A più grande fabbrica di gelatina d'Europa hè aperta

A più grande fabbrica di gelatina d'Europa hè stata aperta
A più grande fabbrica di gelatina d'Europa hè stata aperta

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà apertu a facilità di "Halavet Gıda", a fabbrica cù a più grande capacità di produzzione di gelatina in Europa, in Gerede OSB. U Ministru Varank hà nutatu chì a nova facilità di Halavet Gıda permetterà à a Turchia di ottene una parte assai più grande di l'esportazioni mundiali, è hà dichjaratu chì aspettanu chì u fatturatu 2021 di a fabbrica supere i 80 milioni di dollari è u so impiegu tutale supere i 180.

Evaluendu e cifre di crescita per u primu trimestre di u 2021, u Ministru Varank hà dettu: "Avemu ottenutu un tassu di crescita seriu di 7 per centu in u primu trimestre di l'annu. "In l'ultimi rapporti publicati da l'OCDE, a nostra ecunumia hè prevista per esse una di l'economie chì mostrarà a più forte ricuperazione". disse.

A PRIMA PRODUZIONE DI COLOGENE DI TURCHIA

In u so discorsu à a ceremonia di apertura, u Ministru Varank hà dichjaratu chì anu apertu ufficialmente a più grande fabbrica in Europa in quantu à a capacità di produzzione di gelatina alimentaria, chì hè stata cuncepita è implementata da Halavet Gıda cù una perspettiva visionaria. Dichjarà chì a prima pruduzzione di collagene in Turchia hè stata fatta da Halavet Gıda in 2012, Varank hà dettu: "A nostra cumpagnia, chì hà invertitu i tassi d'importazione è d'esportazione cù a produzzione di gelatina bovina è collagene, sperendu permetterà à Turchia di ottene una parte assai più grande. di l'esportazioni mundiali cù sta nova facilità ". disse.

PUTERE À L'ECONOMIA

Varank spiegò chì a fabbrica di a cumpagnia in Tuzla, chì hà esportatu u 2020 per centu di u fatturatu di 56 milioni di dollari chì hà ottenutu in 60, esporta in 60 paesi, è chì sta fabbrica, stabilita cù un investimentu di 25 milioni di dollari, aghjunghjera forza à a forza di a cumpagnia è l'ecunumia di Turchia. Dichjarà chì a fabbrica, chì pruducerà per i settori farmaceuticu, alimentari, di salute è di cusmetichi, hà iniziatu cù una capacità di produzzione annuale di 80 mila tunnellate di gelatina comestible, chì inizialmente impiegarà 7 persone, Varank hà dettu chì in u 2022, hà da mette. novi linee di collagene cù una capacità annuale di 5 mila tunnellate, è u scopu hè di aumentà a pruduzzione per 90 per centu, hà nutatu chì XNUMX d'elli sò stati espulsi.

INVESTIMENTI, IMPIEGI, PRODUZIONE E EXPORTA

Indittendu chì aspettanu chì u fatturatu 2021 di a fabbrica supere i 80 milioni di dollari è u so impiegu tutale di più di 180, Varank hà dettu: "Cum'è u Ministeru, ùn lascemu mai tali cumpagnie di successu solu. Avemu prima emessu un certificatu d'incentivazione d'investimentu per questa fabbrica di Halavet Gıda, è ancu per a so fabbrica in Tuzla. Cum'è u guvernu, simu determinati à mantene l'agenda di Turchia focu annantu à l'investimentu, l'impieghi, a produzzione è l'esportazioni. Avemu apertu unu di i migliori esempi di questu. Allora hè abbastanza? Ùn pensu micca cusì. Credu chì un centru di R&D si adatta à Halavet Gıda, chì hà iniziatu a so aventura di gelatina cù i so studii di R&D, cù u sustegnu di u nostru ministeru. disse.

CERTIFICATE HALAL

Dichjarà chì Halavet Gıda hà certificati di certificazione halal da parechje urganisazioni internaziunali, in particulare TSE, in a so fabbrica di Tuzla, Varank hà dettu: "Spergu chì sta facilità, chì avemu apertu, riceverà u certificatu halal una volta chì i prucessi di produzzione sò finiti è verificabili. L'archiviu hè creatu". disse.

CRESCITA PUSITIVA

U Ministru Varank hà dettu chì u cummerciu mundiale hà attraversatu grandi sfide per via di a crisa di u 2008, i cunflitti regiunali, u riscaldamentu glubale è l'epidemie, è hà dettu: "Malgradu u clima negativu in u mondu, avemu riesciutu à chjude u 2020 cù una crescita positiva. Avemu ottenutu un tassu di crescita seria di 2021 per centu in u primu trimestre di u 7. "In l'ultimi rapporti publicati da l'OCDE, a nostra ecunumia hè prevista per esse una di l'economie chì mostrarà a più forte ricuperazione". disse.

55 MILIONI LIRA RESOURCES

Dichjarà chì sicondu i figuri di l'annu passatu, 2 miliardi di dollari di gelatina sò stati esportati in u mondu è a Turchia puderia uttene solu una parte di 46 per centu di questa esportazione cù 2,3 milioni di dollari, Varank hà dettu: "Avemu inclusu a produzzione di gelatina in u scopu di a media. investimenti high-technology, è avemu benefiziu da u nostru sustegnu 4a regione. Per mezu di TÜBİTAK, avemu trasferitu 100 milioni di lire à 55 prughjetti in u settore di l'alimentariu, in particulare a produzzione di gelatina è proteina comestible. À l'Istitutu Alimentariu TÜBİTAK MAM, realicemu prughjetti di R&D in produzzione à valore aghjuntu è trasferimentu di tecnulugia. Spergu chì, cù sta cullaburazione trà u settore publicu, universitariu è privatu, continueremu à fà passi fermi versu u nostru scopu di una Turchia grande è forte ". disse.

U prugramma hà participatu u guvernatore di Bolu Ahmet Ümit, i deputati di u Partitu AK Bolu Arzu Aydın, Fehmi Küpçü, u deputatu di u Partitu AK Trabzon Muhammet Balta, u ministru di l'agricultura è a furesta Fatih Metin, l'ambasciadore di Kazakhstan à Ankara Abzal Saparbekuly, l'ufficiu di Aysuf Gıda Yusuf Gıda. , Municipalità di Gerede. U presidente Mustafa Allar, u presidente provinciale di AK Party Bolu Suat Güner è altre persone pertinenti anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*