Trenu Elettricu Naziunale Venendu à Rinfurzà a Ferrovia

U trenu elettricu naziunale vene à aghjunghje putere à a ferrovia
U trenu elettricu naziunale vene à aghjunghje putere à a ferrovia

Ci hè solu uni pochi di ghjorni per u trenu elettricu pruduciutu naziunale è naziunale da ingegneri turchi per entra in serviziu. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà participatu à l'ultima prova di u trenu elettricu pruduttu in a fabbrica TÜRASAŞ Sakarya via teleconferenza, hà iniziatu a prova.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà fattu una serie di visite à Sakarya è hà assistitu à a cerimonia di apertura di massa, hà iniziatu l'ultima prova di u Trenu Elettricu Naziunale via teleconferenza.

Test drive di u trenu elettricu naziunale; U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di a Repubblica di Turchia State Railways Ali İhsan Uygun, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways Taşımacılık A.Ş. Hasan Pezük è TÜRASAŞ General Manager Mustafa Metin Yazır hà participatu.

U trenu elettricu, pruduttu interamente in u locu è naziunale, cuntribuisce à u sviluppu di i sistemi ferroviari. U National Electric Train Set, chì hè destinatu à esse esportatu in i paesi di l'Unione Europea da u 2023, hè cuncepitu in cunfurmità cù i standard TSI è a so velocità hè stata aumentata da 160 km / h à 200 km / h.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*