U tank ALTAY serà furnitu à e forze armate turche à u principiu di u 2023

U tank Altai serà furnitu à tskya à u principiu di l'annu
U tank Altai serà furnitu à tskya à u principiu di l'annu

U presidente di a Republica di Turchia, Recep Tayyip Erdoğan, hà fattu dichjarazioni annantu à u Tank di Battaglia Principale Altay in u so discorsu à a Direzzione di a Fabbrica di Manutenzione 1st Arifiye in Sakarya.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì a produzzione di Altay AMT hè prevista per esse realizata in a 1a Fabbrica di Manutenzione Principale Arifiye. In quantu à a consegna di Altay AMT à e Forze Armate Turche, u presidente Erdoğan, "U scopu hè di fà a ceremonia di consegna di Altay à l'Armata quì à l'iniziu di u 2023" Hà indicatu l'annu 2023. U presidente Erdoğan per a 1ª Fabbrica di Manutenzione Principale di Arifiye:Ancu s'ellu hè una fabbrica di paletti, pruduciremu ancu i tanki quì ". hà dettu.

Mentre una pruduzzione limitata di Altay AMT hè stata pianificata in 2021, l'incertezze in quantu à a produzzione di massa à grande scala cuntinuavanu per via di u gruppu di putenza.

U vicepresidentu Fuat Oktay hà ricurdatu chì u cuntrattu di pruduzzione seriale per u tank Altay hè statu firmatu trà a Presidenza di l'Industrie di Difesa è BMC u 27 di nuvembre di u 2020, in u so discorsu à u Cumitatu di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia u 9 di nuvembre. 2018; Ellu hà dichjaratu chì i cuntratti di furnimentu di u subsistema sò stati firmati trà BMC è l'imprese tedesche MTU è RENK per a supply of engines and transmissions for the power group. In a continuazione di a dichjarazione di Oktay, "Una dumanda hè stata fatta per ottene appruvazioni per licenze d'esportazione è permessi di u guvernu da l'autorità tedesche. L'autorità tedesche cercanu sempre di ottene una risposta per i permessi in quistione ". disse.

U presidente di a presidenza turca di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail Demir, in a so intervista cù a rivista M5, hè statu dumandatu nantu à a produzzione di 6 tanki Altay cù motori pre-furniti, enfatizendu chì a produzzione di u tank di battaglia principale di Altay hè stata iniziata. "Ùn pudemu micca chjamà 6 per unità perchè ùn ci hè nunda chì mette tutti i motori di ricambio in u tank, ma pò esse 4 o 5, qualcosa cusì hè stata cuminciata. Pò esse dumandatu perchè una tale cosa ùn hè micca stata principiata prima. Sè vo avete da inizià una facilità di produzzione avà, avete da determinà un prucessu in modu chì aghju pruduttu 5 unità dopu, aghju aspittatu per 3 anni ". avia fattu dichjarazioni.

In quantu à u mutore İsmail Demir Altay AMT in maghju 2020, "U travagliu cù un paese hè ghjuntu à un puntu assai bonu, pudemu dì chì e firme sò state firmate. Avemu ancu i piani B è C per u mutore ". avia fattu dichjarazioni. Demir hà ancu dichjaratu chì i studii di R&D cuntinueghjanu per u mutore elettricu per esse usatu in u tank Altay, cum'è una alternativa à i piani di furnimentu esistenti.

U Prughjettu ALTAY hà iniziatu sottu u cuntrattu principale di OTOKAR, chì hè statu incaricatu da a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) per a produzzione di prototipi. BMC hà vintu l'offerta di pruduzzione seriale, chì hè stata più tardi, è u prucessu di pruduzzione seriale si svolge sottu u cuntrattu principale di BMC.

U mutore di u tank Altay "BATU" hè statu pruvatu cù successu

U mutore di u Gruppu di Potenza BATU, chì alimentarà u tank di battaglia principalu di Altay, hè stata accennata cù successu. In maghju 2021, u presidente di l'industria di difesa Prof. Dr. In una dichjarazione fatta da İsmail Demir, "A nostra industria di difesa avanza versu i so scopi cù passi fermi in a tecnulugia di u mutore. Sviluppatu da BMC Power per i tanki, vari veiculi blindati è macchine 1500 cavalli U nostru primu mutore Batu'L'ignizione hè stata successu ". sò state fatte dichjarazioni.

Mesude Kılınç, Capu di u Dipartimentu di Motori SSB è Sistemi di Trasmissione di Potenza, hà dichjaratu à l'avvenimentu "Tecnulugie di Difesa 2021" urganizatu da u Club di Tecnulugia di Difesa di l'Università Tecnica di Istanbul, chì anu u scopu di accettà BATU, u prughjettu di u gruppu di putenza di u tank Altay. u tank in 2024.

Dichjarà chì seria un prucessu di prova assai difficiule, Kılınç hà dichjaratu chì un prucessu di prughjettu in u quale seranu realizati teste di campu, cumprese teste di 10.000 XNUMX chilometri nantu à u tank, serà realizatu. Mesude Kılınç hà dettu chì i sottosistemi critichi sò stati sviluppati ancu in u locu in u scopu di u prugettu. "Attacemu una grande impurtanza à u sviluppu domesticu di sottosistemi critichi. Questu rende u nostru prughjettu sfida ancu più difficiule ". avia fattu dichjarazioni.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*