18 Atleti di i Clubs Sportivi ASKİ è EGO Andanu à l'Olimpiadi di Tokyo

L'atleta di i clubs sportivi di l'amore è l'ego va à l'Olimpiadi di Tokyo
L'atleta di i clubs sportivi di l'amore è l'ego va à l'Olimpiadi di Tokyo

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà scontru cù l'atleti di ASKİ è EGO Spor chì participeranu à l'Olimpiadi di Tokyo. Dichjarà ch'ellu si fida di l'atleti di a capitale, Yavaş hà datu a bona nutizia di i novi campi sportivi da esse purtati à Ankara è à l'Illan Cavcav Amateur Sports Facility.

A Municipalità Metropolitana ASKİ è EGO Sports Clubs si sò qualificati per l'Olimpiadi di Tokyo cù 18 atleti.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà scontru cù 7 atleti di ASKİ Sports Club è 11 atleti di EGO Sports Club prima di l'Olimpiadi. U presidente di ASKİ Sports Yüksel Arslan, u presidente di l'EGO Sports Club Akın Hondoroğlu, atleti è furmatori anu assistitu à u prugramma tenutu in Mogan Park Guest House.

LENTO: "ÙN AMU DUBBI chì RITORNERANU CU SUCCESSU"

Dichjarà chì crede chì l'atleti di a capitale utteneranu un successu significativu in l'Olimpiadi, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà dettu: "A municipalità metropolitana di Ankara hè stata implicata in sport da u 1985. Finu a ora sò state vincite medaglie, sò stati fatti diversi gradi. Anu purtatu medaglie à u nostru paese in i Campionati Mondiali, Europei è Olimpichi. Avà ùn avemu micca dubbitu ch'elli torneranu cun successu ".

In u so discorsu, Yavaş hà enfatizatu chì i ghjovani devenu esse diretti versu u sport è hà datu a bona nutizia chì stabilisceranu 15 novi centri sportivi:

"Oghje, ci sò prublemi impurtanti chì u nostru paese hè affruntatu. Unu hè a dipendenza da droghe è l'altru hè a dipendenza da u telefunu è l'informatica. Hè veramente difficiule di caccià i ghjovani da questi. Tramindui u guvernu è u Ministeru di l'Educazione Naziunale cercanu di cummattiri, ma noi, cum'è amministratori lucali, avemu bisognu di piglià a rispunsabilità in questu sensu è travaglià per incuragisce i ghjovani in tutti i distretti di Ankara à participà à u sport è à fà qualcosa. Era trà e nostre prumesse di rende Ankara vivable 24 ore à ghjornu è per e persone di fà sport in tutti i distretti. Ci hè qualcosa cusì in l'ultimi anni; u dirittu di a ghjente à fà sport, ricunnisciutu in tutti i paesi sviluppati. Una cumuna deve assicurà chì e persone facenu sport in più di e funzioni essenziali cum'è u trasportu è l'acqua. Quandu u dirittu di fà sportu hè citatu, u dirittu di fà sportu in u locu più vicinu à a so casa, vale à dì, sta opportunità deve esse datu à ellu. In u nostru esame, truvamu 25 campi sportivi. Speremu, ponemu a basa per 15 di elli questu annu. Per quessa, aumentendu a ghjuventù è i parchi è e spazii di recreazione in i quartieri, assicureremu ancu chì tutti ponu fà sport in a zona più vicinu à a so casa.

İLHAN CAVCAV AMATEUR FACILITY SPORTS PROMESSE DA YAVAŞ

      Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa durante a so riunione cù l'atleti, Yavaş hà dichjaratu chì i club sportivi amatoriali duveranu esse supportati è hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Avemu sustinutu i Clubs Sportivi Dilettanti. Semu in cuntattu cun elli. Daremu l'amministrazione di alcune di e nostre 15 strutture sportive, a fundazione di e quali seranu stabilite, à i clubs sportivi dilettanti. Spergu chì u novu stadiu 19 May serà custruitu u più prestu pussibule. Avemu prumessu un stabilimentu sportivu dilettante İlhan Cavcav chì benefiziu l'associazioni di club di sport dilettanti se pudemu truvà un locu vicinu à ellu s'ellu era custruitu. Spergu chì faremu ancu cusì ".

Yavaş hà ancu dumandatu à tutti i citadini in Ankara à fà sport è hà dettu: "Cerchemu di custruisce spazii adattati per questu. In tutti i spazii chì facemu, ci sò spazii induve a ghjente pò travaglià in diversi rami di caminari, jogging è sport. Ùn ci hè nè custruzzione basata in béton in i nostri parchi. Creemu ambienti simplici induve qualchissia pò marchjà è qualcunu pò andà in bicicletta. Vulemu veramente a ghjente per andà cù a so famiglia è fà sport. Allargemu questu ", disse.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS DA ATLETI È FORMATORI

Esprimendu chì u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş cuntinueghja à sustene u sport è l'atleti, u presidente di ASKİ Sports Club Yüksel Arslan hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru presidente. Vogliu à i nostri atleti successu in l'Olimpiadi ", disse.

U presidente di EGO Sports Club Akın Hondoroğlu hà dettu: "Cù l'appuntamentu di u Sindaco Metropolitanu, u Signore Mansur Yavaş, EGO Sports Club hè diventatu unu di i più grandi club in u mondu cù 35 filiali è 8 mila atleti. Da avà, participemu à l'Olimpiadi di Tokyo cù 10 atleti. Ringraziemu u nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş, chì hè l'architettu di sti successi, per u sustegnu chì ci hà datu ".

L'atleti è l'entrenatori chì viaghjanu à l'Olimpiadi di Tokyo anu enfatizatu chì si sò preparati bè per l'Olimpiadi è anu dettu:

-Taha Akgül (Wrestling Freestyle 125 kg): "Cum'è una squadra, simu pronti cum'è una squadra. Avemu u nostru ultimu campu, furmazione di lotta. A psiculugia chì porta successu in l'Olimpiadi... Quelli chì ponu elevà sta atmosfera sò riesciuti. Avemu avutu sta sperienza parechje volte prima. Quì vogliu ringrazià assai u nostru presidente. Dapoi u ghjornu ch'ellu hà pigliatu l'uffiziu, hà abbracciatu i ghjucatori sportivi in ​​Ankara cù una attitudine unificante è abbracciata, cù un approcciu supra-puliticu. U valore di u nostru club cresce ogni ghjornu. Ci hà attribuitu una sala di lotta assai bella. Forsi avemu a sala più muderna in a storia di a lotta in Turchia. Ci hà datu a priorità in una crisa economica cusì. Semu grati à ellu ".

-Rıza Kayaalp (Wrestling Grekorman Style 130 kg): "Questu sò i mo quarti Olimpiadi. In unu, avemu vistu u fondu cum'è Taha hà dettu, in unu aghju avutu una medaglia di bronzu, in un altru aghju avutu una medaglia d'argentu. Spergu chì u quartu uttene una medaglia d'oru. Di sicuru, ùn avemu micca vinutu quì solu. Semu ghjunti cù u sustegnu prupostu à noi. Chì Allah sia cuntentu cun ellu, u nostru presidente Mansur ci offre avà sti supporti. Dopu ogni campionatu, vulemu aduprà i nostri talenti per purtà un novu à u nostru paese. Vogliu vultà in u mo paese vincendu l'unica medaglia d'oru in a mo carriera in queste Olimpiadi ".

-Abdullah Çakmar (Coordinatore Generale di ASKİ Sports Club): "Vi ringraziemu per avè riunitu l'atleti, a squadra tecnica è i preziosi gestori cun noi urganendu una tale urganizazione. Comu tutti i nostri prufessori è atleti anu dettu, simu pronti. Cù u permessu di u mo Signore, cù e vostre preghiere, faremu ciò chì hè necessariu per mette un surrisu in faccia à a nostra nazione è vultà in u nostru paese cù u megliu risultatu.

-Savas Yıldırım (ASKİ Direttore Sportiu Sportiu): "Cerchemu d'aiutà u nostru ASKİ Sports Club, i nostri preziosi campioni, i nostri maestri è u nostru presidente di u club. Cuntinuemu a nostra unità è sulidarità in una manera chì hè degna di voi in ogni locu ".

-Akif Canbaş (Coach Naziunale di Lutta Greco-Romana): "U più impurtante per noi da avà hè a morale. Stare in u stessu cantonu cù i nostri campioni è entrenà elli hè assai faciule è difficiule in certi modi. Avemu 2 campioni di pesu pesu cum'è Aslan. Avemu preparatu mentalmente è tecnicamente per l'Olimpiadi. Grazie per a morale chì ci avete datu ".

-Suleyman Karadeniz (Wrestling Freestyle 97 kg): "Grazie mille per furnisce questa urganizazione per noi. Rappresenteremu a nostra Turchia è ASKİ Sports Club in u megliu modu pussibule à l'Olimpiadi. Spergu chì ci ritruveremu in una urganizazione cusì bella quandu torneremu cù boni risultati ".

-Levent Yaman (Allenatore di pugilatu): "Participeremu à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo cun un totale di 3 atleti, 3 donne è 6 omi, chì rapprisentanu u nostru paese in u pugilatu. Unu di sti atleti hè in u corpu di l'Ankara Metropolitan Municipality ASKİ Sports Club. U nostru ghjovanu atleta rapprisentarà u nostru paese à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo per a prima volta. Vogliu à ellu è à a nostra Squadra Naziunale bona furtuna. Spergu chì torneremu cù boni risultati ".

-Raif Special (addestratore di pesi): "In Turchia, ASKİ Sports Club è i club affiliati à altre municipalità guidanu i club sportivi amatoriali. Dunque, hè diventatu un simbulu soprattuttu in i rami di lotta è di pesi. Semu favurevuli di cuntinuà stu successu. Grazie à u sustegnu chì ci avete datu, crede chì u sgiò Yuksel è Abdullah Hodja, inseme cù u so interessu in questa questione, purteranu l'allevamentu di pesi turcu à un livellu megliu ".

- Süleyman Atlı (Wrestling Freestyle 57 kg): "Hè statu un rinfurzà a morale per noi chì ci avete riunitu cù una tale urganizazione prima di l'Olimpiadi. Avemu avutu un bellu periodu di preparazione. In nome di i mo cumpagni di squadra è di mè stessu, andemu à l'Olimpiadi pronti. Ti ringraziu assai per u sustegnu chì ci hà datu finu à avà. Avete sempre fattu u vostru sustegnu finanziariu è morale è ùn ci hà micca lasciatu solu. Spergu chì rappresenteremu u nostru paese in u megliu modu pussibule à l'Olimpiadi ".

-Muhammed Furkan Özbek (Barbell 67 kg): "Aghju 20 anni. Serà a mo prima volta à participà à l'Olimpiadi. Daveru quì, quelli chì ponu trattà a psiculugia portanu successu. Spergu chì vogliu incoronà i mo primi Olimpiadi cù una medaglia. Spergu di vultà cun una medaglia è di ritruvà ".

-Necat Ekinci (Boxing 69 kg): "Ùn avemu micca medaglie in l'Olimpiadi. Spergu chì romperemu sta mala furtuna quist'annu. Sò u primu atleta à participà à l'Olimpiadi cù u pugilatu in nome di u nostru club. Spergu chì rappresenteremu u nostru club è u nostru paese in u megliu modu pussibule è vulteremu cù una medaglia ".

     U Campionu Mundiale di Ginnastica Aerobica EGO Ayşe Begüm Onbaşı, unu di l'atleti chì sò tornati recentemente in Ankara cù medaglie d'oru, hà assistitu ancu à a riunione è hà dettu: "Avemu u Campionatu Europeu davanti à noi. Prima di l'Olimpiadi, aghju avutu a pussibilità di scuntrà i mo fratelli Taha Akgül è Rıza Kayaalp. Avemu fiducia in elli cù tuttu u nostru core. Cridemu chì farà u so megliu. L'Olimpiadi ùn sò micca accaduti per noi, ma spergu chì seremu preparati in 2024. Fighjemu à i cuncorsi chì venenu" è hà desideratu successu à i so cumpagni olimpichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*