, chì riducerà u tempu trà Ankara è Izmir à 3,5 ore è cunnetta Izmir à a reta ferroviaria d'alta velocità. A custruzzione di u nostru prughjettu cuntinueghja rapidamente, passu à passu. Cù u Centru Logisticu Kemalpaşa chì avemu custruitu vicinu à a Zona Industriale Organizzata Kemalpaşa, trasformemu Kemalpaşa in un centru chì mantene u pulsu di u settore logisticu è l'industria. Avemu fattu l'Aeroportu Adnan Menderes unu di l'aeroporti più muderni d'Europa cù i so novi terminali domestici è internaziunali. Avemu furnitu Izmir cun un aeroportu degnu di sè stessu, cù a so architettura è l'estetica, è a so infrastruttura è a superstruttura chì sò spaziose, convenienti è dotate di l'ultime tecnulugia. Avemu iniziatu u prughjettu di u Portu di Çandarlı per u trasportu di a carica in a regione per mare è per assicurà chì u nostru paese ghjucassi un rolu in u trasportu di container principale in u Mediterraniu Orientale. "U nostru scopu hè di diventà un paese di punta in maritime è rinfurzà ancu a presenza di Izmir in questu campu", disse.

"Crearemu spazii di travagliu per i ghjovani in Türkiye è Izmir"

U so scopu hè di trasfurmà a Turchia in a nova putenza logistica di u mondu; U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u scopu hè di creà spazii di travagliu in Turchia è Izmir è offre più opportunità di travagliu à i ghjovani è hà dettu: "U nostru scopu hè; Per assicurà chì Izmir diventa una cità più pruspera chì pruduce più in ogni campu da a produzzione à l'industria. Cridemu chì hè assai preziosu di fà passi inseme nantu à sta strada è agisce cun sensu cumunu. "Ùn importa quantu pruvate à impedisce, ùn rinunceremu micca à i nostri prughjetti chì facenu u nostru paese l'attore globale chì merita", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*