Bartın Amasra Kurucaşile Cide Road Carkaz-Karaman Sezione aperta à u serviziu

bartin amasra kurucas è cide road carkaz karaman section hè stata messa in serviziu
bartin amasra kurucas è cide road carkaz karaman section hè stata messa in serviziu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà apertu a sezione Çarkaz-Karaman di a strada Bartın-Amasra-Kurucaşile-Cide, à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà participatu ancu per videoconferenza. In linea cù a visione presentata sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan; Enfatizendu chì anu fattu passi giganti in u trasportu di persone, carichi è dati, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Unu di i cantoni paradisi di u Mari Neru Occidentale; Avemu riprogettatu a strada esistente di 90 chilometri chì unisce Zonguldak è Bartın à Amasra, Kurucaşile è Cide, cù una lunghezza di 75 chilometri. Oghje, apremu a sezione di 11,8 chilometri di a strada in quistione trà Çakraz è Karaman à u standard di strada divisa. "In questu modu, 37,6 chilometri di a strada hè stata cumpletata cum'è una strada divisa, è a cunnessione di u Tunnel Amasra di 4,5 chilometri hè stata cumpletata à un standard di strada unica".

"U tempu di viaghju hè stata ridotta di 15 minuti"

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì anu fattu e strade in cundizioni geografiche di muntagna è difficili assai più larghe, più còmode è più sicure cù tunnel è viaducti, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"11.8 km di a nostra strada di 5 km hè stata custruita cum'è un tunnel di doppia tubu. Inoltre, avemu finitu un viaductu di 267 metri, 320 ponti doppiu di 6 metri è 4 intersezioni supplementari. Cù stu prughjettu di strada; Avemu accurtatu u percorsu stradale da 14.9 km, da 11.8 km à 3,1 km. Avemu ancu accurtatu u tempu di viaghju di 15 minuti. Cù u cumpletu di tutta a strada Bartın-Amasra-Kurucaşile-Cide, nantu à quale continuemu a custruzzione di a strada divisa, a distanza di a strada serà accurtata di 15 chilometri. "U costu di solu a sezione Çakraz-Karaman di u nostru prughjettu Bartın-Amasra-Kurucaşile-Cide Road, chì avemu apertu, hè di 1 miliardi 455 milioni di lire".

"A Turchia continuarà i so investimenti in u campu di u trasportu è di e cumunicazioni cù tutte e so putenzi."

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu: "Implementeremu i nostri prughjetti, unu dopu à l'altru, chì avvicinaranu i lochi distanti per i nostri industriali, esportatori, agricultori è prufessiunali di u turismu" è hà cunclusu u so discorsu affirmannu chì Turchia hà da cuntinuà i so investimenti in u campu di u trasportu è u trasportu. cumunicazione cù tutte e so forza.

U presidente Erdoğan: "Allemu una grande impurtanza à u trasportu in e nostre visioni 2053 è 2071".

Enfatizendu chì i prughjetti di trasportu sò assai impurtanti per i scopi di Turchia, u presidente Erdoğan hà dettu: "Vogliu chì l'apertura di a sezione Çarkaz-Karaman di a strada Bartın-Amasra Kurucaşile-Cide sia benefica per e nostre pruvince. Semu un statu cù grandi scopi è sogni per u futuru. Vulemu entre in u 100, u 2023 anniversariu di a nostra Republica, più forte è più pruspera in ogni rispettu. Stabbiliemu l'infrastruttura di e nostre visioni 2023 è 2053 sottu a guida di i nostri scopi 2071. Attachemu una grande impurtanza à u trasportu in e nostre visioni 2053 è 2071. "Mentre l'implementazione di i prughjetti, ùn avemu micca solu focu annantu à i prublemi d'oghje, ma pensemu ancu à u futuru di u nostru paese", disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà visitatu u museu di a cità di Bartın in u scopu di u prugramma Bartın. Dopu avè visitatu u museu di a cità, hà passatu qualchì tempu cù i cummercianti. sohbet Karaismailoğlu hà poi ispezionatu u Cantiere di Custruzzione di Bartın Çelikler è hà ricevutu un briefing. Karaismailoğlu, chì hà apertu a strada Bartın-Amasra-Kurucaşile-Cide, hà visitatu a municipalità di Kurucaşile dopu a cerimonia. Karaismailoğlu, chì hà ancu inspeccionatu u situ di l'industria di barche è yacht di legnu di Tekkeönü, dopu scontru cù i membri di u partitu in a sede di u distrittu AK Party Cide.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*