U risicu di l'attaccu di cori aumenta in e persone chì ùn cunsumanu micca abbastanza acqua in u clima caldu

U risicu di l'attaccu di cori aumenta in e persone chì ùn cunsumanu micca abbastanza acqua in tempu caldu.
U risicu di l'attaccu di cori aumenta in e persone chì ùn cunsumanu micca abbastanza acqua in tempu caldu.

A causa di a perdita di fluidu è l'aumentu di a rata di coagulazione di sangue, l'incidenza di attacchi di cori aumenta in i mesi di l'estiu. Capu di u Dipartimentu di Cardiologia di l'Hospital di l'Università vicinu à l'Oriente Prof. Dr. Per questu causa, Hamza Duygu ricorda chì ancu e persone sane devenu attente à a so ingesta di fluidu in l'estiu.

L'aumentu di a temperatura di l'aria minaccia a salute umana cù i cambiamenti chì causanu. E malatie di u cori sò trà e malatie chì aumentanu u risicu durante stu periodu. Prof. Dr. Hamza Duygu dice chì e persone cun pressione sanguigna soprattuttu alta, insufficienza cardiaca è arterie intasate sò in risicu per a salute di u core in i mesi di l'estiu. prof. Dr. Duygu hà cunsigliatu chì e persone chì anu avutu un stent appiicatu à i so vasi di u cori prima o chì anu una storia di bypass deve esse particularmente attenti perchè puderanu sviluppà un incrementu di a freccia di u cori per via di perditi di fluidi è di sali causati da a sudazione causata da u calore è l'umidità eccessivi.

Attenti à u cunsumu di fluidu!

In riferimentu à l'effetti di u clima caldu nantu à i malati di cori, u Prof. Dr. Hamza Duygu hà nutatu chì u clima estremamente caldu è umitu crea un risicu aumentatu, in particulare per i malati cardiovasculari, i malati cù ipertensione è insufficienza cardiaca. Ellu hà dichjaratu chì u metudu più efficau di u corpu contr'à u calore hè a sudazione, chì i sali è i minerali chjamati fluidi è elettroliti sò persi cù a sudazione, è chì a diminuzione di u voluminu di sangue chì circula in i vini pò purtà à una diminuzione di u voluminu di u sangue. sangue andendu à i rini, è dunque à deterioramentu di e funzioni renali.

prof. Dr. Hamza Duygu hà dettu: "A diminuzione di i minerali cum'è u potasio è u magnesiu, chì sò excreted da u corpu cù a sudazione, pò esse u trigger di palpitazioni è disordini di ritmu periculosi per a vita, in particulare in i malati di cori. I Pacienti cù ipertensione o insufficienza cardiaca, per quessa chì utilizanu droghe diuretiche, deve esse attentu à u cunsumu di fluidu adattatu. Altrimenti, lagnanza, cum'è debule, fatigue è deterioramentu di e funzioni renali ponu accade. E persone cun tali lagnanze ponu avè bisognu di riajustà e dosi di droga in cunsultazione cù u so duttore. Inoltre, l'inchiu di l'ankle è a gamba hè più cumuni in i mesi di l'estiu cum'è un effettu secundariu di i medicazione in i pazienti chì utilizanu medicazione di pressione di sangue di u gruppu di bloccu di u canali di calcium.

Precauzioni da piglià per prutege a salute di u core in l'estiu

Dichjarà chì ci sò precauzioni chì ancu e persone sane anu da piglià per prutege a salute di u core, u Prof. Dr. Hamza Duygu hà listatu e misure chì ponu esse pigliate cum'è seguitu: i vestiti di culore chjaru chì ùn aumentanu micca a sudazione deve esse preferitu; deve esse alimentatu in cunfurmità cù a dieta mediterranea in quale u cunsumu di frutta è verdura hè in prima linea; Cunsiderendu chì u requisitu di fluidu di u ghjornu hè in crescita, circa 2-2.5 litri di fluidu deve esse cunsumatu ogni ghjornu; Cunsiderendu chì u cunsumu incontrolatu di soda è d'acqua minerale pò aumentà a pressione di sangue è aumentà e lagnanze di fallimentu di u cori, u cunsumu eccessivu deve esse evitata; ùn deve micca esce in l'ore quandu i raghji di u sole sò stretti; natà in u mare nantu à u stomacu vacanti matina è sera; esercizii deve esse fattu in a matina è a sera; Siccomu l'acqua assai fridda pò spasm in i vini è disturbà u flussu di sangue, i mari friddi, i piscine è i duvi ùn deve esse ingressu; In casu di lagnanza, cum'è u dulore di pettu, palpitazioni, mancanza di respirazione è sensazione di debolezza, deve esse cunsultatu l'istituzione di salute più vicina.

Malati di cori, fate attenzione à questi in i ghjorni caldi d'estate!

Cù l'aumentu di a temperatura di l'aria, u prufessore, chì dà ancu cunsiglii à e persone cù una storia di malatie cardiovascular, per prutege a salute di u core. Dr. Hamza Duygu hà suggeritu chì passanu u tempu in lochi freschi quant'è pussibule, evitendu u cunsumu di alcolu è di cafeina, è applicà à una istituzione di salute senza perde u tempu in casu di lagnanza, cum'è dolore di pettu, mancanza di respirazione è palpitazioni.

Enfatizendu l'impurtanza di i malati di pressione sanguigna chì anu un strettu monitoraghju di a pressione di sangue, è cunsultà i so medichi in casu di irregularità in i valori di pressione sanguigna, Prof. Dr. Hamza Duygu hà ricurdatu chì l'attenzione à u cunsumu di fluidu di ogni ghjornu è a reorganizazione di e dosi di droghe diuretiche, se ne necessariu, ùn deve esse ignoratu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*