Chjama di festa prudente in Alaçatı

alacatida attente chjama di vacanze
alacatida attente chjama di vacanze

U presidente di l'Associazione Turistica Alaçatı, Celal Bayraktaroğlu, hà dichjaratu chì l'industria turistica, chì hà attraversatu un prucessu difficiule per via di a pandemia, surrirà cù a Festa di u Sacrificiu è hà dumandatu "misure". Bayraktaroğlu hà dettu: "Semu cuntenti, ma ùn avemu micca cumpiacente, pigliamu precauzioni per chì e nostre vacanze ùn sò micca avvelenatu".

Mentre ci era una diminuzione di u numeru di coronavirus cù l'aumentu di a vaccinazione, l'attività cuminciaru in Alaçatı, u centru turisticu predilettu di l'Egeu. Bayraktaroğlu, chì hà dettu chì anu cuminciatu à riceve parechje riservazioni da i turisti lucali per l'Eid al-Adha in Alaçatı, chì hè stata rinvivita cù l'arrivu di turisti stranieri, hà dettu: "U turisimu domesticu hà da cumincià à attaccà cù e vacanze, serà cum'è medicina à i prufessiunali di u turismu è noi. Ma sfurtunatamenti, a pandemia ùn hè micca finita, seguitemu e regule di distanza di maschere. Cumpitemu cusì chì sta festa hè a nostra ultima "vacanza attenta" ", disse. Enfatizendu chì cuntinueghjanu à implementà strettamente e misure pandemiche in tutte l'imprese in u settore turisticu in Alaçatı, Bayraktaroğlu hà dettu: "Aspittemu a stessa sensibilità da i nostri invitati".

"Stai fermu"

Enfatizendu chì durante u prucessu di a pandemia, u settore di l'alloghju in Alaçatı porta studii cuncentrati à furnisce u megliu serviziu in cunfurmità cù e cundizioni di salute, Bayraktaroğlu hà dettu: "Pudete stà cun tranquillità, sia in i nostri hotel sia in e nostre case di affittu. " Dichjarà chì a dumanda di alloghju in Alaçatı cresce rapidamente è aumenterà ancu di più in i prossimi mesi, Bayraktaroğlu hà dettu: "Tutti avemu mancatu di visità novi posti è di passà u tempu cù a nostra famiglia è l'amichi. Se vulete passà una festa sicura, sana è tranquilla in e strade culurite di Alaçatı, affrettate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*