Guerra di u presidente: u putere deve rimuovere e barriere burocratiche per HADO

U presidente savas hà fattu inspezioni à a facilità di l'autobus marittimu di Hatay
U presidente savas hà fattu inspezioni à a facilità di l'autobus marittimu di Hatay

U sindaco di a municipalità metropolitana di Hatay Assoc. Dr. Lütfü Savaş hà esaminatu a facilità HADO (Hatay Sea Bus), chì cuntribuisce à a prumuzione, u turismu è l'ecunumia di Hatay.

Dichjarà chì tutti i travaglii per a municipalità in quantu à l'infrastruttura è a corrispondenza di a stazione HADO in Arsuz sò stati finiti, u sindaco Savaş hà dettu: "Avemu ancu pigliatu e nostre misure di sicurezza. Averemu finitu u nostru furnishing à a fine di sta settimana. Esperemu chì i permessi chì avemu dumandatu in Ankara scadunu u più prestu pussibule. Avà, cum'è residenti di Hatay è e pruvince circundanti, aspettemu per cullà nantu à u nostru autobus marittimu è andà in altri paesi, partendu da Cipru ".

VOLEMU HADO EXHIBITIONS A INIZIà ASAP

Dichjarà chì HADO hè un investimentu impurtante per Hatay, u presidente Savaş hà dettu: "Avemu utilizatu 7 milioni di risorse solu per u bastimentu quì. Avemu avutu una spesa di 2 milioni chì includenu a tarifa di affittu di 10 milioni è l'arredamento. Vale veramente a pena per a ghjente di Hatay, per i turisti chì vanu à Cipru è altri paesi ", disse. Enfatizendu chì Hatay deve avà "alzà a barra", Savaş hà dettu, "Hatay hè una cità cù un percorsu chjaru in u turismu, u cummerciu è ogni tipu di sviluppi cummerciale. In u prossimu prucessu, vulemu chì stu portu sia apertu u più prestu pussibule è i viaghji HADO cumincianu u più prestu pussibule, chì farà chì a ghjente di Hatay si sente più sperenza è aumentà u so cunfortu facendu un megliu usu di u Mediterraniu.

PER FAVORE SAVAŞ: I RAPPRESENTANTI DI GUVERNAMENTE ACCESSU À L'OFFICIU IN ANKARA PER HADO

Dichjarà chì aspettanu u sustegnu da i rapprisentanti di u guvernu, Savaş hà dettu: "Prendemu ancu u guvernu è i rapprisentanti di u guvernu in Hatay per stà daretu à sta facilità chì avemu custruitu. Ch'elli sustenenu e dumande ghjustu di u populu di Hatay. È per piacè accelerà a burocrazia in Ankara. S'elli cuntinueghjanu à appughjà i freni burocraticamente, sfurtunatamenti perdemu stu mese è i mesi dopu. Per disgrazia, avemu passatu l'estate in skiding. Avemu custruitu stu locu, bona furtuna à a ghjente di Hatay ", disse.

Lütfü Savaş cuntinuò u so discorsu cusì:

"U guvernu deve pensà à a ghjente di Hatay è caccià l'ostaculi burocratici u più prestu pussibule è cuntribuisce à i permessi da Ankara. Aspittemu chì sustene l'iniziu di i nostri servizii di autobus marittimi in l'estiu di lugliu. Ringraziu sinceramente tutte e nostre istituzioni è urganisazioni ufficiali, i nostri amichi è i nostri contraenti chì anu cuntribuitu à stu locu, cuminciendu cù u nostru caru guvernatore, chì ci hà sustinutu finu à avà.

Dichjarà chì volenu chì e spedizioni HADO cumincianu u più prestu pussibule, Savaş hà dettu: "U populu di Hatay è a ghjente in Cipru hè entusiasmatu è aspittendu cum'è noi. Per piacè chì i rapprisentanti di u guvernu sentenu ancu a mo voce. Chì e voci di u nostru populu di Hatay si sentenu più cà mè. Anu da sente sta voce almenu sta volta ", disse.

U Subsegretariu Generale HBB Bülent Ok è Metin Açık anu accumpagnatu u presidente Savaş durante a so visita à e strutture HADO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*