Diyarbakir Light Rail System entrerà in serviziu in 2023

U sistema di ferrovia leggera Diyarbakir serà ancu messu in serviziu
U sistema di ferrovia leggera Diyarbakir serà ancu messu in serviziu

A municipalità metropolitana di Diyarbakır cuntinueghja à implementà prughjetti impurtanti chì toccanu a vita di i citadini in u centru di a cità è i distretti.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à realizà travaglii chì affettanu a vita di i residenti di Diyarbakır è dà priorità à a qualità è u cunfortu.

Pruvate di riduce i prublemi in a vita urbana cù l'opere chì realiza, a Municipalità Metropolitana implementa prughjetti chì aumenteranu u cunfortu di vita di i citadini chì vivenu in e zone rurale. Cuntinueghja à implementà prughjetti chì metteranu in primura u putenziale turisticu di a cità cù travaglii di risturazione in corso in lochi storichi.

U sistema di ferrovia ligera hè destinatu à entre in serviziu in 2023.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à travaglià nantu à u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera per furnisce servizii di trasportu à pocu pressu, sicuru è còmode à i citadini.

Realizza studii geologichi-geotecnichi di a terra in u scopu di i studii di prughjettu nantu à a Linea di u Sistema Ferroviariu trà l'Hospital di Formazione è Ricerca Dağkapı-Gazi Yaşargil, chì u Dipartimentu di Trasportu prevede di mette in serviziu in 2023.

E squadre anu finitu i travaglii di perforazione per revelà u mudellu geologicu di a strada di u sistema ferroviariu è per ottene i so parametri geotecnichi.

A risurrezzione cuntinueghja in i mura

U 10 d'aostu di l'annu passatu, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu i travaglii di risturazione di i 6 bastioni di u Castellu Diyarbakir, chì sò i bastioni più magnifichi di Ulu Body, Yedikardeş, Selçuklu, Nur è Urfa Kapı.

Quasi 300 strutture indipendenti in u quartiere di Benusen, chì sò adiacenti à i bastioni riparati è affettanu negativamente u so aspettu, sò stati espropriati è una zona di 25 mila metri quadrati hè stata scuperta in a banda di prutezzione fora di i Muri.

In ghjennaghju, i travaglii di risturazione sò stati realizati in 11 bastioni, 2 di quali sò casteddu internu è 13 di quali sò bastioni di u castellu esternu, u muru di sustegnu intornu à Amida Höyük, è paisaghjistu nantu à una zona di 11 mila metri quadrati.

I porti di trè bastioni sò stati scuperti durante i scavi realizati in İçkale cum'è parte di a risturazione.

In maghju, Dagkapi, One Body, bastioni 7 è 8, è 98 di i 24 bastioni standing di u Castellu Diyarbakir sò stati inclusi in u travagliu di risturazione.

A terrazza di vista Fiskaya hè stata rinnuvata

Dopu chì a cascata di Fiskaya hè stata ripresa, i travaglii di rinnuvamentu sò stati cuminciati nantu à a terrazza di osservazione.

Cù u cumpletamentu di u prugettu, chì hè statu appruvatu da u Diyarbakir Patrimoniu Culturale Preservation Cunsigliu Regionale, i citadini hà da pudè fighjulà u Patrimoniu Culturale World Hevsel Gardens è u fiume Tigris, chì dà vita à Mesopotamia, tutti inseme.

A gloria di u Ponte Malabadi serà revelatu

A municipalità metropolitana di Diyarbakir farà un paisaghjolu in una zona di 30 mila metri quadrati per revelà u splendore di u Ponte Malabadi, u ponte di l'arcu di petra cù u più grande arcu di u mondu.

Un totale di 30 mila metri quadrati di terra seranu disposti in u studiu, è ci saranu 18 mila 95 metri quadrati di spaziu verde. Intornu à u ponte, ci saranu piazza, caffetteria, sala di preghiera, terrazze di vista, passeggiata, molo, parcorsu di i zitelli, toilette è sala di cura di i zitelli.

In u prughjettu, induve una spiaggia artificiale serà creata per cutà u cuntattu fisicu cù u ponte, a magnificenza di u ponte serà visibile à a notte cù l'illuminazione.

Diyarbakır serà u centru di l'attività sportiva naziunale è internaziunale

U protokollu di 16 investimenti di ghjuventù è sportivi chì trasformerà Diyarbakır in un Centru Sportiu Internaziunale hè statu firmatu trà u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, l'Uffiziu di u Guvernatore, a Metropolitana è 17 municipalità di distrittu.

In u scopu di u prughjettu di l'Investimenti di Ghjuventù è Sport, serà custruitu un "Parcu Sportiu" chì copre tutti i rami sportivi, in particulare natazione, tennis, tir à l'arcu, volleyball, football, basketball, è adattatu per l'urganisazioni sportive naziunali è internaziunali.

A Municipalità Metropolitana custruirà un "Selahattin Eyyubi Awakening Youth Camp" cù una superficie di 5 mila metri quadrati, à 55 km da u centru di Dicle District è à 180 km da Diyarbakır.

"Sur Dicle Valley Sports Complex" serà stabilitu nantu à una superficie di 66 mila metri quadrati in Yiğitçavuş Neighbourhood of Sur District per riunisce i ghjovani chì vivenu in u distrittu Sur è i studienti chì studianu à l'Università Dicle.

"Al Cezeri Science and Youth Center" serà apertu in u distrittu Kayapınar, è "Sezai Karakoç Thematic Literature Youth Center" serà apertu in u distrittu Sur. I centri di ghjuventù di u distrittu seranu stabiliti in Eğil, Hani, Lice, Çınar, Çermik è Kulp.

350 cesti di basket seranu stallati in i giardini di a scola è i parchi adattati, è 50 cecchi di basket seranu stallati in i giardini di moschee.

I palazzi sportivi per 1000 persone seranu aperti in Bağlar, Bismil, Kocaköy, Hazro è Eğil, è e piscine seranu aperte in i distretti Ergani, Bağlar, Bismil, Çınar, Silvan è Kulp.

In u scopu di l'investimenti, 80 campi di moquette, 9 campi di basket è campi di volleyball, turf è 3 campi di football sintetici regulari seranu custruiti.

Piazza di a cità è giardini publichi per i quartieri

A municipalità metropolitana custruirà a 14a piazza di a cità di Kılıçarslan di 430 mila 1 metri quadrati in u distrittu di Silvan. In u prughjettu di a piazza, chì cambierà a faccia di u distrittu, serà creatu un spaziu verde di 8 mila 300 metri quatratu.

Un Giardinu Naziunale serà creatu in Hazro nantu à una zona di 32 mila metri quadrati cù una zona di picnic, camelia, attrezzatura sportiva, camini per caminari, unità di seduta è diversi parchi di ghjocu per i zitelli.

In Kocaköy, invece, un parcu serà custruitu nantu à 9 500 metri quadrati per creà una zona di riposu per i citadini. In u parcu, induve una cafeteria, sala di preghiera, giardini di rose, camelia, equipamentu di fitness, camini per caminari è WC seranu custruiti, un campu di ghjocu serà creatu nantu à terra molle per i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*