Ziya Selçuk hà rispostu à a quistione quandu e scole si apriranu

Ziya Selcuk hà rispostu à a quistione di quandu aperte e scole
Ziya Selcuk hà rispostu à a quistione di quandu aperte e scole

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda di l'educazione in u prugramma "Anatolia Asks" trasmessu in parechji canali lucali. Selçuk hà dumandatu à tutti à rispettà e misure, in particulare durante l'Eid al-Adha, per impediscenu l'aumentu di u numeru di casi Covid-19, è hà dichjaratu ch'elli vulianu apre e scole u 6 di settembre.

U Ministru Ziya Selçuk hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda di l'educazione in u prugramma "Anatolia Asks", chì hè stata trasmessa in diretta nantu à a televisione lucali.

In a quistione di se l'attività in u scopu di u prugramma "Sò ancu in Compensazione" implementatu da u nostru Ministeru per assicurà chì i studienti passanu e so vacanze in modu produttivu sò dispunibili in tutte e pruvince, Selçuk hà dettu chì ci sò attività in tutti i distretti di 81 pruvince. è circa 8 milioni di studienti anu participatu à elli.

In risposta à a quistione nantu à a cuntribuzione di u prugramma "Sò in Compensazione" per revelà i talenti di i studienti, Selçuk hà ricurdatu chì anu realizatu un studiu cù u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport per determinà i spazii sportivi chì i zitelli sò propensi à. .

Selçuk hà dettu chì assai attività sò state urganizate in u scopu di stu prugramma; Spiegò chì i talenti di i zitelli emergenu ancu in attività cum'è u tir à l'arcu, i scacchi è i dardi.

U Ministru Selçuk hà sottolineatu chì i studienti in tutte e pruvince ponu participà à u Programma di Compensazione in corso in ogni mumentu chì volenu.

Data di apertura di e scole

Ministru Selçuk: "Quandu apriranu e scole?" In risposta à a quistione, "Turchia ùn deve avè nunda di più impurtante per fà avà, in questu stadiu, chì apre e scole". disse.

Inviendu à tutti i citadini à rispettà e misure Covid-19 durante u periodu Eid al-Adha, Selçuk hà dettu: "Avemu attenti durante u periodu Eid è facemu tuttu ciò chì hè necessariu per impedisce chì u numeru di casi cresce. Facemu questu per l'avvene di i nostri figlioli, per l'avvene di stu paese, per a salute mentale di i zitelli di stu paese. Avemu bisognu ". disse.

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì ognunu deve fà a so parte per apre e scole è hà enfatizatu i seguenti:

"Apriremu scole. Stu paese ùn deve più limità i so figlioli in casa o stancu più i so maestri. Ùn duvemu micca stancu più i nostri genitori. Ci vole à apre e nostre scole, spergu chì l'apremu u 6 di settembre. "Inseme, faremu tuttu ciò chì hè necessariu per ottene questu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*