Dichjarazione di u Ministru Pakdemirli nantu à a morte di Flamingo in Salt Lake

A spiegazione di u Ministru pakdemirli nantu à a morte di flamingo in u lavu sali
A spiegazione di u Ministru pakdemirli nantu à a morte di flamingo in u lavu sali

U nostru Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli è u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, u sgiò Murat Kurum, anu liberatu lupu di mare è turbot da Yenikapı Pier per aumentà a biodiversità in u scopu di u prugramma di Istanbul.

Dopu, Pakdemirli è l'Autorità, chì sò partiti in mare in barca da Yenikapı, anu liberatu 2 tunnellate di mitili in u Mari di Marmara fora di Sarayburnu in u scopu di u "Plan d'Azzione di u Marmara di Marmara Istanbul Artificial Reef Project 15nd Stage Reef Throwing".

In u scopu di l'avvenimentu, u Ministru Pakdemirli hà ancu fattu valutazioni nantu à i prublemi nantu à l'agenda; "Avemu fattu investigazioni nantu à i morti di flamingo in Salt Lake. Ci era anni chì i morti eranu seguiti in tali cuccioli prima. Sembra chì ci sò 1.000 morti di cuccioli. Sicondu l'esame di a Facultà Veterinaria di l'Università Selcuk, ùn ci hè micca avvelenamentu ". disse.

Nutendu chì u mucilage hè quasi zero nantu à a superficia di u Mari di Marmara, Pakdemirli hà dettu chì ancu s'ellu ci hè un pocu sottu à a superficia, i precautions necessarii sò stati presi è u travagliu cuntinueghja.

Ricordendu chì anu liberatu turbot è barbu in Marmaray oghje, Pakdemirli hà dettu chì ci sò parechje ragioni per u mucillagiu, è disse:

"Ci sò 22 articuli in u Pianu d'Azzione di Mucilage, 6 di quali sò direttamente ligati à u nostru ministeru. Supportemu l'agricultura biulogica è i sistemi di irrigazione à pressione è sustenemu i fertilizzanti organici è i fertilizzanti minerali organici. Avemu da esse felici di dì chì u 72 per centu di i manure di l'animali in a Regione di Marmara sò almacenati è usati per u biogas. In altre parolle, a maiò parte di e misure necessarie sò state pigliate in anticipu per impediscenu a contaminazione di Marmara. Per prutege l'ecosistema in u mare, chì chjamemu l'ecosistema aquaticu, avemu pigliatu 1386 barche di pesca illegale, inseme cù a pruibizione di a pesca ligera è a nova Legge 136 in Marmara. Avemu ancu cuminciatu à aduprà UAV in l'ispezioni, simu pulite e rete fantasma.

Turchia hà sappiutu esse trà i paesi cù a pupulazione di pesci in crescita più veloce in u mondu in i rapporti di l'Interpol. Simu ghjunti à un puntu riguardu à a pesca illegale, cù u sustegnu di a nostra Assemblea in quantu à a legislazione è cù a seguita stretta di i nostri amichi. I nostri piscadori sò stati affettati da u mucillagiu. Avemu cuminciatu à sustene e nostre barche di pesca sottu à 12 metri. Avemu cuminciatu à sustene i piscadori in Marmara duie volte più cà eri. Anu ancu cuminciatu à riceve supportu trà 2 mila è 2 mila 900 TL, di solitu trà 1.000 è 1.450 TL. Sarà publicatu in a Gazzetta Ufficiale dumane à u più tardi. Pigliemu campioni di pesci, cozze è acqua in i nostri analisi una volta à settimana. I nostri citadini ponu cunsumà pesci cun tranquillità, ùn ci hè micca un prublema maiò à cunsumà pesci in Marmara, ùn hè mai statu.

"CUMU U MEU MINISTRU FACE TOKI PER I CITTADINANI, U NOSTRU FÀ TOKI PER I PESCI"

U Ministru Pakdemirli, in quantu à u prughjettu di u scogliu artificiale, hà dettu: "Forse a maiò parte di noi ùn capiscenu micca quandu si tratta di scoglieri. U nostru hè di fà TOKİ per i pesci, cum'è u mo Ministru face TOKİ per i citadini. Questa analogia hè vinuta in mente per mè di ricurdà ". disse.

Apuntendu chì a nidificazione è truvà un locu per i pesci hè una caratteristica assai impurtante di i scoglii, Pakdemirli hà dettu chì i scoglii lasciati in l'ultimi anni 1-2 anu cuntribuitu assai à l'aumentu di a biodiversità in Marmara.

Nutendu chì anu lasciatu 480 scoglieri artificiali è 36 antitrols finu à avà, Pakdemirli hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Oghje, liberaremu 30 scogliere è 3 antitrolls. Oghje, faremu qualcosa cum'è una pianta di trattamentu biologicu per u mucilagiu, è lasciaremu i mitili à Marmara. E cozze chì avemu lasciatu oghje sò pochissime, ma cù e cozze chì lasciemu stu mese, lasceremu un totale di 155 tunnillati di cozze, 17 milioni di mitili puliranu 3,3 milioni di metri cubi d'acqua per mese. In 1 annu, più di 1 miliardi di metri cúbichi d'acqua seranu puliti cù musculi. Semu estremamente felici per quessa.

Questu hè un travagliu cù esempi in u mondu, micca solu qualcosa chì facemu. U fiumu Hudson in New York in i Stati Uniti d'America hè stata pulita da musculi è musculi in u tempu. Vogliu dì ancu chì pudemu fà qualcosa di simile in u casu d'un'operazione chì si allargarà ancu di più, soprattuttu cù i cuntributi di a nostra Direzzione Generale di a Pesca.

"Avemu E INVESTIGAZIONI NECESSARIE FATTE RIGUARDÀ A MORTE DI FLAMINGO IN SALT LAKE"

U Ministru Pakdemirli, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i morti di flamingo in Salt Lake, hà dettu:

"Femu l'investigazioni necessarie. Nanzu, ci sò stati anni in i quali i morti in i figlioli eranu seguiti. Sembra chì ci sò 1.000 morti di cuccioli. Sicondu l'esame di a Facultà Veterinaria di l'Università Selcuk, ùn ci hè micca avvelenamentu. Cù a diminuzione di l'acqua quì è l'aumentu di a cuncentrazione in l'acqua, pare chì i morti sò osservati in i cuccioli disidratati è senza volu.

E misure necessarie sò state pigliate in questu sensu. Vulariu ancu dichjarà chì sta questione ùn hà micca una cunnessione diretta o indiretta cù i pozzi circundanti è l'irrigazione agricula. A materia hè attualmente investigata in dettagliu sia da noi è da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione ".

"U MEGLIU MODU DI LOTTA À A SUCCESSA, AMU BISOGNA DI AUMENTA I NOSTRI ZONA DI STOCCAGGIU"

Pakdemirli, chì hà datu infurmazioni nantu à i studii nantu à a seca, hà sottolineatu chì a morale di l'agricultore deve esse alta per cuntinuà a produzzione in modu sustinibili.

Ricordendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu u pianu di sustegnu necessariu in quantu à sta questione, Pakdemirli hà cuntinuatu cusì:

"Un supportu di regula finu à 151 TL per decare hè statu annunziatu. U megliu modu per luttà contra a siccità hè di aumentà i nostri spazii di almacenamento. Andemu versu l'anni induve duvemu frenà ogni goccia d'acqua chì casca in i prossimi 20-50 anni. Turchia hà investimenti davanti. Avemu ghjuntu à 20 dighe aghjunghjendu 275 dighe più à 600 dighe in l'ultimi 875 anni. Turchia hà radduppiatu a so prestazione storica republicana quì da 2-2,5 volte è hà fattu ciò chì hè necessariu in l'ultimi 20 anni. Al di là di questu, u nostru travagliu cuntinueghja. In questu sensu, in Turchia, sia e zone di almacenamiento o diga sotterranea.

E dighe sotterranee sò un prublema chì u nostru Ministeru hà pigliatu in cunsiderà è impurtanza in l'ultimi 3 anni, soprattuttu per a seca. Era un prublema cunnisciutu in i paesi aridi prima. Avemu veramente purtatu questu in Turchia. Avemu un pianu di finisce rapidamente 2023 dighe sotterranee da u 150. À a fine di questu annu, avemu da esse cumpletu 50 di elli. 38 di elli sò pronti avà. Pigliamu è cuntinuemu à piglià ogni tipu di misure sottu a guida di u nostru presidente, per prutege è sviluppà risorse d'acqua, aumentà u almacenamentu è per continuà a produzzione agricula quandu i nostri agricultori scontranu una tale situazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*