U trenu storicu di Kağıthane serà operatu liberamente u 30 d'aostu

U trenu storicu di Kagithane cumminciarà à operare gratuitamente in Aostu.
U trenu storicu di Kagithane cumminciarà à operare gratuitamente in Aostu.

Cunnisciuta ancu com'è "Kağıthane Train" in a storia, a linea Golden Horn-Mar Neru Sahara, chì era stata aduprata per u trasportu di carbone durante a Prima Guerra Munniali è armi in Anatolia durante a Guerra di l'Indipendenza, torna à a vita cù un trenu nostalgicu dopu. 1 anni.

I rails sò stati rinnuvati, u trenu hà iniziatu test drives. U trenu, custituitu di 2 vagoni è 2 locomotive, hè statu fattu da ingegneri turchi. Ci sò 3 fermate nantu à a linea di 4 chilometri è mezu. A linea serà integrata in e linee di metro Mecidiyeköy-Kağıthane-Mahmutbey è Gayrettepe-Kağıthane-aeroportu.

A linea di ferrovia, chì hè stata stabilita per u trasportu di carbone durante a Prima Guerra Munniali, hè stata ancu attivamente utilizata durante a Guerra di l'Indipendenza. I rails di a linea di 67 chilometri, chì hè stata inattiva per un tempu durante u periodu Republicanu, sò stati smantellati. Hè stata utilizata in una miniera di carbone in Afyon.

Una parte di a linea storica di u trenu hè stata cumpletata da a municipalità di Kağıthane. A linea diventerà operativa u 30 d'Aostu gratuitamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*